Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tupakoitsija! Miksi järkytyt jos kuulet sairastavasi syöpää, kun itse kätösin tunget niitä kääryleitä suuhun ja omilla keukoillasi imet myrkyllistä savua kehosi sisiään? Mitä muuta oikein odotat, kuin syöpää

Vierailija
05.02.2018 |

Savussa satoja aineita jotka aiheuttavat syöpää niin miksi vapaaehtoisesti vedät tuota sisääsi ja sitten järkytyt kun todetaan syöpä?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entä jos joku syö paaljon punaista lihaa ja tulee diagnoosi suolistosyövästä. Eikö hän saa järkyttyä? Noilla kuitenkin on todettu yhteyttä..

Eipä ole todettu.

Punainen liha on ykkösluokan karsinogeeni kuten tupakkakin.

Mutta totesinkin vain sen, että punaisen lihan yhteyttä syöpään ei ole todettu.

Olen ilmoittanut viestisi asiattomaksi

Vierailija
22/24 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entä jos joku syö paaljon punaista lihaa ja tulee diagnoosi suolistosyövästä. Eikö hän saa järkyttyä? Noilla kuitenkin on todettu yhteyttä..

Eipä ole todettu.

Punainen liha on ykkösluokan karsinogeeni kuten tupakkakin.

Mutta totesinkin vain sen, että punaisen lihan yhteyttä syöpään ei ole todettu.

Olen ilmoittanut viestisi asiattomaksi

Miksi sen täällä kerrot?  Ja mitä asiatonta on totuudessa?  Toisaalta sanotaanhan, että totuus satuttaa. Koskiko se sua noin kovin? Voi reppanaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitteko kuvitella, että minä otan mieluummin kuolemaan johtavan sairauden, joka on tullut silkasta huvittelusta (tupakka, alkoholi, punainen liha, irtoseksi jne) kuin vastaavanlaisen sairauden, joka tulee oikeaoppisista elämäntavoista huolimatta? Sitten kun sairaus iskee ja kuolen "nuorena", niin olenpahan elänyt sen edestä. Olen liikaa nähnyt lähipiirissä tervehenkisiä ihmisiä, jotka ovat kuolleet 20-70-vuotiaina. Ja lupaan olla ottamatta mitään elämää pidentäviä hoitoja, saatte pitää verorahanne.

Vierailija
24/24 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se jotain kertoo älykkyydestä taas

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kuusi