Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
EndtimesWintersun

https://www.wish.com/c/57c41d2a03fe894a12d59b1f

miesten koko xl

saa nähdä millainen ruputakki tulee, tuskinn noin hieno kuin kuvassa, oikea koko M ja päätin laittaa xl oska kinuskitakit on kaiketi aika pieniä

jos hyvä, ostan mustankin

laitan arvostelut kun takki saapuu sitten joskus 3 kk sisällä

maksoi 23 e posteineen

• ylös 1
  • alas 7

Kommentit (19)

Vierailija

Lapsi- ja halpatyövoimalla ylipitkinä työpäivinä sietämättömissä työolosuhteissa elävänä nyljetyistä eläimistä tehty nahkatakki ja kehtaat oikein ylpeillä tilauksellasi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Toivottavasti ei haise homeelta tms. niin kuin mun sieltä tilattu nahkalaukku. Olen tuulettanut sitä partsilla jo pari kuukautta ja haju ei häviä, myyjän mukaan sen piti hävitä parissa päivässä.

Vierailija

Veikkaan, että ap:llä on naisrintamalla aika hiljaista. Ja tulee olemaan jatkossakin.

Vierailija

Ei ole elävältä nyljettyä, vaan muovia. Näkee kuvista. Eikä tuohon hintaan aitoa saisikaan.

EndtimesWilkersun45

Vierailija kirjoitti:
Onko maumaun takki?

kyllä olen mau mau jengiläinen ja Nicky Cruz

on mulal aitojakin nahkarotseja, ruskea ja musta molemamt teetetty thaimaassa, toinen mmaksoi 100 e ja toinen 200 e, ihan siistejä  toinen on tuon prätkärotsin mallinen

piti vaan kokeilla huvikseen millaisen saa 20 eurolla ja sen näkee sitten, pitäähän elämän kaikki värit olla, jos hyvä tilaan vielä mustan ja valkoisen

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ole kiltti, älä laita arvosteluasi takistasi tänne, nolaat vain itseäsi lisää.

Nolaa itsensä? Anonyymillä saitilla... just joo...

HÄH HÄH HÄH HÄH HÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄH !!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ei ole elävältä nyljettyä, vaan muovia. Näkee kuvista. Eikä tuohon hintaan aitoa saisikaan.

Juuri näin. Kiinassa tehdyksi muovitakiksi se on taas kallis. 

Kovin huonon ostoksen ap on tehnyt.

Vierailija

Saat pahan ihottuman. Ties mitä myrkkyjä voi olla. Hengität palontorjunta-aineita siitä ja homeenestoaineita.

Varmaan haisee ihan hirveelle.

Kuvailethan sitten tarkkaan hajun.

Vierailija

EndtimesWilkersun45 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko maumaun takki?

kyllä olen mau mau jengiläinen ja Nicky Cruz

on mulal aitojakin nahkarotseja, ruskea ja musta molemamt teetetty thaimaassa, toinen mmaksoi 100 e ja toinen 200 e, ihan siistejä  toinen on tuon prätkärotsin mallinen

piti vaan kokeilla huvikseen millaisen saa 20 eurolla ja sen näkee sitten, pitäähän elämän kaikki värit olla, jos hyvä tilaan vielä mustan ja valkoisen

Noissa hinnoissa on ollut todella paljon farangilisää hymyn kera, Thaimaalainen ei ikinä olisi maksanut noin paljoa.

Voi tulla ihan hyvä takki tai ei.

Henry-thaimaasta

no 23 e se on yhden kaljakeissin hinta eli ihan sama, voin myydä edelleen tai lahjoittaa poiskin, kiva kokeilal silti onko paskaa vai ei