Urheilun vaikutus seksihaluihin?
Naispuolisilla huippu-urheilijoilla on keskivertoa korkeammat testosteronitasot. Nostaako se urheilijanaisten seksihaluja? Jo Helsingin olympialaisten jälkeen moni suomalainen urheilijanainen tuli raskaaksi kisaromanssista, vaikka asiaa pidettiin 50-luvulla paheksuttavana.
Onkohän väliä, onko voima- vai kestävyyslajin edustaja?
Kommentit (6)
Vierailija kirjoitti:
Minulla ainakin urheilu nostaa haluja monella tavalla. Ensinnäkin se lisää yleistä energiatasoa ja jaksavuutta. Toiseksi siitä saa kivan kropan ja hyvän itsetunnon, joten on rohkeampi myös seksuaalisesti. Kolmanneksi salilla näkee paljon hyväkroppaisia ihmisiä, joista saa mukavaa silmäkarkkia ja kiihoketta.
Täälä sama!
Mulle vaimo sanon neljännen varvin jälkeen eilen, että kyllä sun on nyt Tauno lopetettava toi urheileminen. Oon ikäni juossut naisissa.
Aloin käydä salilla ja laihduin. Himot on hirveät. N
Vierailija kirjoitti:
Minulla ainakin urheilu nostaa haluja monella tavalla. Ensinnäkin se lisää yleistä energiatasoa ja jaksavuutta. Toiseksi siitä saa kivan kropan ja hyvän itsetunnon, joten on rohkeampi myös seksuaalisesti. Kolmanneksi salilla näkee paljon hyväkroppaisia ihmisiä, joista saa mukavaa silmäkarkkia ja kiihoketta.
Sä et ole urheilut tarpeeksi, jos treenin päätteeksi ei riitä suihku, safka ja sänky.