Mua alkaa pikku hiljaa v****aa että tapailemani mies vitsailee sillä, että on rakastunut minuun
Hän sanoo, että rakastaa minua ikuisesti ja tai rakastaa minua ja sitten perään sanookin, että vitsailee.
Mua oikeasti on alkanut ottaa päähän tämä aika rankasti. Ja mihin mies oikeasti pyrkii?
Onko väärin, jos sanon tänään hänelle napakasti, että en todellakaan tykkää, että rakkaudella vitsaillaan?
Kommentit (95)
Hän on näitä huumoriveikkoja, jotka lyövät kaiken leikiksi. Vitsissä on aina puoli totuutta mukana, mutta mitään ei voi sanoa tosissaan. Tulee jatkossa olemaan vielä rasittavampaa. Kokemusta on.
Mitä hän sanoi, kun keskuttelitte asiasta?
Mitäs sitten tämmönen tyyppi joka kännissä aina rakastaa minua ja haluaa enemmän, mutta selvinpäin ei tunnusta mitään? En todellakaan anna seksiä kännissä, ja olen jo luovuttanut että selvinpäin rohkaistuisi.
Tiedätkö miksi koirat nuolevat pallejaan?
Sanot sille miehelle, että jos ei oikeasti aio sua rakastaa niin ei sun kanssa oo pakko olla, eli joko lopettaa tai lähtee.
Vierailija kirjoitti:
ei ole kesksuteltu vielä.
nyt lähetän viestin ja sanon, etten tykkää, että hän vitsailee rakkaudella. Ihan sama suuttuuko. Alkaa muutenkin pikku hiljaa ottaa päähän koko jätkä.
Vierailija kirjoitti:
Mitäs sitten tämmönen tyyppi joka kännissä aina rakastaa minua ja haluaa enemmän, mutta selvinpäin ei tunnusta mitään? En todellakaan anna seksiä kännissä, ja olen jo luovuttanut että selvinpäin rohkaistuisi.
Rakkaus pitää ensin tunnustaa ja sitten vasta annat seksiä? Ei mikään ihme, että miehet joutuvat etenemään näissä asioissa epärehellisesti saadakseen ihan vaan seksiä.
Hän rakastaa sinua mutta koska on epävarma sinun tunteistasi häntä kohtaan niin lyö sitten asian leikiksi, ettei menetä kasvojaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
nyt lähetän viestin ja sanon, etten tykkää, että hän vitsailee rakkaudella. Ihan sama suuttuuko. Alkaa muutenkin pikku hiljaa ottaa päähän koko jätkä.
Girl power. Ensin toki piti uhriutua ajanvietteenä käytettävällä keskustelupastalla.
Vierailija kirjoitti:
Hän rakastaa sinua mutta koska on epävarma sinun tunteistasi häntä kohtaan niin lyö sitten asian leikiksi, ettei menetä kasvojaan.
, mutta jos on seksi kauppatavarana niin sitten vaikea sanoa mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Girl power. Ensin toki piti uhriutua ajanvietteenä käytettävällä keskustelupastalla.
haista sinäkin pitkä ****. tässä ei ollyt mitään uhriutumista
Nyt on kyllä sen tason ongelma, että pitää antaa minua viisaampien puhua.
No rakastatko sitä vai kevyesti deittailet?
Vierailija kirjoitti:
Nyt on kyllä sen tason ongelma, että pitää antaa minua viisaampien puhua.
miks mun piti nähdä tää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähetät viestin??? Kyllä näistä asioista pitää puhua kasvotusten.
Oletko itse sanonut rakastavasi häntä? Ehkä hän joka kerta odottaa sinun rakkaudentunnustustasi vastaukseksi, mutta peruu puheensa ja naamioi sen vitsiksi, kun tunteet eivät saa vastakaikua?
Tai sitten hän todellakin vain vitsailee ja leikkii tunteillasi, joko tahallaan ja taktikoiden, tai sitten vain typeryyttään.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä hän ei selvinpäin vain halua.
Miksi se olisi väärin, jos kerrot tunteistasi? Nyt mua vähän pelottaa puolestasi, miten selviät elämästä, jos pitää kysyä mammaraadilta, onko puhuminen väärin? Tsemppiä ja reipastu vähän!
Leikkii siun tunteilla.