Vähäpuheinen nainen
Kommentit (14)
Voin olla sopivassa seurassa välillä myös vähäpukeinen nainen.
Täältä. Vaikea keksiä missä mut voisi tavata. Kirjastosta, uimahallista, lenkkipoluilta, bussista tai ratikasta.
Mun kaveri on vähäpuheinen ja isotissinen. Eli kaikkea mitä mies tarvii.
En jaksa tauotonta hölötystä naiseltani. On mennyt kiertoon. Vessassakaan ei saa olla rauhassa kun oven taakse pitää tulla tyhjänpäiväisiä juoruja kälättämään.
Olenkin ihmetellyt, miten miehet sietävät räväköitä ja pirtsakoita kälättäjiä.
Vessarauhan häiritseminen on niin junttia ettei tosikaan.
Tauotta höpöttävästä naisesta vastikään eronneena on varmaan parin vuoden päästä itsellänikin hiljaisempi tapaus hakusessa. Aluksi se puheliaisuus oli tavallaan viehättävääkin mutta lopulta pohjattoman ärsyttävää.
Onko juoruilemattomia naisia olemassakaan?
Vierailija kirjoitti:
Tauotta höpöttävästä naisesta vastikään eronneena on varmaan parin vuoden päästä itsellänikin hiljaisempi tapaus hakusessa. Aluksi se puheliaisuus oli tavallaan viehättävääkin mutta lopulta pohjattoman ärsyttävää.
Tai sitten sulla oli vaan tyhmä akka
Ne paljon puhuvat naiset eivät vaan kestä hiljaisia hetkiä.
Itse olen vähäpuheinen nainen. Minulle on sanottu usein, että olen vääränlainen, että vähän ulospäinsuuntautuneempi ja puheliaampi pitäisi olla. Siis tässä hiljaisten ihmisten maassa hiljainen (nais)ihminen aiheuttaa ihmetystä. Jo on kumma juttu. Toisaalta olen huomannut, että puheliaita ja mielellään esiintyviä ihmisiä katsotaan myös vähän kieroon... kaikki on siis väärin.
Introvertti nainen ei turhia höpise.
Tästä. Mutta mitä sä sellaisella?