Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Urheilun vaikutus seksihaluihin?

Kisakiimaa
08.02.2018 |

Naispuolisilla huippu-urheilijoilla on keskivertoa korkeammat testosteronitasot. Nostaako se urheilijanaisten seksihaluja? Jo Helsingin olympialaisten jälkeen moni suomalainen urheilijanainen tuli raskaaksi kisaromanssista, vaikka asiaa pidettiin 50-luvulla paheksuttavana.
Onkohän väliä, onko voima- vai kestävyyslajin edustaja?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
08.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ainakin urheilu nostaa haluja monella tavalla. Ensinnäkin se lisää yleistä energiatasoa ja jaksavuutta. Toiseksi siitä saa kivan kropan ja hyvän itsetunnon, joten on rohkeampi myös seksuaalisesti. Kolmanneksi salilla näkee paljon hyväkroppaisia ihmisiä, joista saa mukavaa silmäkarkkia ja kiihoketta. 

Vierailija
2/6 |
08.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää kokemuksia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
08.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla ainakin urheilu nostaa haluja monella tavalla. Ensinnäkin se lisää yleistä energiatasoa ja jaksavuutta. Toiseksi siitä saa kivan kropan ja hyvän itsetunnon, joten on rohkeampi myös seksuaalisesti. Kolmanneksi salilla näkee paljon hyväkroppaisia ihmisiä, joista saa mukavaa silmäkarkkia ja kiihoketta. 

Täälä sama!

Vierailija
4/6 |
08.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle vaimo sanon neljännen varvin jälkeen eilen, että kyllä sun on nyt Tauno lopetettava toi urheileminen. Oon ikäni juossut naisissa.

Vierailija
5/6 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloin käydä salilla ja laihduin. Himot on hirveät. N

Vierailija
6/6 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sä et ole urheilut tarpeeksi, jos treenin päätteeksi ei riitä suihku, safka ja sänky.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme seitsemän