Pilvenpolttelu ja lentäminen, miten ilmailu suhtautuu asiaan?
Pilvihän on laillista jo monessa maassa ja muut seuraavat lähiaikoina perässä. Miten ilmailun parissa suhtaudutaan siihen jos lentäjä silloin tällöin pajauttelee? Luulisi ettei alalla ole mitään sitä vastaan kunhan mennään maan lakien mukaan ja lennolla ollaan selvänä.
Kommentit (13)
Suomessa on sairasta että täällä palvotaan jotain simpanssi varasta pilviin jostain kamelin paska huumeesta.
Se on mielisairasta! Meillä on ovet auki toiseen vaihtoehtoon josta me tiedämme ja miten asiat ovat ja tulevat aina olemaan. Ei meidän pidä rakentaa mitään uutta. Meillä on jo kaikki.
Vierailija kirjoitti:
Taitaa mennä sen maan lainsäädännön mukaan, missä lentäjällä on työsopimus.
Teit hyvän kirjoituksen!
Ap:n pitäisi mennä lasten taidekouluun oppimaan kirjoittamaan.
Vierailija kirjoitti:
Taitaa mennä sen maan lainsäädännön mukaan, missä lentäjällä on työsopimus.
Hyvä, ettei turhaan kielletä polttelemasta.
Vierailija kirjoitti:
Taitaa mennä sen maan lainsäädännön mukaan, missä lentäjällä on työsopimus.
Taitaa mennä kansainvälisten säännösten mukaan kuten alkoholi, eli nollatoleranssi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taitaa mennä sen maan lainsäädännön mukaan, missä lentäjällä on työsopimus.
Taitaa mennä kansainvälisten säännösten mukaan kuten alkoholi, eli nollatoleranssi.
Kyllä mä olen lentäjien kanssa ryypännyt monesti.
Mieluummin pilveä pössytellyt unelias ja rauhallinen lentäjä kuin hermoheikko raitis lentäjä, eikö vain?
Vierailija kirjoitti:
Suomessa on sairasta että täällä palvotaan jotain simpanssi varasta pilviin jostain kamelin paska huumeesta.
Se on mielisairasta! Meillä on ovet auki toiseen vaihtoehtoon josta me tiedämme ja miten asiat ovat ja tulevat aina olemaan. Ei meidän pidä rakentaa mitään uutta. Meillä on jo kaikki.
Sinuna jättäisin kaikki päihteet kokonaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taitaa mennä sen maan lainsäädännön mukaan, missä lentäjällä on työsopimus.
Taitaa mennä kansainvälisten säännösten mukaan kuten alkoholi, eli nollatoleranssi.
Kyllä mä olen lentäjien kanssa ryypännyt monesti.
Juuh eli tarkennetaan kun kaikille ei ollut ihan selvää.
Lentäessä nollatoleranssi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taitaa mennä sen maan lainsäädännön mukaan, missä lentäjällä on työsopimus.
Taitaa mennä kansainvälisten säännösten mukaan kuten alkoholi, eli nollatoleranssi.
Ei pidä paikkaansa. Esimerkiksi ranskalaiset lentäjät voivat juoda lasin viiniä ruuan kanssa lentäessään.
Ihminen ei tarvitse mitään päihteitä.
Käyttäähän ne hävittäjälentäjät amfetamiiniakin.
Vierailija kirjoitti:
Käyttäähän ne hävittäjälentäjät amfetamiiniakin.
No ei kylläkään syvän rauhan aikana, tosin sotilaslentäjien hätäensiapupakkauksessa on amfetamiinia parin vuorokauden käyttöannos sen varalle että jos käy lento-onnettomuus siten että sotilaslentäjä joutuu tiettömien taipaleiden taakse ja joutuu hankkiutumaan omin avuin takaisin ihmisten ilmoille niin kykenee tuon amfetamiinin avulla pysymään toimintakykyisenä n. 48 tuntia nukkumatta ja syömättä, kunhan nestettä saa ja sitähän löytyy luonnosta kyllä aina Suomessa, vedenpuhdistustabletteja tosin kannattaa käyttää. Tosin se amfetamiini joka sotilaslentäjillä on varalla on päihdyttämätöntä, se piristää niin että pysyy virkeänä ja toimintakykyisenä 2 vrk nukkumatta eikä tunne fyysistäkään uupumusta ja samalla nälän tunne häviää. Amfetamiinihumalaan siitä ei juuri tule. Vaikuttava aine on deksamfetamiini. Tosin se taitaa olla korvattu nykyisin modafiniililla Suomen Ilmavoimissa ja Maavoimien ilmailussa (Utin helikopterilentäjillä), mutta ainakin vielä joskus se oli tuo deksamfetamiini.
Silloin kun amfetamiinia pidettiin enempi lääkkeenä kuin huumeena tuossa 30-40 -luvulla niin Natsi-Saksan sotilaille sitä jaettiin runsain mitoin esim. syksyllä 1939 Saksan hyökätessä Puolaan, suurin osa Saksan sotilaista hyökkäsi amfetamiinin voimin.
Taitaa mennä sen maan lainsäädännön mukaan, missä lentäjällä on työsopimus.