Kyllästyin suosimaan suomalaista koko ajan
Menin tänään suomalaiseen parturiin maksoin 32euroa. Lopputulos oli surkeampi kuin kadun toisella puolella oleva ulkomaalainen parturi, joka maksaa 14euroa. Lisäksi, että ulkomaalainen tekee asian nopeammin, niin on halvempi ja tarkempi jälki.
Kävin tänään parturin lisäksi takkia ostamassa. Ensin kävin suomalaisella myyjällä kysymässä mikä takki sopisi? Vastasi ihan mikä vaan miellyttää.... Sitten kävin ulkomaalaisella, joka näytti takin mikä hoikistaa ja sopii ulkonäköön.
Olen vain kyllästynyt tähän. Ei ole mitään järkeä suosia suomalaista palvelua, kun se on surkeeta ja masentavaa.
Sama asia on jopa auto korjaamoissa, vien suomalaiselle tekee diagnoosin ja asiaa ei saa korjattua kuin vasta kuukauden päästä hirveeseen hintaan... Vein auton ulkomaalaiselle korjaanta puolessa tunnissa tiivisteen vaihdolla.
en teistä tiedö itse olen saanut tarpeeksi suomalaisten paapomisesta. Ei se laatu ole lainkaan parempaa kuin mitä pitäisi olla.
Suomalainen työvoima on hinnoiteltu ulos suomalaisilta työmarkkinoilta.
Kyllähän suomalaista suosii tiettyyn rajaan asti, ostetaanhan niitä reilun kaupan tuotteitakin, mutta ei samasta laadusta viitsi joka kerran maksaa moninkertaista hintaa pelkästä solidaarisuudesta.