Kun tyttöystävä ei saa kalua kokonaan kurkkuun asti..
Mulla on muuten täydellinen tyttöystävä, mutta ei saa 18cm kaluani kurkkuun asti yökkäämättä. Tavallaan olen pettynyt häneen ja tavallaan ymmärrän, koska hänellä on melko pieni suu ja pieni kurkku varmasti. Miten isoja kaluja palstan muut naiset on saanut kokonaan suuhun ja kurkkuun asti? Sitä vaan kyselen, että onko tyttöystäväni poikkeustapaus eli erikoinen. Exäni otti kunniakkaasti pohjaan asti yökkäämättä.
Kommentit (15)
Vierailija kirjoitti:
On joo. Mulla menee mahaporttiin saakka. Ei tunnu missään!
Jos et kykene asialliseen kommenttiin näsäviisastelematta niin ei tarvitse kommentoida. Ei pahalla.
ap
Mulla menee miehen muna niin pitkälle että toinen pää tulee jo perseestä ulos. Mitäs ap tähän sanot?
Katkaise kaluasi lyhyemmäksi? Terska pois niin voisi jo auttaa.
Toivottavasti tyttöystäväsi löytää kunnioittavamman miehen.
Mikäli tämä ei ole provo.
Takuulla Virossa saa halutessaan munaa lyhemmäksi.
Vierailija kirjoitti:
Mulla menee miehen muna niin pitkälle että toinen pää tulee jo perseestä ulos. Mitäs ap tähän sanot?
En ole ap, mutta sanoisin että tosi kätevää kun saa sekä suu- että anaaliseksin samalla kertaa! Miten on, riittäisikö sitä munaa niin että ylettäisi pilluunkin vielä kärjen taivuttaa, jos vähän syvemmälle lykkää? Totta kai kortsu peliin myös, siinä vaiheessa kun se anaalista esiin putkahtaa.
Jätä se, pakko löytyä syvempi kurkku!
Ehdotan että pyydätte jotain homoa teille kylään ja näytät ihan käytännössä kuinka otat itse sen munan kurkkuun asti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole ap, mutta sanoisin että tosi kätevää kun saa sekä suu- että anaaliseksin samalla kertaa! Miten on, riittäisikö sitä munaa niin että ylettäisi pilluunkin vielä kärjen taivuttaa, jos vähän syvemmälle lykkää? Totta kai kortsu peliin myös, siinä vaiheessa kun se anaalista esiin putkahtaa.
Hyvin ylettää! Kyllä pitää olla aikamoinen amatööri jos ei tämä onnistu!
Jos venyttäisit tyttiksen huulia (niitä naamassa olevia siis) pidemmiksi niin niillä voisi ympäröidä kalun vartta puuttuvat sentit? Eli vaikka näin http://cache2.asset-cache.net/xc/200491875-001.jpg?v=1&c=IWSAsset&k=2&d…
.
Sano tyttöystävälle, että jos ei ala sujua, niin alat käydä kunnon suikkarinotossa huorien luona. Ja laitat tyttöystävän maksamaan kustannukset. Kyseessä on sentään sun nautinto, ja sulla on siihen täysi oikeus.
Ap:lle hah hah hah haa! Mikä uuvatti, näperrä vaan hanskaas jatkossakin, olethan siihen tottunut.
Hei, jos et ole aiemmin kuullut, niin kukaan ei ole täydellinen.
Lupaa että jätät täydellisen tyttöystäväsi tuon takia! Nautiskelen täällä ajatuksesta ja kaikista niistä vuosista jotka kinut päästä takaisin, turhan. Aah.
On joo. Mulla menee mahaporttiin saakka. Ei tunnu missään!