Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minulla on kaksi maisterin tutkintoa ja hyvät tiedot virkamiesruotsista

Vierailija
05.02.2018 |

Silti vastustan pakkoruotsia. Mitäs siihen sanotte?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virkamiesruotsi lienee pakollinen yliopistotutkinnoissa, joten se siitä. Et olisi edes yksinkertainen maisteri ilman sitä.

Vierailija
2/7 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ruotsin opettaja ja vastustan pakkoruotsia. Mitäs siihen sanot?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Virkamiesruotsi lienee pakollinen yliopistotutkinnoissa, joten se siitä. Et olisi edes yksinkertainen maisteri ilman sitä.

Idiootti. Pakkoruotsin poistaminen tarkoittaisi luonnollisesti myös virkamiespakkoruotsin poistamista.

Vierailija
4/7 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanon tämän: mene töihin.

Vierailija
5/7 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kaksi maisterin tutkintoa liittyy pakkoruotsin poistoon? Olen minäkin maisteri ja vielä töissä kaksikielisessä paikassa mutta ne seikat ei liity kyllä mitenkään pakkoruotsiasiaan.

Vierailija
6/7 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten kaksi maisterin tutkintoa liittyy pakkoruotsin poistoon? Olen minäkin maisteri ja vielä töissä kaksikielisessä paikassa mutta ne seikat ei liity kyllä mitenkään pakkoruotsiasiaan.

Pakkoruotsittajat pyrkivät luomaan sellaista mielikuvaa, että pakkoruotsia vastustavat vain kouluja käymättömät juntit, jotka eivät oppisi mitään kieltä.

Vierailija
7/7 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pakkoruotsittajat pyrkivät luomaan sellaista mielikuvaa, että pakkoruotsia vastustavat vain kouluja käymättömät juntit, jotka eivät oppisi mitään kieltä.

No jos tämä oli aloittajan pointti, niin en usko, että hän on kaksoismaisteri. Sen verran paskasti oli kirjoitettu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi yhdeksän