Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten toimitte ystävän kanssa, joka ei soita takaisin?

Vierailija
06.02.2018 |

Soitteletteko yhä uudestaan, vai luovutatteko? Raivostuttavaa, että joku voi olla niin itsekäs tai saamaton, ettei voi soittaa kun näkee että hänelle on soitettu. Mikä tällaista ihmistä vaivaa? En kuitenkaan haluaisi laittaa välejä poikki, mutta pitääkö minun olla aina se yhteydenottaja?

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ystävä ei ole luvannut soittaa takaisin, niin ei se nyt niin iso juttu ole.

Mulle kävi niin, että yritin monta kertaa soittaa kaverille. Hänellä oli aina kiire jonnekin tai ei muuten vain ollut aikaa puhua. Uskon, että kiire oli totta, koska hänellä oli vaikea vaihe menossa ja hän ei siksi pystynyt rauhoittumaan yhtään paikoilleen. Kaveri lupasi soittaa takaisin. Tästä on kolme, neljä vuotta aikaa eikä ole soittoa kuulunut. En ole ollut häneen tuon jälkeen missään yhteyksissä.

Toi että on "aina kiire" eikä ehdi koskaan jutella, on myös hyvä tekniikka jos haluaa päästä jostain ihmisestä eroon...

Joo, näin se valitettavasti ymmärrettävä ja sen mukaan olen toiminut. Jos hän haluaa ottaa yhteyttä, niin se on mahdollista milloin tahansa. Luulenpa, että seuraava yhteydenotto tulee olemaan kutsu juhliin, jotka aion jättää suosiolla väliin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän seitsemän