Yksityinen lääkäri + varaaminen + Varauksen aihe?
Varatessa ilmestyy viestikenttä; varauksen aihe. Onko tähän siis tarkoitus jo valmiiksi halutessaan kertoa syy minkä takia tulossa vastaanotolle?
Kommentit (6)
No on, mutta lyhyesti, ei mitään yksityiskohtaista selittelyä.
Joo, esim voit laittaa siihen flunssa. Tosin olen todennut, että lääkärit eivät sitä lue. Toivoisin, että jos laitan siihen esim. diabetes, lääkäri voisi jo ennen sisään tuloani tsekata mitä hoitoa olen ennen saanut tms.
Helpottaa muuten lyhyttä vastaanottoaikaa kun pääsee suoraan asiaan..
Vierailija kirjoitti:
Joo, esim voit laittaa siihen flunssa. Tosin olen todennut, että lääkärit eivät sitä lue. Toivoisin, että jos laitan siihen esim. diabetes, lääkäri voisi jo ennen sisään tuloani tsekata mitä hoitoa olen ennen saanut tms.
Mmikä järki tuo sitten on olla jos eivät lue sitä ollenkaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mmikä järki tuo sitten on olla jos eivät lue sitä ollenkaan?
Kyllä suurin osa lukee, mutta varmasti niitäkin on, jotka eivät ehdi tai viitsi lukea. Mutta idea tosiaan on lyhyesti kertoa, oletko tulossa paikalle flunssan, pitkään jatkuneen päänsäryn, unettomuuden, lihaskipujen, kipeän olkapään, uupumuksen vai minkä takia, niin lääkärin on helpompi orientoitua siihen, mitä kysymyksiä ja mahdollisia kokeita/testejä pitää ehkä tehdä.
Jos sen pystyy helposti nimeämään, niin kyllä.