Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yksityinen lääkäri + varaaminen + Varauksen aihe?

Vierailija
07.02.2018 |

Varatessa ilmestyy viestikenttä; varauksen aihe. Onko tähän siis tarkoitus jo valmiiksi halutessaan kertoa syy minkä takia tulossa vastaanotolle?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sen pystyy helposti nimeämään, niin kyllä.

Vierailija
2/6 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on, mutta lyhyesti, ei mitään yksityiskohtaista selittelyä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, esim voit laittaa siihen flunssa. Tosin olen todennut, että lääkärit eivät sitä lue. Toivoisin, että jos laitan siihen esim. diabetes, lääkäri voisi jo ennen sisään tuloani tsekata mitä hoitoa olen ennen saanut tms.

Vierailija
4/6 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpottaa muuten lyhyttä vastaanottoaikaa kun pääsee suoraan asiaan..

Vierailija
5/6 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, esim voit laittaa siihen flunssa. Tosin olen todennut, että lääkärit eivät sitä lue. Toivoisin, että jos laitan siihen esim. diabetes, lääkäri voisi jo ennen sisään tuloani tsekata mitä hoitoa olen ennen saanut tms.

Mmikä järki tuo sitten on olla jos eivät lue sitä ollenkaan?

Vierailija
6/6 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mmikä järki tuo sitten on olla jos eivät lue sitä ollenkaan?

Kyllä suurin osa lukee, mutta varmasti niitäkin on, jotka eivät ehdi tai viitsi lukea. Mutta idea tosiaan on lyhyesti kertoa, oletko tulossa paikalle flunssan, pitkään jatkuneen päänsäryn, unettomuuden, lihaskipujen, kipeän olkapään, uupumuksen vai minkä takia, niin lääkärin on helpompi orientoitua siihen, mitä kysymyksiä ja mahdollisia kokeita/testejä pitää ehkä tehdä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan neljä