Vierailija

Onko niistä sovittu? Tietäkseni niitä piti järjestää jonkin muunkin tahon kuin "sipilän kanssa sovittiin"-sak:n.

Koska aloitamme siis Oikeat mielenosoitukset? Meneekö huhtikuulle saakka?

• ylös 3
  • alas 1

Kommentit (7)

Vierailija

Voisiko yhdistää kunta-alan lakkomielenosoituksia ja aktiivimallimielenosoituksia? Tosin tuota ay-liikettä minäkään en sinne kärkeen haluaisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Mitäpä jos järjestäisit ihan itse. Fasepuukkiin vain ilmoitusta, samoin poliisille.

Vierailija

Voin kyllä ruveta osoittamaan mieltä jo nyt seuraavaa hallitusta vastaan, se nimittäin tulee olemaan pas**n ikinä ja sen saamaa tuhoa tullaan korjailemaan vielä 10v päästä sikäli kun koko maata on olemassa sen rahanpaiskomisen ja muun touhotuksen jälkeen.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mitäpä jos järjestäisit ihan itse. Fasepuukkiin vain ilmoitusta, samoin poliisille.

Tuo on oikeutettu ehdotus. On vain olemassa tahoja, joilla on enemmän kokemusta ja kontakteja. Itse en ole edes facebookissa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Voin kyllä ruveta osoittamaan mieltä jo nyt seuraavaa hallitusta vastaan, se nimittäin tulee olemaan pas**n ikinä ja sen saamaa tuhoa tullaan korjailemaan vielä 10v päästä sikäli kun koko maata on olemassa sen rahanpaiskomisen ja muun touhotuksen jälkeen.

Tiedät siis jo seuravien vaalien tuloksesta jotakin? Kerro!

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.