Milloin löysit Lidlin?
Itse kävin n. 4 vuotta sitte. Hämmästyn edelleen kun saan 2 ruokakassia samaan hintaan kuin s-marketista tai k-kaupasta yhden ja kaikki löytyy.
Kommentit (24)
Joskus lapsena, mennessäni äitini kanssa sinne kauppaan.
Silloin siellä myytiin vielä vanilja- ja sinistä colaa :/
Joskus 2007 tai 2008. Asuin opiskelijasolukämpässä kahden venäläisen kämppiksen kanssa, jotka aina naureskelivat, kuinka suomalaiset ovat niin tyhmiä, kun eivät tajua ostaa kaikkea Lidlistä. Mutta minulla meni vuosia siihen, ennen kuin opin, mitä Lidlistä löytää ja mitä sieltä kannattaa ostaa. Nykyään ostan sieltä liha- ja kalatuotteita sekä maitotuotteita, etenkin ihanaa persikka-passio-jogurttia.
En ole natsisiwassa käynyt koskaan, enkä käy!
Lidl on kallis kauppa verrattuna valikoiman niukuuteen.
Onneksi täällä on iso Halpa-halli.
Heti löysin, helposti näkyy tielle.
Vierailija kirjoitti:
En ole siellä käynyt vuoden 2008 jälkeen, mieleen tulee tuosta paikasta lähinnä varasto tms.
Varastostahan ne tarvikkeet tulee! Hinta ratkaisee, ei kotimaisuus tai kaupan sisustus! Esim. rahka 50% halvempaa. Lähikaupassa suom. pakastevihannekset 300g 2e. Lidlissä samat 1,70e KILO!
Milloinkas Lidl tuli Kaarinaan? Oli Turun seudun eka ja siellä käytiin kauempaakin. Muistelen ostaneeni vaippojakin ja esikoinen on syntynyt 2001 eli siitä sitten parisen vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Lidl on kallis kauppa verrattuna valikoiman niukuuteen.
Onneksi täällä on iso Halpa-halli.
Ei ole niukka valikoima, vaan runsas valikoima! Käypä joskus ja pistä silmälasit päähän!
Kymmenisen vuotta sitten. Lidl on mun lähikauppa ja valikoima on hyvä. Etenkin nyt, kun vege-puolta on lisätty tuntuvasti.
Aloitin 2000-luvun alkupuolella, kun lidl aloitteli Suomessa. Asuin pasilassa tuolloin, opiskelijaelämää ja Lidl oli oikeasti todella paljon muita kauppoja halvempi. Tuotekirjokin oli tosin suppeampi ja enemmän ulkomaantuote/bulkkipainoitteinen. Sopi siihen elämäntilanteeseen erinomaisesti.
Edelleen suosin tätä erinomaista kauppaa. Lidl on esimerkillisen hienosti muuntautunut vuosi vuodelta enemmän koko kansan kaupaksi. Hienoa LIDL! Toivoisin vastaavaa oman konseptin kehitystyötä myös muilta firmoilta.
Irakin sodan aikoihin. Ostin heti kaljaa ja makkaraa. Ostoskoreja ei ollut eikä ostokset mahtuneet tiskille. Kauppa haisi muoville. Kalja oli pahaa.
Jännittävää kuinka paljon täällä käy näitä Lidlin puolestapuhujia ja Lidlin hyvyydestä ketjua aloittelevia.. eikä kukaan epäile mitään ;-)
Miettikää nyt kuka (tai mikä taho) oikeasti on kiinnostunut siitä ”milloin joku löysi Lidlin?”. Voi hyvää päivää.
Vierailija kirjoitti:
Jännittävää kuinka paljon täällä käy näitä Lidlin puolestapuhujia ja Lidlin hyvyydestä ketjua aloittelevia.. eikä kukaan epäile mitään ;-)
Miettikää nyt kuka (tai mikä taho) oikeasti on kiinnostunut siitä ”milloin joku löysi Lidlin?”. Voi hyvää päivää.
Minä en näitä avauksia tee, mutta lidliä saa kyllä puolestani hehkuttaa. Erinomainen kauppa!
Vasta kun muutettiin ulkomailta takaisin Suomeen v. 2015.
Menin ihan lukkoon Prisman juusto-, jugurtti-, maito- ja leikkeletiskeillä. MIHIN nää kaikki menee ja kuka näitä ostaa??? 100 m jotain erilaisia makkaroita ja leikkeleitä pakattuna suojakaasuun. Ja millä jumalattomalla hinnalla.
Lidl on sopivan kokoinen ja sieltä saa sellaisia juttuja joihin on tottunut muualla. Ei ole enää mitään ajatusta suomalaisen ruoan ylivertaisuudesta muutenkaan vuosien ulkomailla asumisen jälkeen. Parempaa ruokaa siellä sai.
Ei toki ole mun ainoa kauppa, mutta Prismaa kartan viimeiseen pakkoon saakka.
Vierailija kirjoitti:
Itse kävin n. 4 vuotta sitte. Hämmästyn edelleen kun saan 2 ruokakassia samaan hintaan kuin s-marketista tai k-kaupasta yhden ja kaikki löytyy.
En koskaan. En osta saksalaisilta Audia pienempää.
Esim ruoka ei ole rahskysymys. Ostan sen mitä haluan ja mistä haluan maksaa se mitä tahansa.
En ole siellä käynyt vuoden 2008 jälkeen, mieleen tulee tuosta paikasta lähinnä varasto tms.