Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

• ylös 2
  • alas 0

Sivut

Kommentit (29)

Vierailija

Muistan aina kun voimannoston suomenmestari, naispuolinen kaverini jutteli, että jätkät häipyy kun hän tulee salille. Harjoittelikin sarjoja jollain 60 kilon painoilla.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Muistan aina kun voimannoston suomenmestari, naispuolinen kaverini jutteli, että jätkät häipyy kun hän tulee salille. Harjoittelikin sarjoja jollain 60 kilon painoilla.

Jaa missä liikkeessä? Jos penkkipunnerruksessa, niin itte en ainakaan häipyis mihinkään. Itse teen 85-90 kg:lla kympin sarjoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Jaa missä liikkeessä? Jos penkkipunnerruksessa, niin itte en ainakaan häipyis mihinkään. Itse teen 85-90 kg:lla kympin sarjoja.

No sen kisamäärä kai oli yli 90 kg penkissä silloin vuosia sitten. Painaa jonkun 55kg.

Vierailija

Ei se penkki niin tärkeä ole.Huipputuloksiin tarvitaan joka tapauksessa myös geenilahjakkuus joka on harvinaista,eikä douppaaminenkaan auta niin pitkälle.

siimakäsi

No harjoittelemalla varmasti nostaisit enemmän kuin 35 kg. Ilmeisesti et käy salilla ollenkaan tai olet vasta aloittanut harrastuksen. Turha masentua, kehityt treenaamalla. Pojalta hyvä suoritus.

Vierailija

Mitä väliä sillä on kuinka paljon nostaa? Ellei ole joku urheilija joka oikeasti tarvitsee voimaa jostain syystä? Siis en ymmärrä mitä merkitystä tuollaisella asialla on?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Ehkä kaverisi kannattaisi käydä suihkussa välillä. Sen jälkeen voitaisiin tehdä penkkiä vuorotellen, koska teen samoilla painoilla

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

No ei varmaan lähde. Valtaosa minun salilla tekee samoilla painoilla ja me kauemmin nostaneet +120kg sarjoja.

Vierailija

Olen 32-vuotias normaalipainoinen mies ja nostan penkistä 47,5 kg x 10 x 3. Yhden toiston maksimini on 60 kg. Olen käynyt salilla reilut 6 vuotta 2-3 kertaa viikossa.

Ei edes harmita. Kaikkia ei vain ole tehty voimakkaiksi. Olen pienestä asti ollut enemmän lukutyyppi kuin urheilija.

Vierailija

Onpa harvinaisen typerä keskustelu jopa av-palstalle. Ihan kuin pikkulapset hiekkalaatikolla. Minunpa isä on vahvempi kuin sinun! Minäpä osaan hyppiä yhdellä jalalla!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Onpa harvinaisen typerä keskustelu jopa av-palstalle. Ihan kuin pikkulapset hiekkalaatikolla. Minunpa isä on vahvempi kuin sinun! Minäpä osaan hyppiä yhdellä jalalla!

Pääsetkö yhdellä jalalla alas ja ylös?

Vierailija

Olen 34-vuotias raskaanaoleva nainen joka ei millään erityisellä tavalla harrasta voimailua. Mutta minäkin nostan penkistä aivan heittämällä 40 kg, viimeksi eilen. Miten on mahdollista että olet noin jumalattoman heikko?!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Olen 34-vuotias raskaanaoleva nainen joka ei millään erityisellä tavalla harrasta voimailua. Mutta minäkin nostan penkistä aivan heittämällä 40 kg, viimeksi eilen. Miten on mahdollista että olet noin jumalattoman heikko?!

Syytä opetella ymmärtämään ihmisten erilaisuutta kerta lapsikin tulossa..

predator

30kg aikuisella miehellä no toivottavasti kompensoit asian jollain muulla ;)Tutkimusten mukaan naiset tykkäävät isoista ja vahvoista miehistä siksi pääsemme valitsemaan parhaat päältä :)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Saatteko miehet yhtään punnerrusta jos nousee noin vähän?

Kyllä mä jaksan tehdä 7 etunojapunnerrusta putkeen niin, että kädet on ala-asennossa 90 asteen kulmassa ja kädet leveällä. Oma paino on sellaiset 57,5 kg.

AP

Vierailija

Olen aikuinen mies enkä tiedä paljonko nostan. Jotenkin tuntuisi kallisarvoisten tuntien hukkaamiselta pumpata rautaa salilla. Itseluottamuksen voit rakentaa muiden asioiden ympärille kuin lihasmassan ja antaa piut paut niille, joille tuollaiset asiat ovat tärkeitä. Silloin kun itseluottamus on kohdillaan, ei ole paljon väliä jos av:lla haukutaan kukkakeppejä tai mistä syystä nyt milloinkin valitetaan siitä kuinka miehet eivät ole Miehiä. Jos tarvitset lihasvoimaa johonkin, voit asialle helposti tehdä jotain, mutta ulkoisilla seikoilla pullistelu hyväksynnän takia on yhtä tyhjän kanssa, ei sellaista kannata kadehtia.

Sivut