POINTSAAJIEN vko16
Hyvää pääsiäistä!!
Herkuilla on olelty koko viikonloppu, mutta kun on tottunut aika kohtuudella syömään, ei hirveästi pysty nytkään ahmimaan. Eli yhdellä kunnon aterialla on täysi kaiken päivää. Hyvä näin. Pisteitä ei ole tullut laskettua oikeestaan koko viikkona, mutta liikuntaa olen harrastanut ihan kivasti- kuntosalia ja lenkkeilyä. Mulla on oma " personal trainer" = vanhin lapsi ajaa pyörällä mukana ja minä yritän pinkoa perässä.
Ja lukemat:
aloitus 18.1. 81,3kg
viikko sitten 72,6kg
nyt 71,9kg
pudotus 700g
yhteensä pudotusta 9,4kg
tavoitteena edelleen vapuksi 70kg (tulee kiire)
ja hamassa tulevaisuudessa 60kg (viime vuosituhannen lukemia)
Kommentit (6)
Jotenkin olen ihan unohtanut käydä palstalla. Eli nyt ruotuun. Tosin ihan hyvin on mennyt viime viikot, en ole nolouttani pakoillut ;o)
Lähtöpaino: 90.4
Pudotusta viime vkolla: -700g
Paino nyt: 81.1
Pudotusta yhteensä: 9.3
Tavoite: 75
Kesään mennessä kun saisi vielä muutamia kiloja pois, niin olisin tyytyväinen. Tosin bikinikuntoon on vielä pitkä matka...
Enpä ole pinoutunut taaskaan pitkään aikaan. Mulla on ollut motivaatio hukassa jo pitkään. Viime viikolla tein päätöksen että tiistaina, siis tänään aloitan (taas) jotta kesällä olen oikeassa koossa. Vielä olis raskautta edeltäneisiin lukemiin 2,5 kg ja " normaali" painooni 4,5 kg. Ei siis mikään mahdoton tehtävä, mutta vaikeaa tulee olemaan.
Ja lukemat:
aloitus 14.11. 70,9kg
nyt 64,5kg
yhteensä pudotusta 6,4kg
Tavoitteena siis 60kg viimeistään 17.6.
Tsemppiä meille kaikille!
-Maikku-
sillä pari viikkoa on mennnyt sairastessa ja työmatkoilla. Lupaan palata punnitustuloksen kera ensi maanantaina. Mukavia kevätsäitä toivoen...
vähän viime viikolla ollut kaikenlaista joten enpä ole edes uskaltautunut vaa-alle vaikk a syytä ehkä olisikin, mutta......
No niin saatsumassi palaa kahden kuukauden tauon jälkeen pointsaa. Eli laivareissu ja pääsiäinen toi kiloja. Liikunta myös jäänyt vähälle töiden alettua ä-loman jälkeen. Mutta pisteillä taas pari kk yritän pudottaa seurassanne. Pinoutuminen motivoi, yksin voi " huijata" ....
alku 8/-05 88,6
välillä 79.6kg
tänään 82.4
tavoite 77kg
See ya!
Minulla myös on pyhät menneet pisteistä piittaamatta, eikä edes harmita. Päinvastoin, olen niin orjallinen juhlatapojeni noudattaja, että jos pasha ja lampaanviulu jäisivät väliin, minua harmittaisi vielä joulunakin! Ei kuitenkaan tunnu yhtään siltä, että syöminkejä tekisi mieli huomenna jatkaa, kevyt linja taitaa todellakin olla jo aika lailla luissa ja ytimissä (no, vannomatta paras...;) liikunta jäi viime viikolla väliin, olin tosi kipeänä ja vieläkin on tosi voimaton olo.
tässä tilastoa:
lähtöpaino: 77,6
paino 10.4.: 72,7
paino 17.4. : 72,4
viikkopudotus: -300 g
yht. pudotus: -5,2 kg
tavoite: n. 60-62
ensi viikolla varmaankin tulee plussaa, kun ne pashan 9p/dl ovat ehtineet muuttua selväksi läskiksi... Siis selvennykseksi sanottakoon, että meillä pashaa tehdään yhteensä hyvinkin sadan pisteen edestä ja minä olen sen suurin kuluttaja. Mutta ihmeellistä kyllä, suklaata ei ole juurikaan tehnyt mieli, vähän vain olen näverrellyt poikien herkuista.