sisustuskammotukset mitä olet nähnyt
kirsikkaparketti yhdistettynä siniharmaaseen sohvaan
tyhjät viinapullot (lastulevy)kirjahyllyssä
voileeverhot
buklèmatto
siniharmaa muovilattia
tyhjyyttään huutavat, valkoiset seinät
mökkikalusteet (paitsi mökillä, tietty!)
Kommentit (77)
Kaikkein pahimpia sellaiset rönsyilevät/ kultaisilla klipseilläpoimutetut versiot..
Vierailija:
Pahkahuonekalut on mun vastaus.
Toki riippuu muusta sisustuksestakin.
nimim. en koskaan laittaisi mitään ruusutapetteja...
meillä on keittiö ja makuuhuone keltainen, olohuone punainen, eteisessä yski seinä harmaa, lastenhuoneeseen maalattu useampaa väriä.
Buklee-matot
Pitsi
TEKOKUKAT
valkoset seinät on ihan jees, mutta ei sillon kun ne tosiaan huutavat tyhjyyttään
Ketä kiinnostaa kenenkään kodit. Ei mua ainakaan. Yks hailee vaikka olis poron persereikä seinäkoristeena.
tään tyylikkäinä - niistähän tulee vain ruumishuone ja patologia mieleen.
epähuomiossa vois mennä vaikka naapuriin ja elellä siellä kun kotonaan...
Vierailija:
voileeverhot
buklèmatto
Vierailija:
Ketä kiinnostaa kenenkään kodit. Ei mua ainakaan. Yks hailee vaikka olis poron persereikä seinäkoristeena.
Ja buklé-matto niitä kauheita " eteisenmattoja"
ja pohjassa liukueste.
voileeverho on taas sellainen läpinäkyvä valoverho tyyliin anttila. värit ovat mintunvihreä, persikka, aprikoosi, sitruuna yms.
esim. kun ikunalla on sitä luunvalkoista voileeta ja paljon, eikä muuta. On taatusti paremman näköinen kun joku satiini-kukka suoraverho-kappa viritys.
lisäksi toisiinsa sopimattomat värisävyt, esim. vaniljanvalkoinen ja siniharmaa *uh!*
mäntykalusteet,
persikan väriset tekstiilit,
pitsi(jos liikaa..)
ja ehdottomasti tyrmäävin:
sotku!
jos on uskominen Kauniskoti-väriluiskoja?
Minusta pahinta on, jos kotia tällätään joksikin Avotakan kuvaksi eikä omaksi kodiksi. Sitten siellä eletään kuin tikut paskassa ja auta armias, jos vieras jättää vaikka luetun lehden tai juomalasin väärälle paikalle, jo rientää talon ehtoisa emäntä korjaamaan jälkiä. Pelottaa istahtaa niille valkoisille sohville ja antaa vielä sottaisen lapsensakin könytä viereen. SE on sisustuskammotusta.
Vierailija:
ja nämä ovat kamalia miksi???????????
ja mitä on mökkikalusteet???????????????????