Niinistöt pääsivät kotiin vauvansa kanssa.
Sauli ja Jenni saivat kauan kaipaamassa pienokaisen ja nyt pääsevät kotiin ihastelemaan pikkuista.
Kommentit (36)
Vierailija kirjoitti:
Mitkä Niinistöt? Yhtä hyvin voisit sanoa Haukiot. Toisen sukunimi on Niinistö, toisen Haukio. Omituista käyttää tuollaista ilmausta, vaikka molemmat ovat pitäneet oman sukunimensä.
Näinpä, ja lapsikin on haukio elleivät maistraattiin muuta ilmoita.
No niin. Nyt on mammat toipuneet turhasta hypetyksestä ja arki, arvostelu ja pahanpuhuminen taas palannut.
Niin siis, hirveetä toi kahdella autolla kulkeminen. Ja se et joku oli vierellä. Mun vierellä ei ollut kukaan! Hampaat irvessä yksin kuljin. Ensin bussilla, sitten 10 km auraamatonta tietä kahlasin kotiin. Mies kysyi, tarviinko kyytiä, mä sanoin, et mitään kyytejä et järjestä.
Vierailija kirjoitti:
Ounou kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rouvan vierelläkin oli koko ajan joku, äiti tai Niinistö. Vielä pian 41-vuotta täyttävä tarvii koko ajan jonkun vierelle.
Olis muuten ahdistanut. Synnärillä oli just parasta kun sai levätä rauhassa, vaikkakin vauvan kanssa, ja henkilökunta ruokki ja siivosi.
Olin ahdistunut ja peloissani, mutta miehen piti olla töissä. Haukio äidin ikäinen äitini asui pitkällä ja oli sairas itsekin, eikä sitä täällä kukaan olisi kuskannut.
Miehen piti olla töissä = miestä ei kiinnostanut sinun tilasi ja lapsenne syntymä. Vähemmästäkin sitä on katkeroiduttu, mutta koita nyt päästä yli siitä että lisäännyit ääliön kanssa.
Kyllä mä pääsin taksilla sitten kotiin. Kyllä mies oli yhtä paljon paikalla kuin Niinistökin oli Haukion vieressä. Mutta ei voinut kaikkea lomaa käyttää siinä, kun myöhemmin jäi sitten hoitamaan. Niinistö voi mennä ja tulla ja palkata kuskeja ym. Ei voinut äiti auttaa nIin kuin Haukiolla. Vuorotellen siinä sitten vierellä olIvat.
Että jotkut saavat olla pumpulissa.
Vau mikä uutinen,ois voinu joku luulla että jäävät sinne ,ellei media yötä päivää kyttää kulmilla ja raportoi, tosi naurettavaa!!!! Seiskaski sarja selästä räpsittyjä kuvia, kumma kun ei tunkeneet sisälle. Annettas ihmisille rauha. Täälläkin käy sen helvetinmoinen pöhinä kokoajan ..typerää.
"nyt poika on tullut kotiin..."
https://www.hs.fi/politiikka/art-2000005553650.html
ps. Onkohan Sale tarjoillut paljon sikareita?
Vierailija kirjoitti:
No niin. Nyt on mammat toipuneet turhasta hypetyksestä ja arki, arvostelu ja pahanpuhuminen taas palannut.
Niin siis, hirveetä toi kahdella autolla kulkeminen. Ja se et joku oli vierellä. Mun vierellä ei ollut kukaan! Hampaat irvessä yksin kuljin. Ensin bussilla, sitten 10 km auraamatonta tietä kahlasin kotiin. Mies kysyi, tarviinko kyytiä, mä sanoin, et mitään kyytejä et järjestä.
Täyttä asiaa.
Näyttää siltä, että totuus tekee kipeää.
Ounou kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ounou kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rouvan vierelläkin oli koko ajan joku, äiti tai Niinistö. Vielä pian 41-vuotta täyttävä tarvii koko ajan jonkun vierelle.
Olis muuten ahdistanut. Synnärillä oli just parasta kun sai levätä rauhassa, vaikkakin vauvan kanssa, ja henkilökunta ruokki ja siivosi.
Olin ahdistunut ja peloissani, mutta miehen piti olla töissä. Haukio äidin ikäinen äitini asui pitkällä ja oli sairas itsekin, eikä sitä täällä kukaan olisi kuskannut.
Miehen piti olla töissä = miestä ei kiinnostanut sinun tilasi ja lapsenne syntymä. Vähemmästäkin sitä on katkeroiduttu, mutta koita nyt päästä yli siitä että lisäännyit ääliön kanssa.
Kyllä mä pääsin taksilla sitten kotiin. Kyllä mies oli yhtä paljon paikalla kuin Niinistökin oli Haukion vieressä. Mutta ei voinut kaikkea lomaa käyttää siinä, kun myöhemmin jäi sitten hoitamaan. Niinistö voi mennä ja tulla ja palkata kuskeja ym. Ei voinut äiti auttaa nIin kuin Haukiolla. Vuorotellen siinä sitten vierellä olIvat.
Mikäs maailman napa se sinä olet että kaikilla pitäis mennä yhtä huonosti kun sinulla? Tai ainakaan yhtään paremmin ei sais mennä. Ei edes suomen presidentillä! Kasva aikuiseks.
Ounou kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ounou kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
missä päästetään vastasynnyttänyt vauvan kanssa kaksistaan lähtemään taksilla?
Ounou kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin siis, hirveetä toi kahdella autolla kulkeminen. Ja se et joku oli vierellä. Mun vierellä ei ollut kukaan! Hampaat irvessä yksin kuljin. Ensin bussilla, sitten 10 km auraamatonta tietä kahlasin kotiin. Mies kysyi, tarviinko kyytiä, mä sanoin, et mitään kyytejä et järjestä.Täyttä asiaa.
Minulta on mennyt se hypetys osa kokonaan ohi.
Ihana Jenni! Kiva, että on päässyt kotiin aloittamaan perhe-elämää Saulin ja pikkuisen kanssa. Toivottavasti saavat myös omaa rauhaa varsinkin tässä alkuvaiheessa ja Jenni saa levättyä synnytyksen jälkeen. 💕
Aatelkaas, että minä (melkein hienostorouva, kun satumme asumaan mainitulla arvoasuntoalueellaiehen työsuhdevuokrakämpässä :) ) sain jopa lakimiesaviomieheni mukaan synnytykseen.
Synnytys käynnistettiin aamulla (valkuaista virtsassa) ja vauva syntyi illansuussa. Yöksi mies lähti puolenyön aikaan kotiin nukkumaan ja seuraavana päivänä tuli vasta kahdelta iltapäivällä takaisin. Tämä siksi, että kahden ihmisen oli hankala notkua siellä sairaalahuoneessa, mieheni on erittäin huono nukkumaan muutenkin ja itsekin sain unen päästä kiinni vasta aamuyöllä (olin sanonut, että ei saa tulla ennen kuin olen viestinyt, että olen hereillä). Vauvakin sattui nukkumaan vähän pidemmän pätkän juuri tuossa aamupäivällä.
Lisäksi minut haettiin neljäntenä päivänä (kylläkin vain yhdellä autolla) kotiin ja autonkuljettajakin löytyi. Mieheni tuli veljensä kanssa hakemaan mut kotiin. Tämä siksi, että oma automme oli tuona aamuna sanonut työsopparin irti...
Turvamiestä ei ollut eikä paparazzeja lähtiessä, mutta kotipihalla oli vastassa naapurin utelias "Ulla", joka vieläpä ilman lupaa otti vauvasta kuvan (ja jakoi sen omassa facessaan ilman lupaa).
Kotona sitten nautiskelin miehen täydestä huomiosta (no,vauva vähän vaati osaansa) kaksi viikkoa. (Mies piti pois pitämättömät lomat). Sen jäljeen äitini parkkeerasi itsensä meille viikoksi ja anoppi.seuraavaksi. Ruokaa riitti ja pyykit oli pesty.
Näin meillä hienostorouvilla. Helppoa on elämä.
Tosin äidin ja anopin innostus lapsenhoitoon laimeni, mies on edelleen paljon töissä ja työmatkoilla, toinen lapsikin jäi valitettavasti haaveeksi. Asunto jäi pieneksi ja muutimme isompaan asuntoon tänne radanvarteen. Niin katoaa hienostorouvastatus.
Synnytin yksin vieraalla maalla 17 vuotiaana. Toki sairaalassa
Ei ollut kukaan rinnalle, eikä käynyt katsomassa. Naapuri haki sairaalasta vanhalla auton rotiskolla.
Enkä ole katkera, enkä kateellinen kenellekään.
Jokaisella on elämässä onnea ja vastoinkäymisiä.
Koskaan ei voi tietää mitä komeiden kulissien takana tapahtuu.
Vierailija kirjoitti:
Ihana Jenni! Kiva, että on päässyt kotiin aloittamaan perhe-elämää Saulin ja pikkuisen kanssa. Toivottavasti saavat myös omaa rauhaa varsinkin tässä alkuvaiheessa ja Jenni saa levättyä synnytyksen jälkeen. 💕
Näytti Jenni muuten ihan ikäisensä näköiseltä ilman vahvaa pakkeliaan ja mustassa pipossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näytti Jenni muuten ihan ikäisensä näköiseltä ilman vahvaa pakkeliaan ja mustassa pipossa.
Nuoremmalta vai vanhemmalta kun pakkelin kanssa?
Sinähän sen tiedät...