Miltä näyttää seksikäs, kypsä nainen?
Millainen on mielestäsi seksikäs yli nelikymppinen nainen? Kroppa, hiukset, meikki, vaatteet ym. Miten käyttäytyy?
Kommentit (62)
No nyt päästiin asiaan! Aah, semmoinen 45-55 v nainen, siinä nainen parhaimmillaan! Pitkäsäärinen, normipainoinen, isohkot rinnat, pyöreä peppu. Hiukset voi olla pitkät tai polkat, joissa vähän kiharaa, siis vähän. Ei paljon meikkiä, mutta kirkasta tai tummaa huulipunaa (ei sovi nuorille naisille), samoin kynsilakkaa. Mekko ja saappaat. Hiukset vaaleat tai punaiset tai ruskeat (ei kovin tummat eikä missään nimessä mustat, ovat kamalat). Jostain syystä myös näyttävät korvakorut sopii vanhemmalle naiselle.
Sitten vielä iloinen nauru ja pilkettä silmässä, siinä se on Täydellinen Nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitkät hiukset, isot tissit ja hyvä peppu. Kissamainen olemus ja käytös:)
Halle berry,J'lo
Halle on ollut lyhyttukkaisenakin upea, mutta joo, hän onkin Halle...
Tasapainoinen, onnellinen ja itsevarma. Huumorintajuinen, ystävällinen ja hymyileväinen. Pukeutuu tyylikkäästi tilanteen mukaan, ei paljastele. On normaalipainoinen/hoikka ja vartaloltaan enemmän tiimalasi kuin piimälasi. Harrastaa liikuntaa ja pitää muutenkin huolta itsestään, ei tupakoi tai lipitä viiniä. Suhtautuu seksiin mutkattomasti eikä häpeile kroppaansa vaan tietää itsekin olevansa jumalattoman kuuma.
Samanlainen kuin seksikäs 25-vuotias nainen. Eli laiha ja kaunis.
En kyllä tajua tätä pitkien hiusten ihannointia. Itse olen saanut huomiota eniten pitkällä polkalla (omaan sirot kasvot). Tärkeintä on mielestäni kauniit kiiltävät hiukset mitkä sopii kantajalleen.
Pitkät tummat hiukset,hoikka vartalo,mielellään sellaiset vihreät silmät ja on muotoja(rinnat ja peppu)iloinen ja elämänmyönteinen,ei valita turhasta-tälläisen haluan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei lyhyt tai keskipituinen ja timmi kelpaa?
Niin tai ruma ja ylipainoinen. Byhyy! Huutava vääryys!
Eli siis 160-170 cm pituinen nainen on mielestäsi ruma? :o no oho. Osaatko analysoida tarkemmin miksi? Suurin osa naisista kun on sen pituisia. Vai oletko trolli?
Ihme kitinää taas lyhyiltä naisilta. Tässä kysyttiin seksikästä naista ja jos vastaukset eivät miellytä niin ei tarvitse alkaa ulista katkerana.
Ei kai nyt kitinää. :) kiinnosti vaan ja olen hämmästynyt. En tiennyt, että pituudella olisi noin paljon väliä. Kiva tietää, koska olen kasvoiltani kauvankaunis, pitkä ja hoikkasäärinen, ja tuntuu, että pienet ja aika läskitkin kaverini ovat niitä, jotka poimitaan ympäriltä. Ovat kuitenkin minulle tosi kateellisia. Kai se on sitten niin, että miehet ihailevat kaukaa ja lähestyvät helppoina pitämiään tapauksia. t. 178 cm malliksikin epäilty nainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli siis 160-170 cm pituinen nainen on mielestäsi ruma? :o no oho. Osaatko analysoida tarkemmin miksi? Suurin osa naisista kun on sen pituisia. Vai oletko trolli?
Ihme kitinää taas lyhyiltä naisilta. Tässä kysyttiin seksikästä naista ja jos vastaukset eivät miellytä niin ei tarvitse alkaa ulista katkerana.
Ei kai nyt kitinää. :) kiinnosti vaan ja olen hämmästynyt. En tiennyt, että pituudella olisi noin paljon väliä. Kiva tietää, koska olen kasvoiltani kauvankaunis, pitkä ja hoikkasäärinen, ja tuntuu, että pienet ja aika läskitkin kaverini ovat niitä, jotka poimitaan ympäriltä. Ovat kuitenkin minulle tosi kateellisia. Kai se on sitten niin, että miehet ihailevat kaukaa ja lähestyvät helppoina pitämiään tapauksia. t. 178 cm malliksikin epäilty nainen
Kyllä pitkillä naisilla on paljonkin faneja. Ei tämä ole sama tilanne kun naisilla että 99% pitää samasta - eli pitkistä miehistä. Toki asiaa edesauttaa jos olet mallin näköinen pitkä nainen :D
Toisaalta olen huomannut että aika usein ne pitkät miehet - jotka ovat ainoita joita pitkät naiset haluavat - usein pitävätkin taskuveenuksista, kun taas yllättävän usein lyhyt miehet pitävät pitkistä naisista.
Näin on minunkin tapauksessani. Olen itse 173cm, ihannepituus naiselle on sellaiset 170-180cm.
Toinen ero on että naisten oma ihanne on tosi hoikka ja "bambimainen" klassisen kaunis ylvään näköinen 30-40v nainen (toki on monen miehenkin, älä ymmärrä väärin). Ihmetystä herättää kun miesten suosikki onkin naapurintyttömäinen, pyöreäpeppuinen parikymppinen joka on naisten silmissä tavis.
lyhyenmiehenmietteitä kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä pitkillä naisilla on paljonkin faneja. Ei tämä ole sama tilanne kun naisilla että 99% pitää samasta - eli pitkistä miehistä. Toki asiaa edesauttaa jos olet mallin näköinen pitkä nainen :D
Toisaalta olen huomannut että aika usein ne pitkät miehet - jotka ovat ainoita joita pitkät naiset haluavat - usein pitävätkin taskuveenuksista, kun taas yllättävän usein lyhyt miehet pitävät pitkistä naisista.
Näin on minunkin tapauksessani. Olen itse 173cm, ihannepituus naiselle on sellaiset 170-180cm.
Toinen ero on että naisten oma ihanne on tosi hoikka ja "bambimainen" klassisen kaunis ylvään näköinen 30-40v nainen (toki on monen miehenkin, älä ymmärrä väärin). Ihmetystä herättää kun miesten suosikki onkin naapurintyttömäinen, pyöreäpeppuinen parikymppinen joka on naisten silmissä tavis.
Hoikista naisista pidetään. Pituus itsessään ei kiinnosta, mutta usein hoikat naiset ovat myös jossain määrin pitkiä. Pieni ja hoikka nainen toki vie kaikki miehet.
Kypsä yli nelikymppinen nainen ei saa olla laiha. Se tekee vanhemman näköiseksi. Kasvot ryppyisiksi ja kropan jotenkin surkastuneeksi. Pitää olla normaalipainoinen, että on vähän rasvaa.
Se kokki, Nigella Lawson tms sinne päin ainakin, vähän hoikempana ja vaaleana. Unelmieni nainen.
Elon Muskin äiti on tosi hottis kissanainen
http://www.independent.co.uk/news/people/elon-musk-s-mother-makes-bold-…
Mulla on Halle Berryn kaltainen kroppa (treenaan) ja olen tumma luonnostaan. Miehet käy ihan kuumana, salilla, baarissa...
N42
Vierailija kirjoitti:
Elon Muskin äiti on tosi hottis kissanainen
http://www.independent.co.uk/news/people/elon-musk-s-mother-makes-bold-…
Tässä parempia kuvia
https://www.google.fi/search?q=elon+musk+mother&client=firefox-b&dcr=0&…
Eiköhän nämäkin asiat ole persoonasta kiinni?! Ei ole mitään tiettyä asiaa mikä tekee naisesta pelkästään kauniin. Joissakin on karismaa, toisissa ei.
Ilmeisesti pitkät hiukset, muodokas peppu ja isot rinnat on tärkeintä iästä riippumatta. Tylsää ja myös mielikuvituksetonta. Tosin todellisuus on toista, seksikkyys kun koostuu muustakin kuin näistä. Tyyli, eleet, ilmeet, ääni ja liikehdintä vaikuttavat myös.
Nigella Lawson on upea. Mielestäni hän on paremman näköinen kuin monet nuoremmat naiset. Katson usein hänen ohjelmiaan. M36
Vierailija kirjoitti:
Mulla on Halle Berryn kaltainen kroppa (treenaan) ja olen tumma luonnostaan. Miehet käy ihan kuumana, salilla, baarissa...
N42[/quote
Mistä alapeukut? :D
Paksut puolipitkät taipuisat hiukset, katseessa kipinää, hymy huulilla. Normaalipainoinen tai hoikka, kaikesta näkee että pitää itsestään huolta pingottamatta ilman muotidieettejä. Pukeutuu klassisen tyylikkäästi mutta rennosti, tilanteen mukaan. Viihtyy myös korkkareissa ja mekoissa/hameissa. Alusvaatteet on ihan itseä varten kauniit, yhtenäinen setti pitsiä ja silkkiä. B-C kupin rinnat, kiinteät.
Viihtyy seurassa kuin seurassa, ei pelkää sosiaalisia tilanteita työssäkään. Itsevarmuus - luonteva sellainen - on seksikästä, samoin keskustelutaito ja se että on aidosti kiinnostunut muista.
ikää 50+