Kuinka monen muun aikuinen mies pelaa konsolia?
Kommentit (54)
Mies vähemmän konsolilla, enemmän tietokoneella. Vaimo taas konsolilla.
Pelas ennen mua. Nyt sekin pelaa PCllä.
Ei meillä konsolilla vaan huippuvarustellulla peli-PC:llä plus virtuaalilaseilla. Ja molemmat pelaa yhtä paljon, mies ja vaimo, noin 40 v tietojenkäsittelytieteen ammattilaisia. Lapsilla on omat pelikoneet, nuoremmalla konsoli, vanhemmalla PC huippu näytönohjaimella.
PC-pelaajien keskimääräinen ikä on noin 40 vuotta ja konsolipelaajillakin se on reilusti yli 30.
Joskus vuosituhannen vaihteessa "miksi aikuinen mies pelaa" pystyi vielä edes jotenkin ymmärtämään, tänä päivänä se on normaalia (ja järkevämpää) kuin TV:n katselu.
Mies konsolilla ja tietokoneella paljon, itse pelaan aika ajoin tietokoneella old school -tyyliin Super Mariota ja Worms Armageddonia :)
Välillä pelaa enemmän ja välillä vähemmän. Löytyy sekä ps4 että pelitietokone. Pelaa ehkä keskimäärin 2 kertaa viikossa, joskus toki kun ostaa vaikka uuden pelin saattaa jonkin aikaa pelata vaikka joka päiväkin ja toisinaan voi mennä kuukausikin ettei pelaa mitään. Pelaa yleensä silloin kun en ole kotona, mutta välillä jostain syystä haluaa että katson kun hän pelaa (?! :D) ja innoissaan selittää miksi tapahtuu mitäkin ja on hyvinkin poikamaisen innoissaan jos on erityisen hyvä jossain :D
Meillä pelataan miesystävän kanssa PS3:lla, PS4:lla ja Nintendo Wiillä.
Miesystävä aloitti juuri eilen Heavenly Swordin läpipeluun PS3:llä, itselläni on tällä hetkellä menossa The Inpatient PS4:lla.
Miesystävä on 26v, minä 28v.
Vierailija kirjoitti:
Välillä pelaa enemmän ja välillä vähemmän. Löytyy sekä ps4 että pelitietokone. Pelaa ehkä keskimäärin 2 kertaa viikossa, joskus toki kun ostaa vaikka uuden pelin saattaa jonkin aikaa pelata vaikka joka päiväkin ja toisinaan voi mennä kuukausikin ettei pelaa mitään. Pelaa yleensä silloin kun en ole kotona, mutta välillä jostain syystä haluaa että katson kun hän pelaa (?! :D) ja innoissaan selittää miksi tapahtuu mitäkin ja on hyvinkin poikamaisen innoissaan jos on erityisen hyvä jossain :D
Ihanaa :D
Kun on aloittanut sieltä 80- luvun alkupuolelta Nintendon elektroniikkapelien ja Commodore64:n kanssa, ja pelaamista on siitä asti jatkunut, niin miksipä sitä pitäisi nyt 45- vuotiaana lopettaa...
Näyttää Assassin's Creed Originsin uusinta lisäosaa juuri pelaavan... Ikää 38, kahden lapsen isä. Itsekin tykkään pelata.
Meillä on melkein kaikki mahdolliset julkaistut konsolit, se on minun kokoelmani. Mies tykkää pelata enemmän pcllä.
Ja siksi toisekseen olisi tuon vähän haastava päästä pelaamaan pleikkaa, kun konsoli(t) on mulla aika tiukassa käytössä - päivittäin käytän vähintään 2h pelaamiseen. Viikonloppuisin helposti 8+ tuntia.
Ollaan molemmat 30+, pelaaminen on aikuisten harrastus.
Mies pelaa pc:llä ja mä pelaan pc:llä, gba:lla, nintendo ds:llä ja segalla.
N27
Vierailija kirjoitti:
Ei meillä konsolilla vaan huippuvarustellulla peli-PC:llä plus virtuaalilaseilla. Ja molemmat pelaa yhtä paljon, mies ja vaimo, noin 40 v tietojenkäsittelytieteen ammattilaisia. Lapsilla on omat pelikoneet, nuoremmalla konsoli, vanhemmalla PC huippu näytönohjaimella.
Mitä pelejä virtuaalilaseille? Minusta tuo valikoima on aika huono, mutta lentosimulaattoreissa ehdoton. ZomDay on aika viihdyttävä, FSX muuttui paljon paremmaksi ja Elite Dangerous on huippu.
Elätkö jollain keskiajalla ja luulet tietokone/konsolipelien olevan vain lapsille? Niitä voi pelata iästä riippumatta niin naiset kuin miehet 👍 Jos kaikki aika menee pelaamiseen niin sitten on ongelma.
Meiltä löytyy suurinpiirtein kaikki konsolit ja pari peliPCtä. Mun mies vihaa pelaamista, enkä ole koskaan nähnyt hänen pelaavan. Teinit ja minä pelaamme aktiivisesti. Tosin mulla työ ja muu elämä rajoittaa pelaamista.
Meillä mies pelaa hyvin harvoin. Ei edes kerran kuukaudessa. Joskus pelasi päivittäin monta tuntia. Nykyisin me käytämme pelikonsolia lähinnä Netflixin sarjojen katseluun. Itse pelaan PC:llä päivittäin. Minä olen 26-vuotias ja mieheni 23.
Tuolla tuo pelaa just PUBGtä kun Sea of Thieves on huoltotauolla ;)
Mies pelaa Nintendon konsoleilla ja minä katselen vierestä. Joskus uskaltaudun itsekkinpelaamaan. Tosin olen tottunut katsomaan vierestä kun lapsuudenkodissa sisarukset eivät antaneet pelivuoroa
-