Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mua alkaa pikku hiljaa v****aa että tapailemani mies vitsailee sillä, että on rakastunut minuun

Vierailija
07.02.2018 |

Hän sanoo, että rakastaa minua ikuisesti ja tai rakastaa minua ja sitten perään sanookin, että vitsailee.
Mua oikeasti on alkanut ottaa päähän tämä aika rankasti. Ja mihin mies oikeasti pyrkii?
Onko väärin, jos sanon tänään hänelle napakasti, että en todellakaan tykkää, että rakkaudella vitsaillaan?

Kommentit (95)

Vierailija
1/95 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkii siun tunteilla.

Vierailija
2/95 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on näitä huumoriveikkoja, jotka lyövät kaiken leikiksi. Vitsissä on aina puoli totuutta mukana, mutta mitään ei voi sanoa tosissaan. Tulee jatkossa olemaan vielä rasittavampaa. Kokemusta on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/95 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä tolle miehelle voisi sanoa?

Vierailija
4/95 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hän sanoi, kun keskuttelitte asiasta?

Vierailija
5/95 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs sitten tämmönen tyyppi joka kännissä aina rakastaa minua ja haluaa enemmän, mutta selvinpäin ei tunnusta mitään? En todellakaan anna seksiä kännissä, ja olen jo luovuttanut että selvinpäin rohkaistuisi.

Vierailija
6/95 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedätkö miksi koirat nuolevat pallejaan?

Vierailija
7/95 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot sille miehelle, että jos ei oikeasti aio sua rakastaa niin ei sun kanssa oo pakko olla, eli joko lopettaa tai lähtee.

Vierailija
8/95 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ei ole kesksuteltu vielä.

nyt lähetän viestin ja sanon, etten tykkää, että hän vitsailee rakkaudella. Ihan sama suuttuuko. Alkaa muutenkin pikku hiljaa ottaa päähän koko jätkä.

Vierailija
9/95 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs sitten tämmönen tyyppi joka kännissä aina rakastaa minua ja haluaa enemmän, mutta selvinpäin ei tunnusta mitään? En todellakaan anna seksiä kännissä, ja olen jo luovuttanut että selvinpäin rohkaistuisi.

Rakkaus pitää ensin tunnustaa ja sitten vasta annat seksiä? Ei mikään ihme, että miehet joutuvat etenemään näissä asioissa epärehellisesti saadakseen ihan vaan seksiä.

Vierailija
10/95 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän rakastaa sinua mutta koska on epävarma sinun tunteistasi häntä kohtaan niin lyö sitten asian leikiksi, ettei menetä kasvojaan.

Vierailija
11/95 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

nyt lähetän viestin ja sanon, etten tykkää, että hän vitsailee rakkaudella. Ihan sama suuttuuko. Alkaa muutenkin pikku hiljaa ottaa päähän koko jätkä.

Girl power. Ensin toki piti uhriutua ajanvietteenä käytettävällä keskustelupastalla.

Vierailija
12/95 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän rakastaa sinua mutta koska on epävarma sinun tunteistasi häntä kohtaan niin lyö sitten asian leikiksi, ettei menetä kasvojaan.

, mutta jos on seksi kauppatavarana niin sitten vaikea sanoa mitään.

Vierailija
13/95 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Girl power. Ensin toki piti uhriutua ajanvietteenä käytettävällä keskustelupastalla.

haista sinäkin pitkä ****. tässä ei ollyt mitään uhriutumista

Vierailija
14/95 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on kyllä sen tason ongelma, että pitää antaa minua viisaampien puhua.

Vierailija
15/95 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No rakastatko sitä vai kevyesti deittailet?

Vierailija
16/95 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt on kyllä sen tason ongelma, että pitää antaa minua viisaampien puhua.

miks mun piti nähdä tää

Vierailija
17/95 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähetät viestin??? Kyllä näistä asioista pitää puhua kasvotusten.

Vierailija
18/95 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko itse sanonut rakastavasi häntä? Ehkä hän joka kerta odottaa sinun rakkaudentunnustustasi vastaukseksi, mutta peruu puheensa ja naamioi sen vitsiksi, kun tunteet eivät saa vastakaikua?

Tai sitten hän todellakin vain vitsailee ja leikkii tunteillasi, joko tahallaan ja taktikoiden, tai sitten vain typeryyttään.

Vierailija
19/95 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä hän ei selvinpäin vain halua.

Vierailija
20/95 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi se olisi väärin, jos kerrot tunteistasi? Nyt mua vähän pelottaa puolestasi, miten selviät elämästä, jos pitää kysyä mammaraadilta, onko puhuminen väärin? Tsemppiä ja reipastu vähän!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kuusi