Voiko alkamassa olevan flunssan estää?
Ettei se tulisikaan? Onko kukaan onnistunut ja miten?
Kommentit (9)
Ampuu kuulan kalloonsa niin ei varmasti tule flunssaa.
Sinkkiä,c-ja d-vitamiinia, kuumaa inkivääri-kaneli-chili-hunajateetä jota voi vielä terästää vaikka rommilla halutessaan.Mä olen onnistunut tuolla kombolla.
Juon Panadol Hot:ia 3-4 kertaa päivässä, auttaa jo yhden päivän jälkeen tai oikeastaan jo päivän aikana. Viimeksi ollut flunssa noin 8 vuotta sitten. Kop kop:.
Minulla on tänään tuntunut kutinaa kurkussa ja pelkään, että siitä tulee vielä yskä-flunssa. Yskät kestävät minulla yleensä pitkään ja sisältävät uuvuttavia yskäkohtauksia, joten toivon todella, että sitä ei tulekaan. Olen syönyt raakaa valkosipulia, koska sain kerran sillä tavalla estettyä flunssan nuorena (tai siltä ainakin näytti).
C-vitamiini ja sinkki ekoista oireista. Ja todella reilulla annoksella.
FluAcute Zinc+. Minulla alkoi perjantaina oireet, hain tuota apteekista lauantaina ja käytin sitä ahkeraan. Nyt ei ole, kuin vähän yskää enää. Mies ei käyttänyt tuota, hänelle iski flunssa tiistaina ja on edelleen kuumeessa, onneksi alenee hetkittäin lääkkeillä.
Maistuu muuten ihan kamalalle. Mutta on sen arvoista.
Tässä kaikki keinot, mitä mulla on: syö c-vitamiinia, hae apteekista sinkki-imeskelytabletteja, jotka tarkoitettu flunssan estoon/lyhentämiseen, juo inkivääri-sitruunashotteja ja lepää.