Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Osituksessa annoin talon halvalla ajatellen lapsia. Kusetettu olo.

Vierailija
06.02.2018 |

Ositus tehty pari vuotta sitten. Ex sanoi, että haluaisi myydä talon joskus lapsillemme, jos joku heistä siitä kiinnostuisi. Sanoi että ulkopuoliselle taloa ei tule myymään. Lapset ovat kasvaneet talossa ja tykkäävät paikasta tosi paljon.

Annoin talon ex:lle halvalla, koska halusin, että hänellä on mahdollisuus pitää taloa ja lapsilla säilyisi tuttu ja turvallinen paikka mihin mennä, kun ovat isällään.

Lopun varmaan arvaatte..
Tuo ihana ex uhkailee, että myy talon, kun olimme lastenvalvojan luona laskettamassa elatusmaksuja. Mää sihisen kiukusta, miks ihmeessä olen luottanut tuommoiseen kusipäähän..miten ihminen jonka kanssa on ollut 20 vuotta voi tehdä minulle ja ennen kaikkea lapsilleen noin. Kerää välistä muhkean voiton ja häviää toiselle paikkakunnalle.

Meillä on ollut hyvät välit ennen ex:n kanssa..olen kutsunut hänet kotiini lasten synttäreille. Nyt olisi kohta synttärit tulossa ja en halua tuota äijää lähellekkään. Harmittaa lasten puolesta, mutta en voi ottaa kotiini tuommoista petturia..
Kiitos sainpas purkautua..

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muahhahhaa. Mitäs läksit.

Mun eksä uhkailee sillä, että jättää lapset perinnöttömiksi, jos sen pitää maksaa yhtään enempää elatusta.

Sanoin, ettei kiinnosta, koska ennen kuolemaansa se ehtii ihan hyvin hassata ne rahansa ihan mihin tahansa, hakee vaikka Thaikuista emännän itselleen ja maksaa sen kotikylään koulun ja kaivon - mutta just nyt vielä muutaman vuoden ajan pitäisi löytyä rahaa myös omien lasten elättämiseen.

Vierailija
22/22 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen täällä oli tilanne, jossa sisko oli katkera kun vanhemmat myyvät lapsuuden kodin veljelle. Tähänkö epätasa-arvoiseen asemaan sinä haluat jonkun lapsesi asettaa? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kolme