Mua alkaa pikku hiljaa v****aa että tapailemani mies vitsailee sillä, että on rakastunut minuun
Hän sanoo, että rakastaa minua ikuisesti ja tai rakastaa minua ja sitten perään sanookin, että vitsailee.
Mua oikeasti on alkanut ottaa päähän tämä aika rankasti. Ja mihin mies oikeasti pyrkii?
Onko väärin, jos sanon tänään hänelle napakasti, että en todellakaan tykkää, että rakkaudella vitsaillaan?
Kommentit (95)
Vierailija kirjoitti:
Sano sille seuraavaksi kun harrastatte seksiä et "ompa sulla iso" ja heti perään et "vitsi vitsi"
Huoh. Miksi näihin täytyy AINA vetää k##vän koko mukaan? -.- Niin kulunutta p##kaa.
Noniin, nyt vähän lisää.
Vielä illalla ollaan viestitelty lisää miehen kanssa. Kyllä, viestitellään, koska se on luontevampaa meille.
Mies mm. kertoi, että on ihastunut minuun kovasti ja odottaa jo, että nähdään taas ja pääsee tutustumaan minuun paremmin. Ja sanoi myös, että ymmärtää minua hyvin. Meillä kummallakin on taustalla petetyksi tuleminen ja luottaminen toisiin on välillä vaikeaa.
Mä oon kuitenkin kaikesta huolimatta tyytyväinen, että otin asian puheeksi. Nyt moni asia selkeni ja on jotenkin huojentunut olo - siitäkin huolimatta, että tunnen itseni vähän noloksi.
Jatkossakin aion ottaa asiat puheeksi, jos jokin vaivaa, tosin toisella tavalla ehkä :D
Kiitos kaikille viesteistä.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap täällä.
Kirjoitan lyhyesti ja nopeasti, olen töissä tauolla.
Sain mieheltä aamulla viestin. Hän sanoi, että on todella pahoillaan, että vitsaili rakkaudella ja aiheutti minussa ahdistusta. Vannoi, ettei leiki tunteillani eikä halua satuttaa minua. Sanoi, että etsii vakavaa parisuhdetta ja haluaa tutustua minuun paremmin. Pyysi vielä kerran lopuksi anteeksi.
Mulla tuli näiden viestien jälkeen kamala itku ja nolous, enkä yhtään tiedä mitä sanon miehelle. Tajusin varmaan myös sen, että välitän tuosta miehestä aivan tajuttomasti, mutta pelkään, koska minua satutettiin niin pahasti edellisessä suhteessa.
Nyt taas itken. Pitää yrittää tsempata.
Miksi noin kiire uuteen suhteeseen, jos vanha painaa vielä taustalla?
Kyllähän tuosta edellisestä suhteesta on jo vuosi aikaa. Mielestäni ihan tarpeeksi..
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä hän sanoi, kun keskuttelitte asiasta?
ei ole kesksuteltu vielä.
nyt lähetän viestin ja sanon, etten tykkää, että hän vitsailee rakkaudella. Ihan sama suuttuuko. Alkaa muutenkin pikku hiljaa ottaa päähän koko jätkä.
Sano naamatusten myös.
Ymmärtäisi, että ei ole vitsi.
Epävarma kaveri. Jä'ttää itselleen tavallaan takaportin, jos ei saa vastakaikua voi työntää koko asian vitsailun piikkiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Milloin tapaatte seuraavan kerran f2f? Kuinka paljon olette ylipäänsä viettäneet jo aikaa yhdessä? Kauanko olette tunteneet? Edes seksiä ei vielä ole ollut, joten aika alussa taitaa suhteenne olla; jos jo tuossa vaiheessa puhutaan rakastamisesta edes leikillään, niin olette ilmeisesti tosi nuoria?
Ensin rakkaus, sitten seksi, tämä on paras järjestys, vaikkei seksiriippuvaisille pukeille ja horatsuille mieluinen olekaan.
Enpä voisi kuvitella rakastuvani ihmiseen, jonka kanssa ei ole sellaista intohimoa, että molemmat haluavat toisiaan. Ja jos molemmat haluavat toisiaan, niin en näe yhtäkään syytä, miksi ei voisi harrastaa seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Noniin, nyt vähän lisää.
Vielä illalla ollaan viestitelty lisää miehen kanssa. Kyllä, viestitellään, koska se on luontevampaa meille.
Mies mm. kertoi, että on ihastunut minuun kovasti ja odottaa jo, että nähdään taas ja pääsee tutustumaan minuun paremmin. Ja sanoi myös, että ymmärtää minua hyvin. Meillä kummallakin on taustalla petetyksi tuleminen ja luottaminen toisiin on välillä vaikeaa.
Mä oon kuitenkin kaikesta huolimatta tyytyväinen, että otin asian puheeksi. Nyt moni asia selkeni ja on jotenkin huojentunut olo - siitäkin huolimatta, että tunnen itseni vähän noloksi.
Jatkossakin aion ottaa asiat puheeksi, jos jokin vaivaa, tosin toisella tavalla ehkä :D
Kiitos kaikille viesteistä.
ap
Voi teitä. Suhde hoidetaan viestittelemällä ja kuvitellaan, että ollaan kovinkin vakavissaan. Et ole kertonut, montako kertaa olette ylipäänsä tavanneet ja minkä verran viettäneet aikaa yhdessä. Ettei olisi vain mielikuvituksessanne koko suhde, kun ette oikeasti toisianne edes tunne.
Vierailija kirjoitti:
Hän sanoo, että rakastaa minua ikuisesti ja tai rakastaa minua ja sitten perään sanookin, että vitsailee.
Mua oikeasti on alkanut ottaa päähän tämä aika rankasti. Ja mihin mies oikeasti pyrkii?
Onko väärin, jos sanon tänään hänelle napakasti, että en todellakaan tykkää, että rakkaudella vitsaillaan?
Jos tuossa kohtaa jo vituttaa, niin on aika nostaa kytkintä. Vitutus ei vähene suhteen vanhetessa.
Vierailija kirjoitti:
Mitäs sitten tämmönen tyyppi joka kännissä aina rakastaa minua ja haluaa enemmän, mutta selvinpäin ei tunnusta mitään? En todellakaan anna seksiä kännissä, ja olen jo luovuttanut että selvinpäin rohkaistuisi.
Se ei siis todellakaan halua sulta mitään. Kännissä eletään jossain päihteiden ja kemikaalinvärisessä todellisuudessa, mikä hävettää selvin päin. selvänä unohtaa kaikki rakkauden tunteet mut kännissä tuntuu aina siltä et olis kiva nähdä.
Sano sille seuraavaksi kun harrastatte seksiä et "ompa sulla iso" ja heti perään et "vitsi vitsi"