Voisitko iskeä itsellesi yh:n?
Mitä mieltä olette suhteesta yh:n kanssa. Ryhtyisittekö?
Kommentit (33)
Muuten kyllä, mutta en tulisi toimeen exänsä kanssa. Uusperhettä ei tulisi, koska ei ole vielä omia lapsia.
Voisin kyllä alkaa seurustelusuhteeseen yh:n kanssa, mutta en haluaisi tavata toisen miehen lapsia missään "äidin uusi poikaystävä" roolissa. Eli iskeä voisin, mutta mitään todellista yhteistä elämää en aloittaisi.
Minulla on itselläni lapsia ja toivon, että tulevalla puolisollani olisi myös. Ovat vain hyvin vaikeita tavata.
Vierailija kirjoitti:
jos lapset ois jo aikuisia ja poissa jaloista, niin ehkä. muuten ei.
-n30
Eihän se sitten mikään yksinhuoltaja enää ole, kun lapset ovat aikuisia ja muuttaneet pois kotoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsellä 1 lapsi. Jos ja kun eroan, en ikinä perustaisi uusperhettä. Pelkkä ajatuski puistattaa...
Sama homma. Mulla kaksi lasta ja ollaan erottu. En ole uusperhettä perustanut, miehellä ollut pari kokeilua ja nyt on tulossa takaisin. Otan takaisin, saadaan taas ainakin muutama vuosi yhdessä kasvateltua näitä lapsia.
Lapsiparat. Joutuvat vielä vuosia seuraamaan toimimatonta ihmisisuhdetta, ja saavat siitä kenties pahimmassa tapauksessa mallin omaankin elämäänsä.
Eiköhän nuo näe ihmissuhteita ympärillään muutenkin, osaavat lisäksi lukea ja katsovat elokuvia sekä osaavat itse ajatella, keskustella ja fiilistellä joten asia mielestäni kunnossa. Sen lisäksi että näkevät isänsä ja minun suhteessa kuinka asioita hoidetaan vaikkei kaikesta ollakaan samaa mieltä. Meillä ei edes ole täysin rakkaudeton tämä suhde, mies pettää aika usein ja on mustasukkainen, siinä eron syy.
Pettää ja on mustasukkainen, ja sinä otat takaisin?
En koskaan aloittaisi suhdetta käytetyn naisen kanssa.
Kyllähän yksinhuoltajaksi jääminen kertoo naisesta yleensä erittäin paljon. Siihen vielä päälle synnytyksestä aiheutuvat kropan rumentuminen ja etenkin arjen totaalinen muuttuminen. Ei mitään järkeä valita tuollaista naista jos on muita vaihtoehtoja.
En voi myöskään välttyä siltä ajatukselta, että synnyttänyt nainen on likainen verrattuna lapsettomaan naiseen.
En ikinä voisi seurustella yh:n kanssa. Vihaan lapsia enkä ymmärrä ihmisiä jotka hankkivat ä p ä r i ä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän yksinhuoltajaksi jääminen kertoo naisesta yleensä erittäin paljon. Siihen vielä päälle synnytyksestä aiheutuvat kropan rumentuminen ja etenkin arjen totaalinen muuttuminen. Ei mitään järkeä valita tuollaista naista jos on muita vaihtoehtoja.
En voi myöskään välttyä siltä ajatukselta, että synnyttänyt nainen on likainen verrattuna lapsettomaan naiseen.
WTF?
Olen itse lapseton nainen enkä koskaan ottaisi yh-isää. En pidä lapsista.
N23
Miksi ottaa käytettyä kun vapaana on paljon yliopistokoulutettuja lapsettomia.
Ei ole väliä onko naisella lapsia tai ei, kunhan muuten tullaan juttuun. Mitään yhteenmuuttoa/tms. ei myöskään tule koskaan puoleltani tapahtumaan, joten kaikki saavat viettää perusarkeaan rauhassa.
Treffaillaan me aikuiset silloin, kun se parhaiten sopii. Ei tällä iällä tarvitsee olla koko ajan toisen kyljessä kiinni, pieni kaipaus lisää vaan kipinää. ;)
M41_08
Olen lapseton sinkku ja etsin parisuhdetta. Haluan lapsia tulevaisuudessa. Yksinhuoltajia tulee jonkin verran vastaan Tinderissä. Välillä tosi kivan oloisia. Mutta en vaan pysty pyyhkäisemään oikealle. Haluan yhden ihmisen, jonka kanssa voisin hankkia joskus kummankin ensimmäiset lapset. YH:n ottamalla otan elämääni kerralla vähintään kolme ihmistä: YH:n, vähintään 1 lapsen ja YH:n eksän. Käytännössä YH:n kanssa ei pysty aloittamaan suhdetta puhtaalta pöydältä, vaan menneisyys pyörii ympärillä ihan konkreettisesti sen suhteen alusta loppuun.