Tykkäävätkö naiset diplomi-insinööreistä?
Kommentit (36)
Jos ne tienaa hyvin ja ovat hiljaa, eivätkä kysele liikaa perään :) Tasovaatimuksia niillä ei ole
Teekkarit ovat hauskoja viinaveikkoja ja DI:llä on yleensä rahaa ostaa naiselleen kaikkea kivaa.
Jotkut varmaan tykkää, toiset ei. Kolmannet tarvitsevat enemmän tietoa ennen tuomiota.
En edes tiedä mitä diplomi-insinööri tekee
T nainen
Insinööreillä on tunnetusti isot kullít.
Edes naispuoliset DIt ei tykkää DIstä.
Vierailija kirjoitti:
Edes naispuoliset DIt ei tykkää DIstä.
Miksi ne sitten kaikki menee sellaisten kanssa naimisiin?
Insinööri ja isä....joo, ihan hyvää aviomiesmatskua moni inssi on.
Minusta espoolainen DI-pariskunta on melkoinen seksuaalinen antikliimaksi. Jotenkin DIt ovat monesti kovin yksiulotteisia ihmisiä, jotka näpertelevät ymmärtämättä yhteiskunnallisia dimensioita.
Ei kai?
Suurin osa on kaapissa homoutensa kanssa ja "saunailtailee" sitten miesten kanssa, tai harrastaa jotain eläinpokea ulilaudalla/4chanissa tai jotain vastaavaa.
Tuntemani dippa-inssi (nainen) on oikein mukava ja fiksu, joten sanon että tykkään!
Vierailija kirjoitti:
Minusta espoolainen DI-pariskunta on melkoinen seksuaalinen antikliimaksi. Jotenkin DIt ovat monesti kovin yksiulotteisia ihmisiä, jotka näpertelevät ymmärtämättä yhteiskunnallisia dimensioita.
Eksäni on toki hyvin yksiulotteinen näpertelijä, mutta eräs näpertelylaji jonka hän on kehittänyt tekniseen huippuunsa on seksi. Saattaisit yllättyä miten hyvää seksiä DIt Espoossa harrastavat. :D
Tykkää ne ainakin di:n rahoista. Eivät erityisesti tykkää itse di:stä tai seksistä.
Hyvin viihdyin Otaniemessä muiden DI:ksi opiskelevien seurassa, sieltä löysin aviomiehenikin. Eli tämä nainen ainakin tykkää.
On kokemusta yhdestä DI:stä, ja oli kyllä melkoisen kuivakka ja puiseva tyyppi. Eli voin kai sanoa, että en tykkää.
Tykkään erityisen paljon tuosta yhdestä DI:stä jonka kanssa olen naimisissa. Ihan mukavia olivat hänen opiskelukaverinsakin.
Myös minun DI:ni on huippunäpertelijä seksin saralla ja vieläpä hyvin perusteellinen sellainen :)
Itse olen aina tullut dippainssien kanssa toimeen. Työelämässä hommat sujuneet ja yhden kanssa päädyin naimisiinkin. Tosin nyt erotaan, mutta ei sen takia että se on diplomi-insinööri.
Riippuu diplomi-insinööristä. Itse tutkinto ehkä ei ole mikään valttikortti, mutta osa on ihan kelpo porukkaa. Itse olen tykännyt monesta DIstä, seurustellutkin useamman kanssa.