Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mua alkaa pikku hiljaa v****aa että tapailemani mies vitsailee sillä, että on rakastunut minuun

Vierailija
07.02.2018 |

Hän sanoo, että rakastaa minua ikuisesti ja tai rakastaa minua ja sitten perään sanookin, että vitsailee.
Mua oikeasti on alkanut ottaa päähän tämä aika rankasti. Ja mihin mies oikeasti pyrkii?
Onko väärin, jos sanon tänään hänelle napakasti, että en todellakaan tykkää, että rakkaudella vitsaillaan?

Kommentit (95)

Vierailija
41/95 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viestiin sen on pakko laittaa selkeä vastaus ja Kis ei laita, sitä vpi vaatia. Siinäpä on sitten kirjallinen todiste

Pitäisikö teidän mennä vielä hiekkalaatikolle leikkimään?

Minusta tulee vihainen kuin pikkulapsesta, jolta on veity kaikki lelut ja karkit, jos en saa haluamaani vastausta.

Vaikka tuota välimatkaa tässä nyt kuitenkin on ja tilanne on jatkunut jo jonkin aikaa mikä kiire nyt on? Liian kiire rakkauteen ja seuraava odottaa jo oven takana?

Just tämä asenne antaa miehille mahdollisuuden pelata. Kyllä nainen voi vaatia vastauksia vähän. Turha roikkua sellaisessa suhteessa, joka on toiselle vain peliä. Jos toinen on tosissaan, kyllä hän kestää kysymykset.

Vaatiminen ei anna mahdollisuutta pelata? Kun nainen kysyy mies puhuu auttamatta totta? Turha roikkua suhteessa, jossa se oma epävarmuus koettelee.

Vierailija
42/95 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viestiin sen on pakko laittaa selkeä vastaus ja Kis ei laita, sitä vpi vaatia. Siinäpä on sitten kirjallinen todiste

Kirjallinen todiste mistä? Et kai sinä tuollaisen miehen kanssa jatkaisi suhdetta, joka laittaa rakkauden tunnustuksen ase ohimolla uhattuna viestillä? Tai miehen kanssa, joka on tuollaista peliä pelannut jo tovin?

Mitä vit... Mistä sä tiedät mitä peliä mies on pelannut? Kun en itsekään tiedä. Miehen tuntien voi hyvinkin olla, että näihin vitseihin sisältyy puoli totuutta, niinkuin joku täällä uumoili. Miehen tuntien pidän sitä todennäköisimpänä vaihtoehtona. Mutta selkeytetään nyt hieman tätä tilannetta. Jos mies vastaa epämääräisesti minun suoraan kysymykseen, silloin tiedän vasta, että hän leikkii tunteillani

Mitä tuo aiemmin kuvaamasi  sitten on ellei tunteilla leikittelyä? Jos nyt tulee toivomasi vastaus kuittaat tuon kaiken huumorilla? Sinulle riittää, että mies puhuu edes puoliksi totta?

missä kohtaa mies on valehdellut? nyt mä tipahdin

Tais ihan aloituksessa ollut, että kertoo rakastuneensa ja myöhemmin, että se on ollut vaan vitsiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/95 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin tapaatte seuraavan kerran f2f? Kuinka paljon olette ylipäänsä viettäneet jo aikaa yhdessä? Kauanko olette tunteneet? Edes seksiä ei vielä ole ollut, joten aika alussa taitaa suhteenne olla; jos jo tuossa vaiheessa puhutaan rakastamisesta edes leikillään, niin olette ilmeisesti tosi nuoria?

Vierailija
44/95 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kirjallinen todiste mistä? Et kai sinä tuollaisen miehen kanssa jatkaisi suhdetta, joka laittaa rakkauden tunnustuksen ase ohimolla uhattuna viestillä? Tai miehen kanssa, joka on tuollaista peliä pelannut jo tovin?

Mitä vit... Mistä sä tiedät mitä peliä mies on pelannut? Kun en itsekään tiedä. Miehen tuntien voi hyvinkin olla, että näihin vitseihin sisältyy puoli totuutta, niinkuin joku täällä uumoili. Miehen tuntien pidän sitä todennäköisimpänä vaihtoehtona. Mutta selkeytetään nyt hieman tätä tilannetta. Jos mies vastaa epämääräisesti minun suoraan kysymykseen, silloin tiedän vasta, että hän leikkii tunteillani

Mitä tuo aiemmin kuvaamasi  sitten on ellei tunteilla leikittelyä? Jos nyt tulee toivomasi vastaus kuittaat tuon kaiken huumorilla? Sinulle riittää, että mies puhuu edes puoliksi totta?

Kerro sinä, kun sen valehtelun tähän vedit.

Vierailija
45/95 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hän sa-noo, et-tä ra-kas-taa mi-nu-a i-kui-ses-ti ja tai ra-kas-taa mi-nu-a ja sitt-en per-ään sa-noo-kin, et-tä vit-sai-lee. Taisi olla jopa aloituksen eka lause. 

Vierailija
46/95 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ot, mutta mikä siinä viestittelyssä niin kamalaa on? Ehkä se mieskin on tunnustanut rakkautensa viesteillä. Joillekin se on helpompaa kirjoittaa varsinkin kun ollaan vielä tapailuvaiheessa ja kaukana toisista.

Varsinaisessa parisuhteessa täytyy pystyä tietenkin keskustelemaan kasvotusten/ääneen, muuten se ei toimi terv. kokemusta on...

Vierailija
47/95 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hän sa-noo, et-tä ra-kas-taa mi-nu-a i-kui-ses-ti ja tai ra-kas-taa mi-nu-a ja sitt-en per-ään sa-noo-kin, et-tä vit-sai-lee. Taisi olla jopa aloituksen eka lause. 

Niin. Se oli vitsi. Tai puolitotuus. tai sitten valhe. Mutta meillä ei ole kyllä todisteita siitä, että hän todella valehtelee. Voi olla, että hän todella rakastaa apta ja on vain hieman epävarma ja testailee, miten ap reagoi.

Vierailija
48/95 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä kuten monissa muissakin pohdinnoissa ja ongelmissa ihmetyttää hiukan se, että miksi ei ihminen vain voi suoraan kysyä toiselta, jotta 'mistä tässä on kyse' tai 'mitä tuolla tarkoitat'? Miksi tehdä vaikeimman kautta ja miettiä, tulkita, kysellä foorumilta, pähkäillä, laittaa viestejä, antaa ymmärtää ja lopulta käsittää kuitenkin kaiken väärin?

Vierailija
49/95 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsikon perusteella olisi voinut uskoa tämän olevan aihe, josta voi olla ap:lle kateellinen. Kun ei sitten ollutkaan oli se mammoille niin suuri helpotus, että he laittoivat aloitukseen yläpeukun.

:D

Vierailija
50/95 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tapailin kerran muutaman kuukauden kanadalaista urheilijaa, joka koko sen ajan vitsaili että ala ainakaan rakastu minuun tai saattoi sanoa, että jos xx tulisi niin sinä jäisit kun nalli kallioille tms.

Asennoiduin siis että tapailemme nyt hetken ja thats it, meillä oli kyllä kivaa ja juteltiin paljon elämästä ja kaikesta.  Meillä molemmilla oli takana huonosti loppuneet suhteet, joten kävimme niitä läpi jonkin verran.

Kun sitten lähdin takaisin kotiin, niin mies alkoi pommittamaan ja soittelemaan, mutta ei kujitenkaan voinut kertoa suoraan tunteistaan.

Loppujen lopuksi sain pitkän sähköpostin siitä miten kylmä sydän minulla on ja miten tunteettomasti vain unohdin hänet.

No enhän minä mitään ollut unohtanut ja oli ihan kiva jutella, mutta aikaerosta johtuen olin usein nukkumassa kun koitti soittaa. 

Ja koska hän koko ajan hoki sitä että älä vain rakastu, niin toki olin asennoitunut niin että tämä nyt on tälläinen lyhyempi juttu.

Ihan sama kokemus suomalaisen miehennkanssa. Alussa hoki koko ajan, etten saa rakastua häneen tai sydämeni murtuu. Olin ihan, että ok. Sitten kun taoailun lopuksi jätin hänet, niin tyyppi alkoi valittaa, kuinka en ikinä rakastanut häntä ja olen kylmä ja julma nainen. No en tietenkään rakastunut, hänhän oli siitä varoittanut koko tapailun alkuajan. Miehessä ilmeni lisäksi ilmeisesti taipumusta väkivaltaan, pelotteli kerran tulella minua, joten oli kaiken kaikkiaan outo kokemus.

Vierailija
51/95 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anders kirjoitti:

Tässä kuten monissa muissakin pohdinnoissa ja ongelmissa ihmetyttää hiukan se, että miksi ei ihminen vain voi suoraan kysyä toiselta, jotta 'mistä tässä on kyse' tai 'mitä tuolla tarkoitat'? Miksi tehdä vaikeimman kautta ja miettiä, tulkita, kysellä foorumilta, pähkäillä, laittaa viestejä, antaa ymmärtää ja lopulta käsittää kuitenkin kaiken väärin?

Monet teinitytöt ja jopa aikuisetkin naiset nauttivat asioiden dramatisoinnista.

Vierailija
52/95 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin. Se oli vitsi. Tai puolitotuus. tai sitten valhe. Mutta meillä ei ole kyllä todisteita siitä, että hän todella valehtelee. Voi olla, että hän todella rakastaa apta ja on vain hieman epävarma ja testailee, miten ap reagoi.

Shit test?

Vierailija
53/95 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se riippu ihan miehen vastauksesta minkä aloittaja noista valitsee.

Vierailija
54/95 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ot, mutta mikä siinä viestittelyssä niin kamalaa on? Ehkä se mieskin on tunnustanut rakkautensa viesteillä. Joillekin se on helpompaa kirjoittaa varsinkin kun ollaan vielä tapailuvaiheessa ja kaukana toisista.

Varsinaisessa parisuhteessa täytyy pystyä tietenkin keskustelemaan kasvotusten/ääneen, muuten se ei toimi terv. kokemusta on...

Minä rakastan sinua.

Vierailija
55/95 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä rakastan sinua.

Vitsi vitsi

Vierailija
56/95 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, älä laita mitään lapsellisia viestejä aiheesta miehelle.

Et vaikuta olevan miehestä lainkaan kiinnostunut vaan pelkästään siitä mitkä miehen tunteet ovat sinua kohtaan. Mitkä ovat omat tunteesi häntä kohtaan?

Ennen kuin tiedät vastauksen tähän, tee kuten mies ja heitä vitsiä, äläkä paljasta itsestäsi mitään. Siinähän saa mies maistaa omaa lääkettään. Kun mies seuraavan kerran vitsailee rakastumisestaan, heitä sinä vaikka että "aijai, oletko ihan kosimassa?" ja katso miten äijä reagoi.  Muista heittää äkkiä siihen että "vitsi, vitsi".

Siinäpä olet heittänyt pallon miehelle. Katso miten reagoi, se kertoo paljon. Korjaako tapansa ja alkaako toimia aikuismaisemmin? Vai jatkatteko typerää vitsailua ja kevyttä peliä?

Vedät sitten johtopäätökset suhteenne tulevaisuudesta tuon mukaan.

Vierailija
57/95 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On parempi, ettei keskustele rakastamisista mitään viesteillä 200 km päästä lyhytkestoisessa etäsuhteessa. Vaikka luulisikin olevansa tosissaan, niin on rakastunut pakostakin vain omaan mielikuvaansa toisesta, ei ole mitenkään edes mahdollista tuntea sitä toista oikeasti.

Vierailija
58/95 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On parempi, ettei keskustele rakastamisista mitään viesteillä 200 km päästä lyhytkestoisessa etäsuhteessa. Vaikka luulisikin olevansa tosissaan, niin on rakastunut pakostakin vain omaan mielikuvaansa toisesta, ei ole mitenkään edes mahdollista tuntea sitä toista oikeasti.

Tämä. Eikä aloittaja enää edes tullut kertomaan, minkä verran ovat ylipäänsä viettäneet aikaa yhdessä ja kauanko tunteneet, joten aika turha kommentoda enempää.

Vierailija
59/95 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, älä laita mitään lapsellisia viestejä aiheesta miehelle.

Et vaikuta olevan miehestä lainkaan kiinnostunut vaan pelkästään siitä mitkä miehen tunteet ovat sinua kohtaan. Mitkä ovat omat tunteesi häntä kohtaan?

Ennen kuin tiedät vastauksen tähän, tee kuten mies ja heitä vitsiä, äläkä paljasta itsestäsi mitään. Siinähän saa mies maistaa omaa lääkettään. Kun mies seuraavan kerran vitsailee rakastumisestaan, heitä sinä vaikka että "aijai, oletko ihan kosimassa?" ja katso miten äijä reagoi.  Muista heittää äkkiä siihen että "vitsi, vitsi".

Siinäpä olet heittänyt pallon miehelle. Katso miten reagoi, se kertoo paljon. Korjaako tapansa ja alkaako toimia aikuismaisemmin? Vai jatkatteko typerää vitsailua ja kevyttä peliä?

Vedät sitten johtopäätökset suhteenne tulevaisuudesta tuon mukaan.

Ongelmat pitääkin ratkaista samoilla lääkkeillä, jotka ovat ne aiheuttaneetkin. Kannatan ehdottomasti puhumisen sijaan siirtymistä suoraan hiekkalaatikolle.

Vierailija
60/95 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä hän sanoi, kun keskuttelitte asiasta?

ei ole kesksuteltu vielä.

nyt lähetän viestin ja sanon, etten tykkää, että hän vitsailee rakkaudella. Ihan sama suuttuuko. Alkaa muutenkin pikku hiljaa ottaa päähän koko jätkä.

Ja kaikki tuo unohtuu, kun mies lausuu rakkausrunoja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kahdeksan