Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten kellojen siirtely aiheuttaa kaikkea vakavaa?

Vierailija
08.02.2018 |

Voiko ihminen ilman vakavia seurauksia vaihtaa työpaikkaa, jossa työ alkaa tunnin eri aikaan kuin entinen? Tai olla työssä jossa mennään töihin eri päivinä eriaikaan, kuten kouluunkin. Ja onko lehmien lypsäminen pakko tehdä kellon mukaan? Tuntuu että ihmiset menee ihan sekaisin yhden tunnin takia, melko käsittämätöntä.

Kommentit (62)

Vierailija
61/62 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap puit sanoiksi juuri mitä olen ajatellut. Huomionhakuiset ihmiset keksii tällaisia ongelmia kuten kellonsiirto-ongelma. Samat tyypit matkustaa ihan sujuvasti Kanarialle tai jopa Thaikkuihin tai Amerikkaan, mutta sitten kellonsiirto tunnilla onkin ihan maailman väsyttävin juttu. Miten nää ihmiset pystyis tekemään vuorotyötä? Miten ne voi valvoa kipeän lapsen vierellä? Voiko ne koskaan juhlia pikkutunneille? Eikö niille lomamatkan aikaerosta tule sydänoireita, unihäiriö ja melkein kuolema? Huomionhakuisten höpinöitä, ovat jotain ihan muuta vailla, mutta sitten keksitään tällaista "taisteltavaa". 

Vierailija
62/62 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap puit sanoiksi juuri mitä olen ajatellut. Huomionhakuiset ihmiset keksii tällaisia ongelmia kuten kellonsiirto-ongelma. Samat tyypit matkustaa ihan sujuvasti Kanarialle tai jopa Thaikkuihin tai Amerikkaan, mutta sitten kellonsiirto tunnilla onkin ihan maailman väsyttävin juttu. Miten nää ihmiset pystyis tekemään vuorotyötä? Miten ne voi valvoa kipeän lapsen vierellä? Voiko ne koskaan juhlia pikkutunneille? Eikö niille lomamatkan aikaerosta tule sydänoireita, unihäiriö ja melkein kuolema? Huomionhakuisten höpinöitä, ovat jotain ihan muuta vailla, mutta sitten keksitään tällaista "taisteltavaa". 

Miksi minun pitää tehdä kaksi kertaa vuodessa jotain tarpeetonta josta en hyödy millään tavalla? Mitä haittaa olisi lopettaa tämä tarpeeton perinne?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla