Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies vertailee exäänsä

Vierailija
08.02.2018 |

Ollaan seurusteltu pari vuotta ja suoraan sanoen vituttaa miehen tapa tunkea exänsä keskusteluihin ja ikään kuin vertailla meitä. Alussa tätä tapahtui todella paljon ja nykyäänkin välillä. Kun esim. saavutan elämässä jotain itselleni merkityksellistä, miehen pitää liittää keskusteluun aina ex, tyylillä ”Olis ”Jaanakin” sinne päässy töihin”. Tällaista tapahtuu usein. Tuntuu, että omat saavutukset ym. asiat jäävät ihan merkityksettömiksi kun niihin pitää aina liittää se ex. Suutunko turhasta?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
08.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et suutu turhasta.

Minä sanoin miehelle tuosta suoraan heti ensimmäisen vertailun jälkeen ja siihen ei ole palattu. Miehen pitää ymmärtää, että ex on exä syystä, eikä se vertailulla muuksi muutu. Jos tahtoo exän niin sitten pitää mennä ja hakea hänet takaisin.

Niin, tuosta noin vaan haetaan. Eksän tahdolla ei ole väliä. Idiootti. :D

Vierailija
22/26 |
08.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi on ehkä narsu. Jos hän ei ole tehnyt tätä aiemmin, niin tästä se sitten alkaa. Joten se tulee tapahtumaan ja toistumaan uudestaan. Jos et sitä (kohtelua) enää halua, niin sinun kannattaa ottaa asia esille puheeksi ja tuoda esille oma kantasi asiaan. Sanoa, ettet halua miehesi sanovan noin ja kohtelevan sinua tuolla tavalla enää koskaan. Jos mies alkaa nauraa, tai sanoa, että kuvittelet vaan, niin hän on siinä tapauksessa psykopaatti. Sitten on parasta lopettaa koko suhde.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
08.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etkö todellakaan tiedä, että modernissa yhteiskunnassa kaikkia ominaisuuksia verrataan, oli sitten kyse autoista, tietsikoista tai miisuista.

Varmaan verrataan joo mutta pitääkö kaikki sanoa ääneen?

Sinäpä sen sanoit, fiksuilla on filtterit :)

Vierailija
24/26 |
08.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastasin jo edellisellä sivulla, mutta noin vakavissaan: kyse voi olla törpöstä tavasta ihmisellä, joka muutenkin möläyttelee, jopa omaksi vahingokseen TAI se voi olla manipuloiva temppu, suhde kolmiodraamallistetaan, jotta toisen itsetunto kärsisi. Yksittäisestä ikävästä tavasta ei varmaan tarvitse huolestua, mutta jos ikäviä temppuja on kokonainen repertuaari, niin kannattaa vetää omat johtopäätökset.

Vierailija
25/26 |
08.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuttu tunne. Mulla Mies puhui kokoajan exästä. Lähinnä haukkui, mutta uskin sen johtuneen katkeruudesta. Mainitsi että exä oli sirompi kuin minä ja hänen pituudelleen sopivampi. Lopulta räjähdin ja sanoin että mee sitten exän luo. EI menny.

Ei mennyt koska ei voinut :D kas kun eksälläkin on mielipiteensä asioista.

Vierailija
26/26 |
08.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et suutu turhasta.

Minä sanoin miehelle tuosta suoraan heti ensimmäisen vertailun jälkeen ja siihen ei ole palattu. Miehen pitää ymmärtää, että ex on exä syystä, eikä se vertailulla muuksi muutu. Jos tahtoo exän niin sitten pitää mennä ja hakea hänet takaisin.

Joo, täytyy puhua miehelle asiasta. Pelkään kuitenkin, että syntyy riita, koska miehen tuntien hän kuitenkin vastaa tyylillä ”on mulla ollut elämä suakin ennen” eikä tajua miksi pahoitan mieleni.. Ap

- Tauno, toivoisin, että lakkaisit vertaamasta minua eksääsi.

- Miks? Kai mulla saa olla ollut elämää ennen sinuakin?

- Tottakai, ja me molemmat tiedämme, että sinulla on ollut eikä ongelma olekaan siinä. Ongelma on siinä, että jatkuva eksään vertaaminen tuntuu minusta pahalta. Sinä olet nyt minun kanssani, voisimmeko keskittyä meihin ja meidän suhteeseemme? Toivon, että minun ei jatkossa tarvitse kuulla, kuinka eksäsi toimi missäkin tilanteessa vaan keskitymme meihin ja tähän hetkeen. Sopiiko tämä sinulle?

Ja jos ei tajua, niin lisääppä perään "kyllä mun exä tienaa paremmin kun sä" tms, jos oppi menisi kantapään kautta perille, että ei tunnu kivalta.

Joo, jos haluaa itsekin heittäytyä lapselliseksi ja kumota koko edellä esitetyn aikuismaisen tavan keskustella asiasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kuusi