Onko se huono merkki, jos tapailemallani miehellä on kallis auto?
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Voi kertoa pinnallisuudesta.
Tai siitä, että autoilee paljon?
Kertoo siitä, että ennenpitkää huutaa sulle jos viet autoon kuraa kengissäs tai paiskot ovia liian kovaa.
Vierailija kirjoitti:
niin voi :( mä olen saanut ihan toisen kuvan tästä miehestä.
ap
Jos sillä on musta bemari tai valkoinen audi, se on täys mulkku.
Kyseessä on hunomerkki varsinkin silloin jos miehen kallisauto ei ole järin ympäristöystävällinen toisin kuin kompaktit hypridit ja sähköautot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
niin voi :( mä olen saanut ihan toisen kuvan tästä miehestä.
ap
Pohdintaa, että "kalliin auton" omistaja on pinnallinen? Aika absurdia meininkiä...
Mikä on kallis auto? Onko mies kertonut sinulle sen hinnan tai muuten elvistellyt autollaan? Minkä ikäinen mies on ja mitenhän käyttäytyy muuten? Onko tarkka esimerkiksi siitä, että et vie autoon kengissäsi lunta jne?
Voi olla että koko äijä on velkahelvetissä tai lähellä sitä.
Mikä kallis auto on kyseessä. Merkki ja vuosimalli?
Vierailija kirjoitti:
Jos sillä on musta bemari tai valkoinen audi, se on täys mulkku.
ei vaan valkoinen bemari sillä on!
Itselläni kokemus on se, että ovat pinnallisia ja ylimielisiä mulkkuja. Ehkä eivät mutta ne joita olen tapaillut ovat paljastuneet oikeasti ihan kamaliksi.
Todella huolestuttavaa, käyttää varmaan kaikki rahansa omiin huvituksinsa eikä sinulle ole jaossa yhtään mitään. Olet epäonnistunut nainen kun et saa miestä lahjoittamaan vähintään 1000e/kk nettotuloistaan omaan kulutukseesi.
Laita rekkari tänne, me selvitetään kaikki tiedot tyypistä muutamassa sekunnissa.
Huono merkki, olisi parempi, jos hänellä olisi Kelan kustantama taksikortti.
Tai sitten se kerro että miehellä on varaa ostaa tuollaisia autoja.
En minäkään ole pinnallinen vaikka omistan Audin. Koko syntymäperheeni ajavat Audeja, miehen perheessä Volvo on "se merkki".
Mitä tarkoittaa nyt kallis? Jos joutuu paljon ajamaan työkseen ja auto on oleellinen osa tulojen hankintaa, voi olla ihan perusteltua hankkia kunnon auto jolla on mukava ajaa pitkiäkin pätkiä väsymättä. Tällaiset autot voi maksaa jotain 50-60t eur.