Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko koskaan pyytänyt erikseen, että pääsisit mies- tai naislääkärille? Tai esim naisgynekologille mielummin kuin miespuoliselle?

Vierailija
07.02.2018 |

Itse joskus hammaslääkäriaikaa varatessani pyysin, että jos mielummin saisin ajan naispuoliselle hammaslääkärille, kun heitä en jännitä niin paljon kuin miespuolisia. Ja sain ajan naispuoliselle hammaslääkärille.

Nykyään ei oo enää niin väliä, kumpaa sukupuolta hammaslääkäri on. Olen ollut monella mukavalla mieshammaslääkärillä eivätkä he ole yhtään niin pelottavia mitä koskus kuvittelin. 😁

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus...

Vierailija
2/8 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joskus käyn gynellä niin ehdottomasti pyydän naisen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Ihan sama kenellä käyn kunhan hän on ammattitaitoinen. Esimerkiksi oma gynikseni on mies, olen käynyt hänellä jo liki 20 vuotta.

Vierailija
4/8 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka kerta.

Vierailija
5/8 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena kyllä pyysin naisgyneä, nykyään pyydän suomea osaavan lääkärin, se on minulle tärkeämpää kuin sukupuoli.

Vierailija
6/8 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuorena kyllä pyysin naisgyneä, nykyään pyydän suomea osaavan lääkärin, se on minulle tärkeämpää kuin sukupuoli.

TÄMÄ😂

Vierailija
7/8 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon kerran käynyt yksityisellä gynellä ja silloin valitsin tietyn lääkärin. Sukupuoli oli yksi peruste. Mutta siis mulla oli jo nimi tiedossa ennen ajan varaamista.

Vierailija
8/8 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin 18-vuotiaana yhden kerran miesgynellä. Se oli ensimmäinen ja viimeinen kerta. Tuon jälkeen olen käynyt vaan naisgynellä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kaksi