Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Oon itse kipeänä ja jäämässä huomenna kotiin. Mulla on 5v lapsi (ei siis kyse mistään vauvasta) ja mietin voiko sitä viedä? En ole ihan vuodekunnossa, eli mun puolesta lapsi vois olla kotona mutta aattelin että kivempi hänelle ehkä olis olla päikyssä kun saa leikkiä ja ulkoilla, kun kotona katselemassa leffoja koko päivän.

Miten te ajatteletta, ja mikä on yleinen käytäntö? Tää on eka kerta kun oon kipeenä sen jälkeen kun lapsi on alottan päikyn 2v sitten.

• ylös 2
  • alas 0

Kommentit (4)

Vierailija

No miksei saisi. Mitä merkitystä esim. sillä on että r u n k k a a t k o kotona vai pyöritteletkö jotain papereita vaikka toimistossa?

Vierailija

Saa tuoda. Ei ole mitään lakia, joka sen estäisi. Ja varsinkin tuolloin, kun toinen itse on vain vähän kipeä.

Meillä on ollut siitä kivat vanhemmat, että noudattaneet kyllä toivetta ettei oksennustaudissa olevan sisarusa ihan heti tuoda hoitoon. Toki varmasti on perheitä, joille tuokin toive olisi liikaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Hei,

Riippuu varmaan vähän lapsesta ja sairastavan voinnista. Itse jään töistä pois vasta kun olen oikeasti niin kipeä, että hyvä kun pystyn itsestäni huolehtimaan. Silloin lapsen on parempi mennä hoitoon.

Toisaalta, olen pitänyt kyllä kohta 5-vuotiasta myös kotona esim kun olin pakkolevossa leikkauksen jälkeen.