Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Työtön ystäväni heittää perunankuoret roskiin

Vierailija
08.02.2018 |

Käväisin tänään kaffeella hänen luonaan ja huomasin ohimennen, että roskakorissa oli iso läjä perunankuoria. Nehän ovat täysin syömäkelpoista tavaraa. On kyllä vähän vaikea ottaa vakavasti hänen puheitaan taloudellisesti tiukasta elämänvaiheesta, kun kerran on varaa heittää ruokaa roskiin. Perunankuoristahan saa vaikka uunissa paahtamalla kunnon herkkua aikaiseksi.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on muutama kana ja odottavat innolla perunankuoria (kypsennettyjen perunoiden) ja monenmoista kasvisten perkuujätettä. Joskus kun oikein haluan ilahduttaa klaarojani, keitän niille puuroa tai teen perunamössöä. Tai peruna-porkkanamössö on vielä suositumpaa.

Suloista! Ostathan kuitenkin niille kotkottajillesi myös kananrehua. Kivennäisaineiden saamiseksi.

Kanat on aivan ihania touhutätejä. Onko niillä lämmin talvipesä? Pääsevätkö ulos kesällä?

Kerrostalon vaatehuoneeseen olen rakentanut orret. Päivisin pääsevät olohuoneeseen jaloittelemaan.

Ap:n ystävä voisi seuraavalla kerralla tarjota vierailleen maukasta ja ravitsevaa perunankuoritorttua. Nam.

Vierailija
22/22 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

aatehuoneeseen olen rakentanut kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on muutama kana ja odottavat innolla perunankuoria (kypsennettyjen perunoiden) ja monenmoista kasvisten perkuujätettä. Joskus kun oikein haluan ilahduttaa klaarojani, keitän niille puuroa tai teen perunamössöä. Tai peruna-porkkanamössö on vielä suositumpaa.

Suloista! Ostathan kuitenkin niille kotkottajillesi myös kananrehua. Kivennäisaineiden saamiseksi.

Kanat on aivan ihania touhutätejä. Onko niillä lämmin talvipesä? Pääsevätkö ulos kesällä?

Kerrostalon vaatehuoneeseen olen rakentanut orret. Päivisin pääsevät olohuoneeseen jaloittelemaan.

Ap:n ystävä voisi seuraavalla kerralla tarjota vierailleen maukasta ja ravitsevaa perunankuoritorttua. Nam.

Toivottavasti et ole työtön,ja ruoki kanojasi yhteiskunnan verorahoilla.Voisit myös syödä kanasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla