Vierailija

Kukaan ei välitä musta. Onko muita jotka tuntevat samoin?

• ylös 10
  • alas 0

Kommentit (16)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Tunsin samoin, sitten pääsin siitä yli eikä voisi enää vähempi moinen asia liikauttaa, kuin että rakastaako minua kukaan. Mitä väliä?

Vierailija

Hanki koira. Siitä saat uskollisen ystävän, joka ei petä sua jos kohtelet hyvin. Ihmisiin ei ole luottamista, ne vaan puukottaa selkään ja käyttää hyväkseen.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Tunsin samoin, sitten pääsin siitä yli eikä voisi enää vähempi moinen asia liikauttaa, kuin että rakastaako minua kukaan. Mitä väliä?

Kiitos tästä

Vierailija

Luultavasti rakastaa mutta en tietenkään ole 100-varma. Ainakin nainen niin sanoo, mutta voihan se olla kusetustakin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Kiitos tästä

No eikun oikeesti, miksi tollanen on muka jotenkin niin tärkeetä ja merkityksellistä? Oletteko jotain läheisriippuvaisia? Onko koko elämänne muka kiinni siitä että välittääkö teistä kukaan?

Vierailija

Äiti? Isä? Mummo? Joku muu perinteinen läheinen, joka ei tietenkään sano sitä ääneen, mutta rakastaa silti varmasti.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Raha ratkaisee kun kukaan ei rakasta

Rahalla voi ostaa itselleen seuraa, mutta ei rakkautta. Tällöin se toinen osa puoli rakastaa vain sun rahojasi ei sua.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.