Jousimiehet?
Millaisia kokemuksia teillä on jousimiehistä? Haluaisin itse tietää mitä muut ajattelee tuon merkin edustajien luonteesta, kun itse olen jouskari ja hyvin mallikelpoinen sellainen! :)
Kertokaa siis millaisia jouskarit teistä ovat luonteeltaan, missä he ovat teistä usein hyviä ja voitte kuvata vaikka yleistä ulkonäköäkin... Kaikkea kehiin vaan! :)
Kommentit (24)
Jos horoskoopit kiinnostaa, kannattaa teettää ihan henkilökohtainen syntymäkartta (tai mikä olikaan varsinaisesti nimeltään?). Siinä otetaan huomioon paljon muutakin kuin aurinkomerkki. Teetin joskus 90-luvun alussa sellaisen astrologilla, jota en ollut koskaan edes tavannut ja niin vain osui oikeaan monessa asiassa! Helpompi suhtautua moniin asioihin elämässä ja varsinkin vastoinkäymisiin, kun ne on ikäänkuin näkyvissä jo syntymän hetkellä.
Kaikkien tuntemieni jousimiesten elämä on jollain tavalla vähän karikolla tai ongelmia ihmissuhteissa. Yksikään ei ole onnellisesti naimisissa tai saanut ns. täydellistä elämää. Yhden vaimosta tuli lesbo, yhden avioliitot ovat järjestäen kariutuneet pettämiseen ja ongelmia itsehillinnässä (raivarit), yksi sairastelee jatkuvasti (epäterveelliset elämäntavat), yhdella paha mustasukkaisuus taipumus, ja tälläkin hetkellä varmaan kyylää exiensä ikkunoita. Se ainoa, jolla pää ns. normaali on muuten vaan epäonninen (mm. vaimo kuoli syöpään, vanhemmat kuolleet onnettomuuteen nuorena, ainoalla lapsella mt-ongelma). Luulen vahvasti silti, että tämä on vain huonoa sattumaa. Sen sijaan kaikki ravut taas ovat olleet hannuhanhia. Sekin sattumaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
oi jousimiehet.
Jousimiesmiehiä yhdistää seikkailunhalu, kekseliäisyys ja älykkyys. Tykkäävät juhlista. Kaipaavat kokemuksia, pitkästyvät helposti. Spontaaneja, usein aika hurmaavia.
Rakkaus vie heitä. Mutta se rakkaus voi viedä silloin sinne ja tuolloin tänne..... salailu ja valehtelu ei ole tällöin mitenkään harvinaista. Moni on sydämensä särkenyt heidän takiaan, mutta kyllä heille itselleenkin kaikenlaisia elämän kolhuja tulee. Heillä on kuitenkin usein hyvä onni mukana, mitä välillä ehkä tarvitaankin toisinaan turhankin uhkarohkeassa elämäntyylissään.
Jousimiesnaisia en ole juuri tuntenut, niin en niistä osaa niinkään sanoa.
En osaa sanoa pidänkö jousimiehistä. En voi varmaan olla pitämättäkään, noin yleisesti ottaen, vaikka aika ikäviäkin kokemuksia heistä ollut tai olen nähnyt. Itselläni on kuu jousimiehessä, ja ehkäpä siksi jousimiesmiehet jollain tavalla vetää puoleensa.
Olen jousimies ja toi kuvaus on suunnilleen vastakohta minusta 😆
Joo, poikkeus vahvistaa säännön :)
No, ei horoskooppeja, ainakaan vain aurinkomerkin perusteella, pidäkään ottaa niin vakavasti. Luonnehan näkyy ihmisestä sitten kun tutustuu. Ja jos horoskooppeihin haluaa oikeasti paneutua, niin silloinhan tämä aurinkomerkki on vain yksi palanen palapelissä. Koko kartan tulkinta on vasta astrologiaa ja siitä kokonaisuudesta voi jotakin ehkäpä tulkita.
Täällä kolmas samanlainen ilmoittautuu. Jousimies olen, enkä usko horoskooppeihin.