Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Iso sauna

Ystäväni kummeksui, kun kerroin että saunomme kaikki yhdessä. Hänen mielestä 13-vuotiaan tytön ei enää kuuluisi olla veljien ja isänsä kanssa alasti. Itse en ole ajatellut koko asiaa, koska hän on edelleen lapsi kuitenkin.

Miten teillä muilla, onko joku ikäraja jonka jälkeen pitää saunoa yksi? Itse haluan saunoa mieheni kanssa.

• ylös 0
  • alas 0

Kommentit (14)

Vierailija

Mun tyttö on 12. Hän ei ole halunnut käydä edes mun kanssa kahdestaan saunassa enää pariin vuoteen. Isän kanssa ei ole ollut kuin 7-vuotiaana viimeksi. Lapset on erilaisia ja kehittyvät eri tahtiin.

Vierailija

En tunne enkä tiedä. Itse lopetin 10 -vuotiaana käymästä samassa saunassa perheen miespuolisten kanssa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Meillä 14 ja 16 vuotiaat saunassa, eikä kuulema tarvitse järjestää vuoroja. Olen kysellyt jo vuosia asiasta.

Vierailija

meillä poika 11v. Viimeksi saunonut kanssamme pari vuotta sitten. En tiedä, miksi lopetti. Suihkussa käy myös ovet visusti lukossa. Olin kuitenkin koululääkärin tarkastuksessa mukana pari viikkoa sitten ja siinä antoi minun kyllä olla mukana ihan mukisematta, vaikka ilman kalsareita pitikin hetki olla.

Mitään murrosiän merkkejä pojassa ei vielä ole, täysin pikkupoika kehitykseltään.

Vierailija

Kävin muistaakseni 17-vuotiaana viimeksi isän ja äidin kanssa saunassa. Uikkarit päällä tosin, koska saunamökki sijaitsee järvenrannalla :').

Vierailija

Ite kävin iskän kanssa viimeksi saunassa päälle parikymppisenä ollessani viimesillään raskaana. Ei sekasaunominen oo outoa jos siitä ei tee outoa.

Vierailija

Meillä koko perhe yhtäaikaa saunassa. Tyttö 17 ja poika 15. Ei ongelmaa ja on ihan luonnollista.

Vierailija

Meillä ympäristötietoinen niori kritisoi usein saunan saunan ilmasto- ja terveyshaitoista. Tytön mieliksi ollaan vähennetty saunapäiviä kerta kuukauteen. Tyttö otse ei käy saunassa ollenkaan ja motkottaa meitä silti turhasta sähkön ja veden tuhlaamisesta.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Meillä ympäristötietoinen niori kritisoi usein saunan saunan ilmasto- ja terveyshaitoista. Tytön mieliksi ollaan vähennetty saunapäiviä kerta kuukauteen. Tyttö otse ei käy saunassa ollenkaan ja motkottaa meitä silti turhasta sähkön ja veden tuhlaamisesta.

Mun mielestä on ihanaa, kun nuoret on tällaisia. Oma tyttäreni myös tällainen ympäristötietoinen. Tuhat kertaa mielummin näin kuin jos olisi niitä hiusten- ja ripsienpidennysinstagrampimuja! Vaikka ulkonäkönsä puolesta voisi olla missi.

Vierailija

Isukki kirjoitti:
Meillä kait tytyt 16 ja 19v käy kimppa saunassa isin kans.

Pääseks määkin kimppasaunaan sun tytyjen kanssa? T:m48