Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kärsiikö kännykkä siitä, jos jakaa sen kautta jatkuvasti netin läppäriin?

Vierailija
06.02.2018 |

Kännykän netti on ainut nettiyhteys mikä mulla on käytössä. Lyhentääkö kännykän käyttöikää? Kannattaisiko hommata erikseen netti tietokoneeseen?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärsiikö sun huoneilma jos hengität jatkuvasti?

Ei sillä oo mitään tekemistä puhelimen kulumisen kanssa.

Vierailija
2/18 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ihmeessä se vaikuttaisi kännykkäsi elinaikaan?? Ja ei vaikuta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo on huolet!

Vierailija
4/18 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaikuta! Akkua kyllä kuluu.

Mulle puhelinmyyjä yritti samaa kikkaa koska kaupitteli mitä lie mokkulaa.

Vierailija
5/18 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jo on huolet!

En ole ap, mutta tosiaan minulle langatonta nettiä kaupitteleva puhelinmyyjä väitti näin, enkä varmasti ole ainoa joten huoli on ihan aiheellinen - sama kuin ylempänä

Vierailija
6/18 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Akku kuluu todella nopeasti, kun käyttää tuota mobiilitukiasemaa. Eikä kännykän akku kestä loputtomiin vaan akullakin on käyttöikä. Tottakai se on rasite kännykälle, mutta mietin että miten merkittävä... ap

Vierailija
7/18 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jo on huolet!

En ole ap, mutta tosiaan minulle langatonta nettiä kaupitteleva puhelinmyyjä väitti näin, enkä varmasti ole ainoa joten huoli on ihan aiheellinen - sama kuin ylempänä

Kannattaa laittaa reklamaatiota menemään. Myydä saa, valehdella ei!

Vierailija
8/18 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tosiaan kännykkä alkanut sammuilemaan ja tilttamaan, vaikka kyseessä melko uusi puhelin..

Vierailija
9/18 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

8 oli siis ap.

Vierailija
10/18 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Akku kuluu todella nopeasti, kun käyttää tuota mobiilitukiasemaa. Eikä kännykän akku kestä loputtomiin vaan akullakin on käyttöikä. Tottakai se on rasite kännykälle, mutta mietin että miten merkittävä... ap

Tsiisas! Joka hetki se känny on yhteydessä tukiasemaan joka tapauksessa. Ja sitten tietokoneen suurin käyttö on idlaamista. Ja jos ei oliskaan, niin mitä välii!

Vierailija
11/18 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärsiikö se sun läppärin sun käytöstä?

Kidutatko läppäriä?

Vierailija
12/18 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ihan kuumenee iPhone välillä kun on tablettiin yhteys päällä.. Sama juttu jos vaikka katsoo netflixiä puhelimelta

Vierailija
13/18 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että kovin paljon vaikuttaa. Olen pari vuotta käyttänyt saman puhelimen nettiä koneella enkä ole huomannut muutosta. Minullekin on yritetty kaupitella erillistä nettiä vedoten akun käyttöiän vähenemiseen. Sen verran kyllä kuluttaa akkua että kotona ollessani pidän puhelinta koko ajan latauksessa.

14/18 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos puhelin on latauksessa ja nettiä jakaa samalla, luuri saattaa kuumentua huomattavasti. Totta kai netin jakaminen, kuten kaikki muukin käyttö, kuluttaa puhelinta. Sillä ei kuitenkaan pitäisi olla suurta merkitystä käyttöikään. Kannattaa muistaa että elektroniikka kuluu aina käytössä.

Suosittelen kuitenkin valokuitua, jos siihen on mahdollisuus.

☭ 7217 ☭

Vierailija
15/18 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten ihmeessä se vaikuttaisi kännykkäsi elinaikaan?? Ja ei vaikuta.

No ei se puhelin nyt varmaankaan siitä vammaudu, mutta kyllä se akku vaan kuluu nopeammin, jos luuri roikkuu kokoajan roikan päässä tai muuten vaan joutuu paljon latailla kuten nettiä jakaessa. Ei tietysti paha homma jos se akku on helppo vaihtaa, mutta sellaset puhelimet lienee melko harvinaisia ja kaikki uudet on nykyään näitä umpinaisia "osta uus ku hajoo"-kusetuskappaleita.

Vierailija
16/18 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa jutella sen kännykän kanssa ihan avoimesti ja kysyä siltä suoraan. Moni kännykkä ei kehtaa sanoa tollasesta asiasta vaan kärsii vaan ihan hiljaa. Varsinkin aasialaiset on sellaisia marttyyreja.

Vierailija
17/18 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa jutella sen kännykän kanssa ihan avoimesti ja kysyä siltä suoraan. Moni kännykkä ei kehtaa sanoa tollasesta asiasta vaan kärsii vaan ihan hiljaa. Varsinkin aasialaiset on sellaisia marttyyreja.

Räät nenästä :D

Vierailija
18/18 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on just sellainen puhelin, josta ei saa akkua edes irti. Ja kun jakaa netin niin välillä on ihan kuuma. Ap