Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapailemani mies tykkää joka ikisestä kuvastani/päivityksestäni. Onko tämä jotain reviirin merkkaamista?

Vierailija
06.02.2018 |

Mitäs sanotte?

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrittää hakea paikkaansa sinun ja ystäväpiiirisi silmissä. Mielistelee ja nuolee peppua.

Vierailija
22/31 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo voi olla myös ensimmäinen merkki sairaalloisesta mustasukkaisuudesta. Näyttää sinulle ja muillekin, että hän kyllä vahtii ja näkee kaiken. Olehan varovainen.

Nimim. Kokemusta on.

Kerro lisää.

Mä olen melkein itse varma, että mies haluaa ex-mieheni näkevän tykkäilyt. Hän tietää, että ex-mieheni haikailee perääni. Ehkä kerran viikossa päivitän.

Kerro niistä mustasukkaisen miehen piirteistä lisää?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt alkoi kaduttaa että tykkäsin ihastukseni päivityksestä. Näköjään se herättää epäilyksiä. Ja minä kun olen vaan hirveän ihastunut...

Vierailija
24/31 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Olet hänen omaisuutta.

Vierailija
25/31 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Olet hänen omaisuutta.

Vpi luova oikeasti mammat. Ihastunut mies nyt vaan tykkää kuvista..

Vierailija
26/31 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo voi olla myös ensimmäinen merkki sairaalloisesta mustasukkaisuudesta. Näyttää sinulle ja muillekin, että hän kyllä vahtii ja näkee kaiken. Olehan varovainen.

Nimim. Kokemusta on.

Kerro lisää.

Mä olen melkein itse varma, että mies haluaa ex-mieheni näkevän tykkäilyt. Hän tietää, että ex-mieheni haikailee perääni. Ehkä kerran viikossa päivitän.

Kerro niistä mustasukkaisen miehen piirteistä lisää?

Juuri tätä meilläkin oli. Mustis vihasi jostain syystä ihan järjettömästi ex-miestäni, ilman syytä. Koitti kaikin keinoin näyttää hänelle (ja muillekin), että kuulun nyt hänelle. Erosta oli kuitenkin jo aikaa, eli en tosiaankaan hypännyt lennossa suhteesta toiseen.

Mustasukkaisuus paheni todella nopeasti, ja mm. miespuoliset kollegat joutuivat mustiksen mollauslistalle. Pian tulivatkin jo syytökset pettämisestä ties kenen kanssa. Muutaman kuukauden seurustelun jälkeen ilmoitin lopettavani suhteen ja katkaisevani välit tähän mustasukkaiseen mieheen - viimeisenä tekonaan hän pahoinpiteli minut, lievästi, mutta kuitenkin.

-edellisen kirjoittaja

Vierailija
27/31 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sitä nyt yleensä tykkäillään tuttujen ihmisten jutuista? Ihan vaan, koska jutut kiinnostaa jne.

Vierailija
28/31 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on lukenu täältä valitusta siitä, kun oma kumppani ei tykkäile somessa.

Vierailija
29/31 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
30/31 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Blaa blaa blaa.