Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinä, joka haluat parisuhteen – kerro miksi!

Vierailija
07.02.2018 |

Kiinnostaisi tietää, mitä eri syitä ihmisillä on hakeutua parisuhteisiin.

Yksinäisyyden pelko? Säännöllinen seksi? Lastenhankintaprojekti? Rakkauden tunteesta nauttiminen?

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
08.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta on jotenkin naiivia haluta PARISUHDE. Itse ainakin toivon, että mies on kanssani minun takia ja juuri minun takia, ei sen takia että halusi suhteen..

Voi pojat, sinulla tulee olemaan tyly herääminen elämän reaaliteetteihin ihan piakkoin... Et nimittäin ole niin erikoinen kuin luulet. Eikä kukaan ikinä mieti että voi kun minulla olisi juuri sinun kaltainen ihminen. Ja tämä ei ole mikään henkilökohtainen loukkaus, vain ihan vain fakta. Ei kukaan saa juuri sellaista ihmissuhdetta mistä unelmoi, koska ihmisiä ei valmisteta tehtaassa. Eli että puolison voi valita niillä ominaisuuksilla joita haluaa, niinkuin uusimman puhelimen voi.

Etkö siis koskaan ole rakastunut, edes ihastunut? Onko väärin toivoa parisuhteelta molemminpuolista rakkautta? Mielestäni ei, sillä itse olen mieluummin yksin kuin suhteessa, josta puuttuu se ’jokin’. Ja kyllä, sellaisia tunteita olen myös päässyt kokemaan, ei siis ole pelkkää vaaleanpunaista unelmaa. Harmi, jos itse et ole, mutta älä väitä etteikö joku muu voisi olla. :)

Sen lisäksi että on rakastunut ja ihastunut, voi haluta myös parisuhteen sen takia että parisuhde on hyvä juttu ihan sinälläänkin, ei se naiivia ole kute ekassa viestissäsi haukuit :)

Itseasiassa en kirjoittanut tämän lainausketjun ensimmäistä kommenttia, joten turha kiihtyä. :)

T. 13

Korjaus edelliseen, T. 14

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yhdeksän