Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies valehtelee välillä

Vierailija
07.02.2018 |

Ihan älytöntä, olen raivona tämän päiväisestä. Mies hoiti parivuotiasta kotona päivän ja minä illan lasten kanssa. Kun tulin kotiin niin kysyin miten lapsen päikkärit meni (vaikuttaa iltaan). Mies ihan normaalisti katsoi ja puhui että nukkui siitä suihin tuolla parvekkeella. Lapsi sanoi "mä en oo yhtään nukkunu" ja mies siihenkin että mitäs, nukuithan sinä.. Mä hieman ihmettelin. Illan mittaan hyvin selkeästi huomasin että lapsi todella ei ollut nukkunutkaan päiväunia ja simahti sohvalle kesken leikin. Hän siis aina nukkuu päiväunet ulkona, mutta miestä oli laiskottanut pukea ja nukuttaa niin jättänyt siis laittamatta! Ja valehteli, mikä aivan pöyristyttävää. Inhottavinta että mies suuttuu ja kiroaa kun jää kiinni, ei myönnä että valehteli.

Hän on muuten rehdin oloinen ja "kunnon perheenisä" mutta välillä tällaisiin pieniin juttuihin lapsiin liittyen ennenkin huomannut että puhuu puuta heinää kun tietää että olisin kiukkuinen että miksi ei hoida lasten tarpeiden mukaan (esim päikkärit pienelle).

Mitä mun tulee tehdä? Puhe rehellisyydestä ja että mitään pohjaa ei millekään sitten ole näytä vaikuttavan.

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukkui siitä suihin?

Vierailija
2/29 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nukkui siitä suihin?

Autom."korjaus" siis nukkui "siitä siihen" eli kellonajat sanoi... Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on narsisti. Jätä se sika!

Vierailija
4/29 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten miehissä on niin paljon tuollaisia selkärangattomia rääpälep....oja? Aivan kuin oma mieheni.

Vierailija
5/29 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumminkin normaalisti osaa olla lempeä ja huolehtii yms mutta sitten tuollasta kylmyyttä/epärehellisyyttä. Monella tapaa on hyvä normaali mies, ei mikään uratykki tai omissa menoissa menijä. Mutta miten tuollaiseen voi suhtautua.. Ap

Vierailija
6/29 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten miehissä on niin paljon tuollaisia selkärangattomia rääpälep....oja? Aivan kuin oma mieheni.

Miten suhtaudutaan mieheesi? Pystytkö rakastamaan, onko seksiä jne? Ap

Vierailija
7/29 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mietit? Tietenkin jätät sen sian!

Vierailija
8/29 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti "näin pienestä" suosittelette jättämään? Ap

Vierailija
9/29 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yhtään ihmettele ihmettele että valehtelee, jos kiukuttelet ja raivoat tuollaisista asioista. 

Vierailija
10/29 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"...kun tietää että olisin kiukkuinen että miksi ei hoida..."

Siinäpä lienee vastaus kysymykseesi. Kyllä minäkin saattaisin turvautua valkoisiin valheisiin, jos tietäisin että totuuden puhuminen saa aikaan (kohtuutonta?) kiukkuisuutta.

Ehkä voisit löytää jonkun paremman tavan reagoida?

Vierailija
11/29 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä sika ja pikkusika.

Vierailija
12/29 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten suhtaudutaan mieheesi? Pystytkö rakastamaan, onko seksiä jne? Ap

Rakastan aina jonkin aikaa, alan lennättää mielessäni unelmia kaikesta ihanasta elämässämme. Ja sitten... taas uusi valhe.

Vierailija
13/29 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies laikuuttaan (ei jaksa pukea ja laittaa parvekkeelle) jättää kaksivuotiaana päiväunet vaikka tietää että tämä tarvitsee ne ja että hoidan sitten illalla yksin häntä ja nelivuotiasta ja ilta itkemistä, mies ei viitsi nukuttaa ja valehtelee minulle silmiin katsoen -onko se ymmärrettävää ja vaan kevyt valkoinen valhe? Ap

Vierailija
14/29 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mies laikuuttaan (ei jaksa pukea ja laittaa parvekkeelle) jättää kaksivuotiaana päiväunet vaikka tietää että tämä tarvitsee ne ja että hoidan sitten illalla yksin häntä ja nelivuotiasta ja ilta itkemistä, mies ei viitsi nukuttaa ja valehtelee minulle silmiin katsoen -onko se ymmärrettävää ja vaan kevyt valkoinen valhe? Ap

Riippuu sun reaktiosta, jos raivoat, on ymmärrettävää

Vierailija
15/29 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä ap oli päivän kun mies hoiti lapsia päivällä ja ap sitten vuorostaan illan?

Vierailija
16/29 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta aika törkeää. Tuossa ei ole kyse vain valkoisesta valheesta, vaan tietoisesta lapsen tarpeiden laiminlyönnistä. Lisäksi on ongelmallista, jos mies ei uskalla keskustella asiaa halki, vaan suuttuu. Minä en suoraan sanoen tiedä mitä tekisin. Tuollainen nakertaa luottamusta, erityisesti kun syy lapsen tarpeiden huomiotta jättämiselle on lähinnä laiskuus. Kivempi kaivella muniaan sohvalla kuin pukea lapsi unille. Ei kuulosta vastuulliselta aikuiselta, ja tulee varmasti laistamaan muustakin. Eli tuo ei ole sellainen virhe mistä kannattaisi koko suhde purkaa, mutta samalla kertoo aika paljon ihmisestä ja toimintatavoistaan. Oma napa ensin, viis lapsesta.

Vierailija
17/29 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeasti "näin pienestä" suosittelette jättämään? Ap

Jostakin "näin pienestä" haluat kuitenkin avautua julkisella foorumilla? Oikeasti, jos mies valehtelee pienissä asioissa niin tekee sen helposti suuremmissakin. Parisuhteen perusta on luottamus, eikä sen illuusiota voi rakentaa valehtelijan kanssa muuten kuin valehtelemalla itselleen. Mutta toisaalta, oma valinta on aina paras valinta, vaikka olisi vääräkin, ja lapsi vaikuttaa kuvioihin varmaan enemmän kuin pystyn itse kuvittelemaan.

Vierailija
18/29 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avaa tilanne tarkemmin ap, oliko kyse arkipäivästä ja miehellä vapaapäivä vai oliko menossaillaksi töihin? Tulitko sinä töistä vai olitko vain käymässä jossain? Mihin tilanteeseen tämä liittyy?

Vierailija
19/29 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli minä olin päivän töissä ja tulin kolmelta, vuoronvaihto että mies lähti illaksi töihin. Meidän isompi oli hoidossa ja hain hänet samalla kotiin, miehen vastuulla vain tuo yksi lapsi. Minulla illan sitten molemmat hoidettavana. Rytmistä sekaisin oleva itkuinen kaksivuotias ja isompi jota viedä satujumppaan. Molempien iltanukuttelut. Ap

Vierailija
20/29 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miten olet varma että lapsi ei ole nukkunut. Lapsikin osaa valehdella.