Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lidlin pakastepizzat ovat halvempia ja maukkaampia kuin muiden kauppojen tarjonta

Vierailija
08.02.2018 |

Kyllä sakemannit osaa. Jawohl!

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
08.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös perse leviää enemmän.

Vierailija
2/8 |
08.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu on ne hyviä 😋

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
08.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin sen Lidlin vegepitsan ihan vaan kokeeksi, ja aika huono mun mielestä, vakka laitoin vegejuustoa vielä ekstraksi päälle. Toisaalta en odottanut oikeastaan mitään.

Vierailija
4/8 |
08.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paitsi että useat on valmistettu italiassa

Vierailija
5/8 |
08.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mozzarellapizzat on ihan jees, tosin Ristorante mozzarella on parempaa vaikka kalliimpaa tietty. Lidlin on kuitenkin parempaa kuin Pirkan tai Rainbown mozzarellat.

Vierailija
6/8 |
08.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään Lidlin salamipizzoista, niitä oli muistaakseni useampi siinä pakkauksessa. Hyviä ja edullisia.

Vierailija
7/8 |
08.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tykkään Lidlin salamipizzoista, niitä oli muistaakseni useampi siinä pakkauksessa. Hyviä ja edullisia.

Kolme kappaletta siinä isoimmassa paketissa. Nuo ihanan rasvaiset ja suolaiset pitsat ovat hintansa väärti. Kebab-pitsa oli myös ok, muttei salamipitsojen veroinen.

Vierailija
8/8 |
08.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostin sen Lidlin vegepitsan ihan vaan kokeeksi, ja aika huono mun mielestä, vakka laitoin vegejuustoa vielä ekstraksi päälle. Toisaalta en odottanut oikeastaan mitään.

Kumpaa makua? Mä ostin sen pinaattipitsan, ja se oli ihan jees, ei kuitenkaan yhtä hyvää kuin Ristoranten Spinaci (syön juustoa]. Tosin hinta on huomattavasti halvempi.