Voisitko iskeä itsellesi yh:n?
Mitä mieltä olette suhteesta yh:n kanssa. Ryhtyisittekö?
Kommentit (33)
Minä jotenkin luin väärin ohi menevästi otsikon että voisitko iskeä veitsellä yh:n.
Vierailija kirjoitti:
Itsellä 1 lapsi. Jos ja kun eroan, en ikinä perustaisi uusperhettä. Pelkkä ajatuski puistattaa...
Sama homma. Mulla kaksi lasta ja ollaan erottu. En ole uusperhettä perustanut, miehellä ollut pari kokeilua ja nyt on tulossa takaisin. Otan takaisin, saadaan taas ainakin muutama vuosi yhdessä kasvateltua näitä lapsia.
Ehkä yh:n kanssa jotain hetken huvitteluja voisi harrastaa (ilman lapsia), mutta ei minusta todellakaan miksikään isäntapaiseksi olisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsellä 1 lapsi. Jos ja kun eroan, en ikinä perustaisi uusperhettä. Pelkkä ajatuski puistattaa...
Sama homma. Mulla kaksi lasta ja ollaan erottu. En ole uusperhettä perustanut, miehellä ollut pari kokeilua ja nyt on tulossa takaisin. Otan takaisin, saadaan taas ainakin muutama vuosi yhdessä kasvateltua näitä lapsia.
Lapsiparat. Joutuvat vielä vuosia seuraamaan toimimatonta ihmisisuhdetta, ja saavat siitä kenties pahimmassa tapauksessa mallin omaankin elämäänsä.
Seksisuhteeseen kyllä. Olen lapseton ja aion sellaisena myös pysyä, ei sinänsä mitään yksinhuoltajia vastaan muuten.
Totta kai jos olisi ajankohtaista, olen yh itsekin.
Aikanaan jopa ajattelin että haluaisin suhteeseen yh:n kanssa koska sitten olisimme molemmat samassa tilanteessa. Kävi kuitenkn niin että kohtasin lapsettoman sinkun. Nyt meillä on yhteinen lapsi ja olemme 4-henkinen perhe. Ja hyvä näin.
joopajoo ja niin kuin te itse sen valitsisitte... uliuliuliii
Kerrotko tästä yh:sta lisää että voin vastata? Yh yksin aika epämääräinen käsite siitä millainen toinen on ihmisenä.
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkotat?
En tiedä, jos tulee tilanne joskus kohdalle niin kattelen sitten. Riippuu kuitenkin niin paljon siitä millainen mies ja millaiset lapset. Tuskin tulee, kun lapset jää äideille tai korkeintaan vuoroviikoille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkotat?
Sitä että te ylisvauvat tuutte listoillanne trollaileman milloin mistäkin pakotus aiheesta, kuinka sellainen ja tällainen nainen ei kelpaisi, vaikka todellisuudessa kaikki tiedetään, että loppujen lopukse te ulisijamiehet olette niitä, jotka joutuvat tyytymään parisuhteessa siihen mitä saa, koska ei ole varaa mistä valita, jos ikinä kukaan teitä suhteeseen ylipäätänsä kelpuuttaa. Sitä tarkoitan.
Yh:t ovat yleensä ihania naisia, ja sellaisen kellistää mielellään sänkykaverikseen. Empaattisia, hyviä keskustelijoita, ja todistettavasti hedelmällisiäkin. Kerrassaan täydellistä vaimomatskua.
Harmi vaan kun niillä on aina se lapsi. :/
jos lapset ois jo aikuisia ja poissa jaloista, niin ehkä. muuten ei.
-n30
Voisin panna kerran, mutta en haluaisi edes seksisuhdetta yksinhuoltajan kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapsiparat. Joutuvat vielä vuosia seuraamaan toimimatonta ihmisisuhdetta, ja saavat siitä kenties pahimmassa tapauksessa mallin omaankin elämäänsä.
Eiköhän nuo näe ihmissuhteita ympärillään muutenkin, osaavat lisäksi lukea ja katsovat elokuvia sekä osaavat itse ajatella, keskustella ja fiilistellä joten asia mielestäni kunnossa. Sen lisäksi että näkevät isänsä ja minun suhteessa kuinka asioita hoidetaan vaikkei kaikesta ollakaan samaa mieltä. Meillä ei edes ole täysin rakkaudeton tämä suhde, mies pettää aika usein ja on mustasukkainen, siinä eron syy.
Mua yksi yh piirittää, ja on todella ahdistavaa. Vielä aivan järkyttävän ruma, ihmettelen kuka on ne lapset suostunut panemaan alulle.
Seurustelin yh:n kanssa silloin, kun itsekin olin yh. Tein alusta saakka selväksi, että kyseessä on vain aikuisten suhde, johon ei sekoiteta yhdessäasumiskuvioita.