Missä asioissa miehet ovat parempia kuin naiset?
Autolla ajamisessa, tietotekniikassa ja laitteiden korjaamisessa.
Kommentit (53)
Vierailija kirjoitti:
Melkeinpä kaikessa.
Ainakin itsensä kehumisessa.
Vierailija kirjoitti:
Olemaan johtajia
Niin huonoja sellaisia.
Pystyvät paremmin kusemaan nuotioon, mutta siihen se jää.
Kokkaamisessa, lasten hoidossa, munan imemisessä, kukkien hoidossa
Vierailija kirjoitti:
Putkiaivoisessa ajattelussa.
Aina tämä putki aivo juttu. Aina sen kuule ensimmäisenä. Aina kaikki naiset sen sano, kuin suoraan putkesta tulleena. Ymmärrätkö mitä haen takaa?
Olemaan vihaamatta naisia yhtä paljon kuin naiset miehiä
Vierailija kirjoitti:
Olemaan vihaamatta naisia yhtä paljon kuin naiset miehiä
Bingo! + vähättelemättä, kuten tämän ketjun naisvastauksista hyvin huomaa.
Ihmisten tappamisessa, suuressa mittakaavassa varsinkin.
Vierailija kirjoitti:
Ajetaan miehen kanssa yhtä paljon. Jos miehet ovat parempia ajamaan, miksi kaikki kolarit ja auton rikkoutumisesta käy hänelle eikä minulle? Mies osaa juuri ja juuri avata tietokoneen ja surfata netissä. Kunhan minä olen ensiksi ostanut koneen, asentanut ohjelmat ja järjestänyt nettiyhteyden. Antaa palautetta miehelle käytettäväksi minkä tahansa laitteen, hän kyllä saa sen rikki alta aikayksikön. Mä olen naimisissa Tasmanian tuholaisten kanssa. Joskus ihmettelen mielessäni, että miksi.
Vierailija kirjoitti:
Ajetaan miehen kanssa yhtä paljon. Jos miehet ovat parempia ajamaan, miksi kaikki kolarit ja auton rikkoutumisesta käy hänelle eikä minulle? Mies osaa juuri ja juuri avata tietokoneen ja surfata netissä. Kunhan minä olen ensiksi ostanut koneen, asentanut ohjelmat ja järjestänyt nettiyhteyden. Antaapa miehelle käytettäväksi minkä tahansa laitteen, hän kyllä saa sen rikki alta aikayksikön. Mä olen naimisissa Tasmanian tuholaisten kanssa. Joskus ihmettelen mielessäni, että miksi.
Fyysisessä vahvuudessa. Tappelussa.