Onko sanalle "pyykkipoika" olemassa suomessa jotain vastinetta, joka ei olisi seksistinen?
Nyt saa loppua tämä meisten halventaminen! Keksitään porukalla parempi sana, jos sellaista ei jo ole.
Kommentit (55)
Meillä on aina puhuttu pyykkinappuloista, tuo pyykkipoikia on minulle ihan vieras.
Kuivarajoitteisentekstiilintaivastaavanpesunjälkeisennarulletavastaavallekiinnittämispoika
Vierailija kirjoitti:
Pyykkipinna on täälläkin päin ollut yleisesti käytössä niin kauan kuin muistan.
Aika outoa, että kaikki ovat muka niin edistyksellisiä, vaikka Google ehdottaa tuon tilalle pyykkipoikaa ja esmerkiksi Sini myy vain pyykkipoikia, ei pyykkipinnoja.
http://www.sinituote.fi/pyykkipojat-pyykkinarut-ja-pesupussit
Vierailija kirjoitti:
Meillä on aina puhuttu pyykkinappuloista, tuo pyykkipoikia on minulle ihan vieras.
Ensi kerralla kun ostat niitä pyykkinappuloita, niin katsopa lukeeko siinä pakkauksessa pyykkinappula vai pyykkipoika.
Kannatan pyykkioletettua ja kansanäänestyksen järjestämistä tästä asiasta!
Vierailija kirjoitti:
Kannatan pyykkioletettua ja kansanäänestyksen järjestämistä tästä asiasta!
Ja ei käy! Heidän pitää saada määritellä itse itsensä.
Vierailija kirjoitti:
Pyykkireva ollut käytössä alunperin.
Nimenkin on pitänyt mennä yli äyriäisten.
Entäs Sinipiika sitten? Ilmankos köyhätkin äänestävät kokoomusta, kun kokevat itsensä porvareiksi joilla on varaa pitää piikaa.
Voi prk-, ostakaa rumpukuivain ja lopettakaa ainainen naisten halventaminen!
Vierailija kirjoitti:
Voi prk-, ostakaa rumpukuivain ja lopettakaa ainainen naisten halventaminen!
Missä nyt on naisia muka halvennettu?
Vierailija kirjoitti:
Pyykkireva ollut käytössä alunperin.
Reva on levällään.
Pyykkimonsteri tai pyykkihai. Koska sillä on ne hirmuleuat, joilla se puree pyykkiä.
No entäs autojen lasinpesunestejärjestelmä? Pissapoika vasta onkin seksistinen ;)
Uskomatonta, ettei monikaan nytä tuntevan pyykkinappulaa. Minulle ollut itsestään selvä sana aina ja ikää on kohta 70 v.
Vierailija kirjoitti:
Uskomatonta, ettei monikaan nytä tuntevan pyykkinappulaa. Minulle ollut itsestään selvä sana aina ja ikää on kohta 70 v.
En ole ikinä kuullutkaan, vaikka ikää 53 v. Pyykkipinna ja pyykkipoika on tuttuja sanoja.
Ketju näyttää olevan täynnä seksistisiä viestejä. Sen sijaan, että me oletamme pyykkipojan sukupuolta, meidän pitää kysyä jokaiselta niiltä itseltään miten he määrittelevät itsensä.