Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ymmärrän, että ihmiset haluavat sisustaa kotinsa omanlaisekseen. Mutta joskus olisi hyvä miettiä sitä, pystyykö persoonallista kotia tai sistustusta myymään tarvittaessa pois.

Vierailija
08.02.2018 |

Tässä erinomainen esimerkki: https://asunnot.oikotie.fi/myytavat-asunnot/lahti/14302515?utm_source=F…

He ovat varmasti halunneet juuri tuollaiset pintamateriaalit, mutta tässä kunnossa myyminen on työn ja tuskan takana. Sijaintikin vielä niinkin houkutteleva kuin Lahti..

Koti on sisältä kuin yhdistelmä ruotsinlaivaa, kirkkoa ja kulahtanutta toimistorakennusta.

Kommentit (56)

Vierailija
41/56 |
08.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä koti tehdään ja sisustetaan itseä varten eikä seuraavaa asukasta. Eikä noi kamat tonne jää. Remontoijan unelmakämppä.

Olisi kuvattu tyhjänä niin saisi selkeämmän kuvan mitä pitää rempata. Toki laskee hintaa.

Vierailija
42/56 |
08.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole venäläinen, mutta kyllä tämä miellyttää minua huomattavasti enemmän kuin ne hirveät kylmän valkoiset asunnot, joita Suomi tuntuu olevan pullollaan. En oikein ymmärrä sitä, miksei suomalaisissa kodeissa käytetä enemmän värejä, kun ikkunoista avautuva maisema on suurimman osan vuotta ankean harmaa tai ihan pimeä. Tällainen sisutus tuo sentään vähän sähäkkyyttä elämään! Hurraa, kaikki taloja sisustavat Svetlanat!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/56 |
08.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisustus ei yhtään rimmaa ulkoasun kanssa.

Vierailija
44/56 |
08.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten tuossa järkytti se kun tajusin että siitä on hintapyyntö 390 000 ja meidän 51 neliön kaksio maksoi 100 000 euroa enemmän. Sijainti, sijainti ja sijainti ei ole koskaan konkretisoitunut minulle aivan yhtä kirkkaasti.

Vierailija
45/56 |
08.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveän kallis.

Vierailija
46/56 |
08.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halvalla myyvät! Eihän tuolla hinnalla pääkaupunkiseudulla saa kuin kaksion hyvältä paikalta, jos edes sitäkään.

Äkkirikastuminen ei tuo mukanaan hyvää makua, jos sitä ei ole jo ennestään. Sellaiseltahan tuo asunto näyttää.

Persoonallisesti voi sisustaa ilman liuskekiviseiniä ja kaarikäytäviä. Jo neutraalin taustan kaveriksi voi hankkia persoonallisia huonekaluja ja muuta irtosälää. Sen kun kerää pois, niin kämppä on myyntikunnossa, kunhan se ensin siivotaan perusteellisesti vessan perimmäistä nurkkaa myöten. Tai jos on halunnut erikoiset tapetit, niin ne saa peittoon, kun ostaa ison pänikän maalarinvalkoista ja sivelee seinät pariin kertaan. Suuria remontteja myyjän ei kannata ruveta tekemään, sillä ei niistä niin suuria hinnankorotuksia irtoa. Sitä paitsi jokainen haluaa itse muokata kotinsa mieleisekseen.

Vierailija
47/56 |
08.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me käytiin just valitsemassa uuteen kotiin vihreät seinät ja sekin oli musta jo tosi villiä, mutta tähän verrattuna kuin kyyhky haukan rinnalla.

Tuossa kämpässä kaikkien puuosien maalaaminen, kaikkien tiiliseinien ja liuskekiviseinien rappaaminen ja kaappien ovien vaihto auttaisi jo paljon. Tilaahan talossa on hyvin ja huoneratkaisut mun silmään aivan ok.

Vierailija
48/56 |
08.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eniten tuossa järkytti se kun tajusin että siitä on hintapyyntö 390 000 ja meidän 51 neliön kaksio maksoi 100 000 euroa enemmän. Sijainti, sijainti ja sijainti ei ole koskaan konkretisoitunut minulle aivan yhtä kirkkaasti.

Sama täällä! Minun 87 neliön kämppäni Espoossa on huomattavasti arvokkaampi kuin tuo.

Vierailija
49/56 |
08.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

no tosta saa pintaremontilla tehtyä klassisen tyylikkään, riittää että jättää yhden katseenvagitsijan kuten seinälaatoituksen ja vetää muut neutraaliksi.

Vierailija
50/56 |
08.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Halvalla myyvät! Eihän tuolla hinnalla pääkaupunkiseudulla saa kuin kaksion hyvältä paikalta, jos edes sitäkään.

Onko jotakin erityistä järkeä verrata pk-seudun hintoja jonkun muun paikan hintoihin yks yhteen? Mä oon ostanut kokonaisen talon ulkorakennuksineen ja hehtaarin maata sellaisella hinnalla, että sillä ei saisi edes yksiötä Helsingistä - mutta ei kai ole järkeä sanoa, että myyjä myi halvalla?

Vierailija
51/56 |
08.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höh! Mä ootin jotsin tosi kamalaa kommentteja luettuani, mutta kun kävin kattomassa, niin toi olikin hieno, tykkäsin! :D Persoonallinen, värikäs, mahtaileva, jotenkin kokonaisuus tuon tyyliseksi erittäin onnistunut! Ja ei, en itse sisustais ihan noin, mutta saa kai silti tästäkin tykätä, vaikkei omaan makuun istuiskaan..?

Vierailija
52/56 |
08.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse Tykkään persoonallisesta ja erilaisista. Tuo oli kyllä Ruma ja mauton. Joku vertasi oksennukseen -ei ollut kaukaa haettu vertaus.

Vierailija
53/56 |
08.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin tulossa sanomaan jotain positiivista mutta luulen nyt näkeväni noista kaapinkahvoista painajaisia.

Vierailija
54/56 |
08.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän tuosta värien, kuosien ja materiaalin kirjosta aika pienillä pintaremonteilla helposti ottaisi puolet pois ja kokonaisuus rauhoittuisi jo paljonkin. Toki sitten se jäljellä jäävä 50% on vielä edelleenkin monelle liikaa.

Mutta ehdottomasti silti mielummin vaikka oma koti ihan överisti omaan tyyliin kuin varmuuden vuoksi muiden mielipiteen takia hajuttomaksi ja mauttomaksi.

Vierailija
55/56 |
08.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trumpille ja Melanialle loma-asunnoksi. Jos ei kelpaa niin dc-fiksillä halpa fiksaus. Taatusti joku Tatjana ostaa.

Vierailija
56/56 |
08.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeesus mikä pytinki! Huonekalut olivat kuitenkin halpoja?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme viisi