Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies piilottaa kirjeet? Miksi?

nurkkaaneristetty
07.02.2018 |

Hei! Otsikossa ihmetykseni, johon toivoisin teidän näkökulmia kovasti. Olen ottanut kyllä mieheni kanssa asian puheeksi, ja riitojakin syntynyt aiheesta, muttei ole oikein sanonut asiaan mitään ja en saa tolkkua ollenkaan...Tässä siis (mahd niin lyhyesti kuin pystyn) hiukan taustatietoa. Asun avoliitossa mieheni kanssa yli kahden vuoden ajan (kohta yhdessä 5vuotta) ja minua kummastuttaa välillä mieheni outo käytös. Hänen suhteensa sukulaisiin tai perheeseen eivät ole kovin läheiset. Kun olemme yhdessä vierailleet anopilla tai hänen sisaruksillaan jne niin olen yrittänyt olla tosi mukava ja ystävystynytkin kovin hänen perheensä kanssa. Ostan pieniä tuomisia ja kyselen mieheltäni välillä heidän kuulumisia. Kuitenkin viimeaikoina mieheni on alkanut vierailla yksin esim jouluna ja muutenkin anopilla ja sisaruksilla eikä pyydä minua enää mukaansa koskaan (en siis ole nähnyt ketään hänen sukulaistaan yli 2 vuoteen). Tämä loukkaa minua kovasti ja olen miehellekkin asiaa ihmetellyt. Varsinkin kun seurustelun alussa hänelle oli todella tärkeää että olen aina hänen mukanaan ja jopa suuttui kun en kerran kipeänä tullut siskonsa lapsen juhliin. Viime vuonna ei edes maininnut menevänsä... mutta oli kuitenkin käynyt yksin.

Sama outo käytös näkyy siinä että mies piilottaa minulta kirjeet ja joulukortit ja muut perhejuhlien kutsut! Esimerkkinä hänen mumminsa juhlat viime kesänä (oli avannut kutsun ja laittanut omaan pöytälaatikkoon) Siinä oli sitten kiva tyhmänä ihmetellä kun hänen veljensä naisystävä kyseli että olenko menossa juhliin ja sanoin ettei meille mitään kutsua ole edes lähetetty ;(... en ymmärrä ollenkaan... Sama kävi viime jouluna kun mieheni sisko oli teetättänyt ihanan joulukortin omasta kissastaan tonttulakki päässä ja kysyi minulta fbssä että kai kortti on tullut perille? kiitin kovasti häntä sillä luulin että kortti oli vain myöhässä mutta myöhemmin löysin sen miehen pöytälipaston laatikosta.... Kertokaa te viisaammat että mitä mieheni oikein touhuaa? Mistä moinen käytös? Vai ärsyttääkö miestä jos tulen liian hyvin toimeen hänen sukulaisten kanssa? itse hän ei myöskään tule ollenkaan enää äidilläni käymään ja olen monesti kertonut kuinka paha mieli minulla on siitä....

Ja ei... mieheni ei halua eroa ja meillä menee muuten hyvin. En tiedä vaikuttaako se mitenkään että mies on ollut aina ns. erakko ja saanut mustasukkaisuuskohtauksia yms ollut aika omistushaluinen minusta ja pelkää ettei kelpaa tai riitä, vaikka en ole antanut aihetta epäilyihin vaan asettanut hänet aina etusijalle... Olen tämän takia ihan hajalla... muistin kaiken taas kun näin tyhjän kirjekuoren kera postimerkin ja mieleeni tuli josko se olisi hänen siskonsa mahdollinen hääkutsu (menivät viime vuonna kihloihin..) Miksi mies salailee pakkomielteisenä asioita ja yrittää pitää minut erossa hänen sukulaisistaan vaikka suhteen alussa piti aina mykkäkoulua jossen esim päässyt mukaan. Anteeksi pitkä selittely ja iso kiitos jos joku jaksaa lukea tai kirjoittaa omia ajatuksia/näkemyksiä... siitä olisi minulle todella suuri apu tässä tilanteessa <3 ... :(

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ompas outo tapa miehelläsi... kuulostaa häiriintyneeltä käytökseltä. Miksi olet muuttanut yhteen moisen kanssa?

Vierailija
2/11 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjesalaisuus. Ei kuulu toisten kirjeet sinulle. Eikä muuten kuulu kännykän viestit tai muutkaan esim sähköpostit kenellekään ulkopuoliselle. Ja on myös törkeää penkoa tavaroita toisen pöytälaatikosta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ota asia puheeksi ukollesi...ei kuulosta normaalilta suhteelta, jossa kommunikointi toimisi. Miehelläsi on selvästi jotain ongelmia vuorovaikutustaidoissa eikä halua että tulet liian läheiseksi hänen perheelleen.

Vierailija
4/11 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsisti.

Vierailija
5/11 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse olet.

Vierailija
6/11 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erittäin kyseenalaista manipulointia mieheltä. Luultavasti salaa muutakin, et vain tiedä, mitä.

Vierailija
7/11 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni sun kannattaisi soittaa anopille tai muille sukulaisille ja kysyä heiltä mikä tämä juttu heidän mielestään on. Kerrot siis rehellisesti, että olisit halunnut tulla juhliin yms. mutta et ole nähnyt kutsuja.

Vierailija
8/11 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

samaa mieltä täälläkin. Hyvä neuvo.

Vierailija
9/11 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nuo miehesi piilottamat postit on osoitettu myös sinulle (eli nimesi on kirjekuoressa/kortissa) hänellä ei laillisestikaan ole oikeutta piilottaa niitä sinulta.

Vierailija
10/11 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psyko, jolla on toinen perhe ja ruokkoja siellä täällä. Pelkää että jokamu niistä laittaa sulle kirjeen.

Tunnen samanlaisen tapauksen.

Vierailija
11/11 |
08.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua, ite vetäisin sellaset kilarit ettei mitään rajaa...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä yhdeksän