Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mua alkaa pikku hiljaa v****aa että tapailemani mies vitsailee sillä, että on rakastunut minuun

Vierailija
07.02.2018 |

Hän sanoo, että rakastaa minua ikuisesti ja tai rakastaa minua ja sitten perään sanookin, että vitsailee.
Mua oikeasti on alkanut ottaa päähän tämä aika rankasti. Ja mihin mies oikeasti pyrkii?
Onko väärin, jos sanon tänään hänelle napakasti, että en todellakaan tykkää, että rakkaudella vitsaillaan?

Kommentit (95)

Vierailija
61/95 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, älä laita mitään lapsellisia viestejä aiheesta miehelle.

Et vaikuta olevan miehestä lainkaan kiinnostunut vaan pelkästään siitä mitkä miehen tunteet ovat sinua kohtaan. Mitkä ovat omat tunteesi häntä kohtaan?

Ennen kuin tiedät vastauksen tähän, tee kuten mies ja heitä vitsiä, äläkä paljasta itsestäsi mitään. Siinähän saa mies maistaa omaa lääkettään. Kun mies seuraavan kerran vitsailee rakastumisestaan, heitä sinä vaikka että "aijai, oletko ihan kosimassa?" ja katso miten äijä reagoi.  Muista heittää äkkiä siihen että "vitsi, vitsi".

Siinäpä olet heittänyt pallon miehelle. Katso miten reagoi, se kertoo paljon. Korjaako tapansa ja alkaako toimia aikuismaisemmin? Vai jatkatteko typerää vitsailua ja kevyttä peliä?

Vedät sitten johtopäätökset suhteenne tulevaisuudesta tuon mukaan.

Miksi ihmeessä Ap kuluttaisi aikaansa tällaiseen pelailuun?!? Eiköhän ole vaan tarpeellista nostaa kissa pöydälle, sillä se selviää.

Vierailija
62/95 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perus pelimies.

miksi pelimies heti perään heittäisi vitsailevansa, eikö pelimies nimenomaan vakuuttelisi rakkauttaan kunnes on saanut haluamansa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/95 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs sitten tämmönen tyyppi joka kännissä aina rakastaa minua ja haluaa enemmän, mutta selvinpäin ei tunnusta mitään? En todellakaan anna seksiä kännissä, ja olen jo luovuttanut että selvinpäin rohkaistuisi.

Siis tarkoitin, ettei saa tunnustuksillaan mitään minulta kännissä, selvinpäin väittää ettei tunteita ole.

Vierailija
64/95 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäs sitten tämmönen tyyppi joka kännissä aina rakastaa minua ja haluaa enemmän, mutta selvinpäin ei tunnusta mitään? En todellakaan anna seksiä kännissä, ja olen jo luovuttanut että selvinpäin rohkaistuisi.

Ehkä hän ei selvinpäin vain halua.

Ehkä ei halua niin, mutta en ymmärrä miksi kännissä näyttää muka oikeat tunteensa. Höpöhöpöä.

Vierailija
65/95 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis tarkoitin, ettei saa tunnustuksillaan mitään minulta kännissä, selvinpäin väittää ettei tunteita ole.

Miksi olet tekemissä tuollaisen miehen kanssa? 

Vierailija
66/95 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap täällä. 

Kirjoitan lyhyesti ja nopeasti, olen töissä tauolla.

Sain mieheltä aamulla viestin. Hän sanoi, että on todella pahoillaan, että vitsaili rakkaudella ja aiheutti minussa ahdistusta. Vannoi, ettei leiki tunteillani eikä halua satuttaa minua. Sanoi, että etsii vakavaa parisuhdetta ja haluaa tutustua minuun paremmin. Pyysi vielä kerran lopuksi anteeksi. 

Mulla tuli näiden viestien jälkeen kamala itku ja nolous, enkä yhtään tiedä mitä sanon miehelle. Tajusin varmaan myös sen, että välitän tuosta miehestä aivan tajuttomasti, mutta pelkään, koska minua satutettiin niin pahasti edellisessä suhteessa.

Nyt taas itken. Pitää yrittää tsempata.

Vierailija
67/95 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap täällä. 

Sain mieheltä aamulla viestin. Hän sanoi, että on todella pahoillaan, että vitsaili rakkaudella ja aiheutti minussa ahdistusta. Vannoi, ettei leiki tunteillani eikä halua satuttaa minua. Sanoi, että etsii vakavaa parisuhdetta ja haluaa tutustua minuun paremmin. Pyysi vielä kerran lopuksi anteeksi. 

Mulla tuli näiden viestien jälkeen kamala itku ja nolous, enkä yhtään tiedä mitä sanon miehelle. Tajusin varmaan myös sen, että välitän tuosta miehestä aivan tajuttomasti, mutta pelkään, koska minua satutettiin niin pahasti edellisessä suhteessa.

Älä enää töpeksi.

Vierailija
68/95 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites olis jos kuitenkin tuosta välimatkatkaata huolimatta saisitte aikaan tapaamisen kasvotusten. Selkenisi moni asia.

Tai ainakin soittaisitte ihan oikeasti puhelimella.

Tekstaamalla asiat ovat vaikeampia käsitellä ja siinä ei saa sellaista yhteyttä kuin puhumalla.

Miten vaikeaa nykyään on soittaa sillä hienolla puhelimella?

Monesti täällä mietitään vastaavanlaisia asioita ja melkein aina ilmenee, että tekstarilla kommunikoidaan.

Tekstari on kätevä, mutta kyllä jossain välissä pitää puhua, puhelimeen sekä myös ihan naamatusten.

Vierailija
69/95 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap täällä. 

Mitä opit tästä? 

Vierailija
70/95 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap täällä. 

Miksi noin kiire uuteen suhteeseen, jos vanha painaa vielä taustalla?

Vierailija
71/95 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap täällä. 

Saitko tekstattua läpi myös ne muuta asiat, jotka aiemmin otti päähän? :D

Vierailija
72/95 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niinkään ne sanat vaan teot. Unohda tollanen peenjauhaja.

Vierailija
73/95 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti jos se lukee av:ta?

Vierailija
74/95 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap täällä. 

Mies osasi sanoa juuri oikeat sanat ja taas on rouvalla vaahtopallot pöykyissä kunnes parin päivän päästä kipuilee omaa epävarmuuttaan.

Vierailija
75/95 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä on todennäköisesti narsistinen persoonallisuushäiriö, pysy kaukana. (Tunnen henkilön, jolla lääkäri on diagnosoinut jo nuorena saman persoonallisuushäiriön, ja käytöksessä on paljon samaa.) Ja vaikka mies olisi terve, hän on sen tason paskiainen, että kannattaa lopettaa tapaileminen.

Vierailija
76/95 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ah, kuulostaa mun eksältä. On niitä parempiakin miehiä, kuten mullakin nyt, vaihtoon vaan!

Vierailija
77/95 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mitä tolle miehelle voisi sanoa?

Vitsaile hänelle vastaavasti, jos haluat eli olitpa hyvä sängyssä. Hehhehheh.

Minä sanoisin hyvästi.

Vierailija
78/95 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä hän ei selvinpäin vain halua.

Ehkä ei halua niin, mutta en ymmärrä miksi kännissä näyttää muka oikeat tunteensa. Höpöhöpöä.

Kännissä ihmiset ovat rehellisiä. Mutta kun se ihminen todella voi olla hyvin ihastunut ja kuumana sinuun (ja varmaan keneen hyväänsä naiseen) ollessaan humalassa. Kyllähän sinä nämä "voi Pentti kun sinä olet minun paras kaveri, voit vaikka keskellä yötä soittaa niin minä tuun korjaamaan sinun traktorin" -kännit tiedät. Ei se valehtelua ole, silloin humalassa tuntuu siltä ihan todella, mutta selväpäinen ihminen ei olekaan enää samaa mieltä.

Vierailija
79/95 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Milloin tapaatte seuraavan kerran f2f? Kuinka paljon olette ylipäänsä viettäneet jo aikaa yhdessä? Kauanko olette tunteneet? Edes seksiä ei vielä ole ollut, joten aika alussa taitaa suhteenne olla; jos jo tuossa vaiheessa puhutaan rakastamisesta edes leikillään, niin olette ilmeisesti tosi nuoria?

Ensin rakkaus, sitten seksi, tämä on paras järjestys, vaikkei seksiriippuvaisille pukeille ja horatsuille mieluinen olekaan.

Ensin seksi, sitten rakkaus, tämä on paras järjestys, vaikkei rakkausriippuvaisille mieluinen olekaan.

Vierailija
80/95 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Milloin tapaatte seuraavan kerran f2f? Kuinka paljon olette ylipäänsä viettäneet jo aikaa yhdessä? Kauanko olette tunteneet? Edes seksiä ei vielä ole ollut, joten aika alussa taitaa suhteenne olla; jos jo tuossa vaiheessa puhutaan rakastamisesta edes leikillään, niin olette ilmeisesti tosi nuoria?

Ensin rakkaus, sitten seksi, tämä on paras järjestys, vaikkei seksiriippuvaisille pukeille ja horatsuille mieluinen olekaan.

Ensin seksi, sitten rakkaus, tämä on paras järjestys, vaikkei rakkausriippuvaisille mieluinen olekaan.

Ap tosin taitaa olla näitä rakkausrunoriippuvaisia, jonka tunteet ailahtelee sen mukaan miten paljon mies vakuuttelee niitä tunteitaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän yksi