Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keventäjät piste fi

Vierailija
23.04.2006 |

ONko joku kokeillut? Kannattaako maksaa? KOkemuksia?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
24.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy kuitenkin useita kertoja päivässä netissä, joten uskon, että ruokapäiväkirjan päivittäminen ym. sujuisi ihan hyvin. Ylipainoa on n. 15 kg ja haluaisin sen ehdottomasti pois. Saisi olla kyllä tuo aloitus paljon edullisempi! Mitä ovat ne keventäjien yhteistyökumppanit, joiden kautta on voinut saada jonkun tarjouskoodin?

Vierailija
2/7 |
23.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teksisi kyllä mieli kokeilla. Harmi vaan, että nyt pienin maksu on 29 ¿. Jos olisi joku edullisempi aloitustarjous tyyliin 10 e niin liittyisin heti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
24.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

50 ¿ laitan paljon turhempaankin. Mutta toivottavasti tää ei nyt ollut turhaa, nyt on ainakin vielä motivaatiota.

Vierailija
4/7 |
07.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

takana ja painosta lähteny vajaa kilo.

Ei toimi mulla ainakaan. En kylläkään noudata ruoka-ohjeita (ei yksinkertaisesti ole varaa), mutta olen syönyt ympyrän määräämien verran rasvaa, hiilareita jne. kaloreita ylipäänsä sallitun määrän vuorokaudessa...

Vierailija
5/7 |
25.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja voitteko antaa esimerkkejä kuntoilun vinkeistä ja lääkärin vinkeistä

Vierailija
6/7 |
25.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunto-ohjelma tehdään sun omien tottumusten pohjalta. Itse saa valita suosikkilajit. Ohjelmaa pystyy muuttamaan eli jos esim " määrätty" kävelyä 45min ja käveletkin tunnin niin sen voi sitten muuttaa sinne päiväkirjaan. Myös kunto-ohjelma muuttuu viikottain. " Lääkäripalvelua" en ole käyttänyt, mutta toimii sähköpostin välityksellä...

Vierailija
7/7 |
26.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kohta tähän vastaa itse keventäjien ryhmä =)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi neljä