Parisuhteessa vanhemman naisen kanssa.
Olen 20 vuotias mies. Naiseni on 31. Hänellä on kaksi kouluikäistä lasta. Omia lapsia en halua tehdä, mutta tykkään hänen lapsistaan kuitenkin. Naiseni on kaunis, huomaavainen, iloinen ja nauravainen. Hänen kanssa on hyvä olla. Tykkään elää arkea hänen ja lasten kanssa, en ole kiinnostunut baareissa pyörimisestä. Olen onnellinen nyt ja juuri näin. Valitettavasti vanhempani eivät vieläkään hyväksy valintaani olla tämän ihmisen kanssa vaikka pian vuosi seurusteltu.
Olisiko vinkkejä kuinka saan vanhempani hyväksymään meidän suhteen?
Myös kiinnostaisi kuulla muiden vastaavalla ikäerolla olevien parien kokemuksia. Valitettavasti joillekin meidän ikäero vaikuttaa olevan vaikea asia vaikka meille se ei ole.
Kommentit (60)
Vierailija kirjoitti:
Sori, mutta 20-vuotias ei voi vielä varmuudella sanoa, että ei halua lapsia. Luulen, että mielesi tulee muuttumaan sen asian suhteen, n. 30-vuotiaana. Mutta nauttikaa yhteiselosta siihen saakka:)
Iästä riippumatta tuskin kukaan voi täydellä varmuudella tietää mitä joskus tulevaisuudessa ajattelee asiosta. Tavoitteita elämässä on tietysti oltava ja suunnitelmia seuraavaa päivää pidemmälle, mutta kuten pappani minulle sanoi, elämä eletään siinä hetkessä joka on ja valinnat on tehtävä sen mukaan mikä sillä hetkellä tuntuu hyvältä. :)
Vierailija kirjoitti:
Kertoo olennaisen, kun puhuu omistavaan sävyyn naisestaan. Lähettäisin kasvamaan.
Millä tavalla omistavaan sävyyn? Tässä kukaan ketään omista. Ihan vapaasta tahdosta kumpikin suhteessa olemme. Jos tarkoitat kun kutsun häntä naisekseni niin tässä on kyse vaan ihmisten erilaisesta tavasta puhua. Itse en koe naiseksi kutsumista ollenkaan omistavaksi eikä myöskään naisystäväni, ehkä tuo on sitten mielestäsi hyväksyttävämpi nimitys ihmiselle jonka kanssa minä olen suhteessa. ;)
Antakaa palaa!
Maailma on pullollaan ihmisiä, mutta on aina ainutlaatuinen lahja ja aarre, jos löytää sielunkumppanin, ystävän tai rakastetun kaikkien joukosta. Ketuttaa, jos joku sivullinen alkaa nillittää kahden ihmisen välisestä suhteesta ja siitä, mikä siinä on pielessä.
Milloin on ikä, milloin koulutus, milloin ihonväri, milloin uskonto. Voi olla, että suhteet eivät kestä maailmaman- eikä elämänkään loppuun saakka, mutta onpahan taivallettu tietyn matkaa jonkun erityisen kanssa. Jo se on arvo sinänsä.
T. nainen, jolla Paljon nuorempi mies
Elätkö miellyttääksesi vanhempiasi vai haluatko olla onnellinen? Olet tosin niin nuori että olet vielä vanhemmissasi kiinni, kolmekymppinen ei mieti muiden hyväksyntää.
Vierailija kirjoitti:
Elätkö miellyttääksesi vanhempiasi vai haluatko olla onnellinen? Olet tosin niin nuori että olet vielä vanhemmissasi kiinni, kolmekymppinen ei mieti muiden hyväksyntää.
Haluan olla onnellinen ja olenkin. Vanhempien miellyttämisestä ei oikeastaan ole kyse, mutta olisihan se mukavaa jos haluaisivat olla tekemisissä meidän molempien kanssa.
Taidat olla aika reppana ja äitisuhteessa ongelmia. Tämän tyylistä täällä kuulee nainen samalla ikäerolla vanhempaan mieheen.
Mikko20 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluan olla onnellinen ja olenkin. Vanhempien miellyttämisestä ei oikeastaan ole kyse, mutta olisihan se mukavaa jos haluaisivat olla tekemisissä meidän molempien kanssa.
Kyllä mä toisaalta ymmärrän sun vanhempia. He olisivat halunneet sulle jonkun kivan samanikäisen typyn, jonka kanssa saa kokea ensimmäistä kertaa asioita yhdessä. Yhteenmuutto yms. Nyt sulla on sellainen nainen, joka on jo ennen sua kokenut paljon. Ja hyppäät suoraan uusperheen isäpuoleksi. Kyllä se saa harmittaa sun vanhempia. Pakko heidän tietysti sun valinta on joskus hyväksyä, mutta he vain ovat toivoneet jotain aivan muuta kuin tätä.
Vierailija kirjoitti:
Taidat olla aika reppana ja äitisuhteessa ongelmia. Tämän tyylistä täällä kuulee nainen samalla ikäerolla vanhempaan mieheen.
Miten kukakin reppanan määrittelee sitten. Äitisuhteessa ei ole ollut ongelmia, hyvä äiti minulla on kaikesta huolimatta.
Tuntuisihan se aika ikävältä, jos oma poika sitten joskus ottaisi naisen, jolla lapset toisen miehen kanssa. Ikäeron näen vain hyvänä asiana.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mä toisaalta ymmärrän sun vanhempia. He olisivat halunneet sulle jonkun kivan samanikäisen typyn, jonka kanssa saa kokea ensimmäistä kertaa asioita yhdessä. Yhteenmuutto yms. Nyt sulla on sellainen nainen, joka on jo ennen sua kokenut paljon. Ja hyppäät suoraan uusperheen isäpuoleksi. Kyllä se saa harmittaa sun vanhempia. Pakko heidän tietysti sun valinta on joskus hyväksyä, mutta he vain ovat toivoneet jotain aivan muuta kuin tätä.
Ymmärrän tämän. Juuri näistä vanhempieni odotuksista elämäni suhteen tämä kielteinen kanta varmasti johtuukin.
Meillä on paljon muita asioita joita voimme yhdessä kokea ensimmäistä kertaa. Ei minua haittaa vaikka hän on avioliitossa kertaalleen ollut. Jos joskus tulevaisuudessa menemme naimisiin on se yhtälailla hieno päivä meille siitä huolimatta.
Hyi, mun mielestä toi on ällöttävää.
Vierailija kirjoitti:
Tuntuisihan se aika ikävältä, jos oma poika sitten joskus ottaisi naisen, jolla lapset toisen miehen kanssa. Ikäeron näen vain hyvänä asiana.
Mitä lapset siinä haittaa? Minä näen hienon ihmisen jolla nyt sattuu olemaan lapsia. Heti alussa tiesin, että lapset kuuluvat pakettiin ja päätin silti tutustua lisää. En ole päivääkään katunut.
Vierailija kirjoitti:
Mikko20 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Sulta jää nuoruus ja opiskelijaelämä elämättä. Vanhempana kadut sitten.
Miksi haluat olla yhdessä 30v. naisen kanssa? :D Jolla on vielä lapsikin.
Kun olet nelikybänen sarvi parhaassa iässä, niin muijasi on vaihevuotinen yli 50v seksilläkiristäjä, kun oma libido on död.
Silloinkin hauskaa?
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Sulta jää nuoruus ja opiskelijaelämä elämättä. Vanhempana kadut sitten.
Kyllä minä opiskelen ja elän elämääni juuri niin kuin olen halunnutkin elää. Minua ei houkuttele baareissa käyminen tai juominen usein. Jos sillä tarkoitit opiskelijaelämää. Ennemmin rentoudun elokuvaa katsomalla tai käyn punttisalilla.
Vierailija kirjoitti:
Miksi haluat olla yhdessä 30v. naisen kanssa? :D Jolla on vielä lapsikin.
En minä hänen iän kanssa seurustele. Olen hänen kanssaan koska hän on iloinen, huumorintajuinen, välittävä, tasapainoinen, kaunis ja paljon muuta.
Kaksi lasta. :) Ei lapset häiritse. Kivoja ovat molemmat, kiukkuineen ja iloineen.
Vierailija kirjoitti:
Kun olet nelikybänen sarvi parhaassa iässä, niin muijasi on vaihevuotinen yli 50v seksilläkiristäjä, kun oma libido on död.
Silloinkin hauskaa?
Sitä ei voi kukaan tietää miten kenenkin vehkeet toimii 20 vuoden päästä. Nyt toimii silläkin osa-alueella erittäin hyvin. Suhde ei kuitenkaan ole pelkästään seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Antakaa palaa!
Maailma on pullollaan ihmisiä, mutta on aina ainutlaatuinen lahja ja aarre, jos löytää sielunkumppanin, ystävän tai rakastetun kaikkien joukosta. Ketuttaa, jos joku sivullinen alkaa nillittää kahden ihmisen välisestä suhteesta ja siitä, mikä siinä on pielessä.
Milloin on ikä, milloin koulutus, milloin ihonväri, milloin uskonto. Voi olla, että suhteet eivät kestä maailmaman- eikä elämänkään loppuun saakka, mutta onpahan taivallettu tietyn matkaa jonkun erityisen kanssa. Jo se on arvo sinänsä.
T. nainen, jolla Paljon nuorempi mies
40v läski sirkka-liisa, joka "seurustelee" 19 v pakolaisen tai keneerin kanssa. Ou jee.
Ehkä hän pitää minusta enkä ole natiainen hänen mielestään. ;)
Kommenttisi loppuosa ei kyllä kovin fiksu ole, mutta jos haluat tietää niin ei ole. Kuten ei uskoakseni monilla muillakaan lapsia saaneilla.