Vierailija

Mielestäni on äärimmäisen epäeettistä kasvattaa ja tappaa eläimiä liukuhihnalla. Pitäisikö tehotuotanto hyväksyä sen vuoksi, että yleinen mielipide sen sallii?

Mielestäni kasvissyöjänä olen samassa asemassa kuin keskiverto länsmimaalainen, joka tuomitsee joissakin kulttuureissa tapahtuvia lapsiavioliittoja. Eivät ne keski-ikäiset äijät pidä lapsiavioliittoja vääränä. Ainoastaan länsimaalainen, joka ei ole tottunut niihin, pitää niitä vääränä.

Mikä on lihansyöjien puolustus? Miksi tehotuotanto on moraalisesti okein, mutta lapsiavioliitot eivät?

• ylös 13
  • alas 12

Kommentit (9)

Vierailija

Tässä länsimaalaisen lihansyöjän perustelu: lihansyönti on ok, koska minä ja mun kaverit syödään lihaa. Lapsiavioliitot ovat väörin, koska minä en niitä hyväksy.

Vierailija

Sulla on tässä vakava väärinkäsitys. Kenenkään ei tarvitse perustella sulle mitään eikä välittää sun hyväksynnästä tuon taivaallista. Mielipiteelläsi ei ole väliä.
Ime sinä parsaa minä puren pihviä. Nam.

• ylös 12
  • alas 8
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Asiaa kyllä, mutta yksikään ihminen ei ole lihansyöjä, ei ainakaan pitkäikäinen ihminen. Sekasyöjä on oikea termi.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Eivät ne keski-ikäiset äijät pidä lapsiavioliittoja vääränä. Ainoastaan länsimaalainen, joka ei ole tottunut niihin, pitää niitä vääränä.

Mikä on lihansyöjien puolustus? Miksi tehotuotanto on moraalisesti okein, mutta lapsiavioliitot eivät?

Sun logiikallasihan vika on vain sun omassa ajatusmaailmassasi. Sä tuomitset lihansyönnin vain koska et itse syö sitä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Sulla on tässä vakava väärinkäsitys. Kenenkään ei tarvitse perustella sulle mitään eikä välittää sun hyväksynnästä tuon taivaallista. Mielipiteelläsi ei ole väliä.

Ei tarvitse 10 vuotiaan tytön kanssa naimisissa olevan keski-ikäisen miehenkään perustella sinulle sitten mitään. Otetaan lapsiavioliitot Suomessakin käyttöön.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Ei tarvitse 10 vuotiaan tytön kanssa naimisissa olevan keski-ikäisen miehenkään perustella sinulle sitten mitään. Otetaan lapsiavioliitot Suomessakin käyttöön.

Laskeeko proteiinin puute älykkyyttä? Pedofilia on laissa kielletty Suomessa. Nyt äkkiä piffiä mahaan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Laskeeko proteiinin puute älykkyyttä? Pedofilia on laissa kielletty Suomessa. Nyt äkkiä piffiä mahaan.

Onko liha ainoa proteiininlähde? Pedofilia ei ole kielletty suomessa. Lasten seksuaalinen hyväksikäyttö on. Olet tyhmä. Määritteleekö laki mikä on moraalisesti oikein? Lapsiavioliitot ovat laillisia monessa maassa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Onko liha ainoa proteiininlähde? Pedofilia ei ole kielletty suomessa. Lasten seksuaalinen hyväksikäyttö on. Olet tyhmä. Määritteleekö laki mikä on moraalisesti oikein? Lapsiavioliitot ovat laillisia monessa maassa.

Ei sun lässytys muuta tosiasioita. Avauksessa vaadit kaikkiruokaisia perustelemaan sinulle lihan syöntiä. Ei meidän tarvitse. Sitten keksit toivoa lapsiavioliittoja Suomeen. Ne kieltää laki. Jossain muualla ne sallitaan ja sikaakaan ei saa syödä. Miksi et muuttaisi sinne?
Ei sun maailmantuskalla mitään voi perustella niin, että siitä seuraisi muille minkäänlaista moraalista pakkoa. Koeta kestää se kuin mies.

Vierailija

Ei tietenkään tarvitse hyväksyä. Minä en ainakaan hyväksy. Toinen asia on sitten se, voiko asialle tehdä mitään ja kannattaako siitä "saarnata" niille, jotka syövät lihaa. Itse olen tullut siihen tulokseen, että helpoimmalla pääsee kun keskittyy vain omiin valintoihin.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.