Lidlin pakastepizzat ovat halvempia ja maukkaampia kuin muiden kauppojen tarjonta
Kommentit (8)
Ostin sen Lidlin vegepitsan ihan vaan kokeeksi, ja aika huono mun mielestä, vakka laitoin vegejuustoa vielä ekstraksi päälle. Toisaalta en odottanut oikeastaan mitään.
Paitsi että useat on valmistettu italiassa
Mozzarellapizzat on ihan jees, tosin Ristorante mozzarella on parempaa vaikka kalliimpaa tietty. Lidlin on kuitenkin parempaa kuin Pirkan tai Rainbown mozzarellat.
Tykkään Lidlin salamipizzoista, niitä oli muistaakseni useampi siinä pakkauksessa. Hyviä ja edullisia.
Vierailija kirjoitti:
Tykkään Lidlin salamipizzoista, niitä oli muistaakseni useampi siinä pakkauksessa. Hyviä ja edullisia.
Kolme kappaletta siinä isoimmassa paketissa. Nuo ihanan rasvaiset ja suolaiset pitsat ovat hintansa väärti. Kebab-pitsa oli myös ok, muttei salamipitsojen veroinen.
Vierailija kirjoitti:
Ostin sen Lidlin vegepitsan ihan vaan kokeeksi, ja aika huono mun mielestä, vakka laitoin vegejuustoa vielä ekstraksi päälle. Toisaalta en odottanut oikeastaan mitään.
Kumpaa makua? Mä ostin sen pinaattipitsan, ja se oli ihan jees, ei kuitenkaan yhtä hyvää kuin Ristoranten Spinaci (syön juustoa]. Tosin hinta on huomattavasti halvempi.
Myös perse leviää enemmän.