Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vuokralaisella kuvaputkitelevisio!

Vierailija
06.02.2018 |

Onko vakava paloturvallisuus riski oikea syy irtisanoa vuokrasopimus ja antaa häätö?

Kommentit (59)

Vierailija
1/59 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisiko ihan ensiksi puhua asiasta vuokralaisen kanssa?

Vierailija
2/59 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaisiko ihan ensiksi puhua asiasta vuokralaisen kanssa?

Luuletko että uskoo?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/59 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paremmat kaiuttimet kuin taulu-tv:ssä.

Vierailija
4/59 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paremmat kaiuttimet kuin taulu-tv:ssä.

Voi syttyä herkästi palamaan tai yllättäen räjähtää.

Vierailija
5/59 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä muuten tiedät tämän? Oletko hiipparoinut asunnossa omilla avaimillasi hänen poissaollessaan?

Vierailija
6/59 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka monen kuvaputkitöllön olet kuullut räjähtäneen maailmassa?

Vierailija
7/59 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

1960-luvulla kun olin lapsi, uskottiin että kuvaputkitelevisio voi räjähtää.

Vierailija
8/59 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vuokralaisesi, mutta meilläkin on edelleen palamaton Panasonic -kuvaputkitelevisio. Sitä ei jaksaisi vuokraisäntäkään kantaa kovin helposti pois. Hah hah hah! On meillä kotivakuutuskin.

Vierailija
9/59 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä muuten tiedät tämän? Oletko hiipparoinut asunnossa omilla avaimillasi hänen poissaollessaan?

Sovin ihan vuokralaisen kanssa että tulen tekemään tupatarkastuksen ja tarkistamaan asunnon kunnon. Sovittiin ihan yhdessä mikä päivä käy meille molemmille ja että vuokralainen vielä tarjoaa tähän päälle kahvit. Oli ihan ihan välttämätöntä käydä tarkistamassa kun ei nykyään pysty luottamaan kehenkään ja kun niitä hirveitä vuokraajia on liikenteessä jotka häipyy ja jättää asunnon kaameaan kuntoon.

Vierailija
10/59 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

1960-luvulla kun olin lapsi, uskottiin että kuvaputkitelevisio voi räjähtää.

https://yle.fi/uutiset/3-9931997

Vierailija
11/59 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sovin ihan vuokralaisen kanssa että tulen tekemään tupatarkastuksen ja tarkistamaan asunnon kunnon. Sovittiin ihan yhdessä mikä päivä käy meille molemmille ja että vuokralainen vielä tarjoaa tähän päälle kahvit. Oli ihan ihan välttämätöntä käydä tarkistamassa kun ei nykyään pysty luottamaan kehenkään ja kun niitä hirveitä vuokraajia on liikenteessä jotka häipyy ja jättää asunnon kaameaan kuntoon.

Et olisi saanut mennä sinne yksin ilman lupaa. 

Vierailija
12/59 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutamia on syttynyt tulee. Sulla on sitten tilastollisesti huono mäihä, jos vuokralaisesi telkkari on jossain vaiheessa niistä yksi.

Vierailija
13/59 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos kahvitkin siinä hörpit, niit et sitten saanut suutasi auki ja kysyttyä telkasta??

Vierailija
14/59 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen käynyt toimittamassa vara-avaimen ja toisella kertaa katsomassa ikkunaremontin lopputulosta. Kummallakin kerralla nuori sälli tarjosi mulle,keski-ikäiselle akalle, kupin kahvia ja juteltiin ihan niitä näitä sen kupillisen ajan. Mulla on ihan mukava ja asiallinen vuokralainen...töllöä sillä ei tainnut ollakaan, läppäri vain.

Vierailija
15/59 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MIkä hiton tupatarkastus? Vuokralaisen ei olisi tarvinnut suostua siihen, eli ihan uteliaisuuttasiko menit?

Vierailija
16/59 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vuokralainen oli paikalla kuten oli sovittu ja tein tarkastuksen asunnossa kuten oli sovittu ja vuokralainen tarjosi minulle kahvit kuten oli sovittu. Mutta tuon tarkastuksen aikana panin silmälle tuon kuvaputkitelevision.

Vierailija
17/59 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen käynyt toimittamassa vara-avaimen ja toisella kertaa katsomassa ikkunaremontin lopputulosta. Kummallakin kerralla nuori sälli tarjosi mulle,keski-ikäiselle akalle, kupin kahvia ja juteltiin ihan niitä näitä sen kupillisen ajan. Mulla on ihan mukava ja asiallinen vuokralainen...töllöä sillä ei tainnut ollakaan, läppäri vain.

Vähän eri asia kuin mennä omilla avaimilla kyttäämään.

Vierailija
18/59 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä oliko hänellä levysoitin, vahvistin kaiuttimet? voivat aiheuttaa

kamalaa möykkää, entäpä pesukone, siitä voi irrota rumpu ja kylppäri

paskana, tai hella johon tulee oikosulku, jääkaappikin on paloturvallisuuriski,

kännykkä voi ladattaessa syttyyä palamaan.....

Vierailija
19/59 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vuokralainen oli paikalla kuten oli sovittu ja tein tarkastuksen asunnossa kuten oli sovittu ja vuokralainen tarjosi minulle kahvit kuten oli sovittu. Mutta tuon tarkastuksen aikana panin silmälle tuon kuvaputkitelevision.

No et sitten kysynyt siitä? 

Vierailija
20/59 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muutamia on syttynyt tulee. Sulla on sitten tilastollisesti huono mäihä, jos vuokralaisesi telkkari on jossain vaiheessa niistä yksi.

Eikä se syty kuin käytön aikana, jolloin sen varmasti huomaa ja ehtii  sammuttamaan.

Virta laitteesta pois kytkimestä kun lähtee ulos ja yöksi, ei voi syttyä ilman virtaa.