Millä laitatte meikkivoiteen naamaan?
Todella tärkeä kysymys :)
Ja jos käytätte esimerkiksi vain bb- tai cc-voiteita tai muita vastaavia niin nekin lasketaan
Kommentit (36)
Levitän sormilla, mutta tasoittelen lopputuloksen sienellä tai siveltimellä, fiiliksen ja puhtaiden välineiden mukaan.
Yllättävän moni laittaa käsin meikkivoiteen.. Tosin en ihmettele kun palsta on AV ja nuoret taitaa käyttää enemmän siveltimiä ja sieniä tähän tarkoitukseen
Ostin juuri hintavan meikkivoiteen ja sain superhyvää palvelua:
Merkin oma esittelijä neuvoi laittamaan esim. sileäpintaisen kaakelinpalan päälle pienen määrän meikkivoidetta ja siitä sitten vasta taputtelemaan joko sieneen, tai siveltimeen.
Toimii erinomaisesti! Ei imeydy ensin käden ihoon, vaan on todella riittoisa, kun kaakelinpala ei ime meikkivoidetta.
Vierailija kirjoitti:
Yllättävän moni laittaa käsin meikkivoiteen.. Tosin en ihmettele kun palsta on AV ja nuoret taitaa käyttää enemmän siveltimiä ja sieniä tähän tarkoitukseen
Siksi koska sormen päillä saa parhaan tuntuman.
Amerikkalainen julkkisten meikkaaja neuvoi minua aikoinaan että peitevoide kannattaa levittää jollain muulla kuin etusormella koska sillä tulee painettua liian lujaa ja epäkohdat tulevat paremmin esiin, eli pikkusormikin parempi vaihtoehto kevyeen tuputteluun.
Märällä sienellä. Yleensä littanalla, eli se on varmaan tuo vika vaihtoehto?
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoitat? Onko käsin laittaminen mielestäsi huono tapa ja miksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nykyään käytän meikkiä harvoin sillä vihaan meikinpoistoa.
Pitäähän kasvot pestä joka tapauksessa illalla. Ihan yhtä iso vaiva siitä on, oli meikki(voidett)a tai ei.
Itselleni vaiva on kyllä meikkivoiteen kanssa suurempi. Ilman meikkiä vaan pikapesen lärvin, mutta jos on meikkivoidetta, pitää saada putsaria joka paikkaan ja saattaapi tarvita jopa toisen kierroksen, jos vaikka nenänpieleen jää vielä meikkiä.
Energisemmille ihmisille ei varmaan ole eroa, mutta minulle on. Jo se että putsari on pumppupullo, jota voi vain nopeasti painaa, saa minut todennäköisemmin ylipäätään pesemään naamaani kuin jos putsari on tuubi, joka pitää ottaa käteen, avata, puristaa ja sulkea.
Joe Blascon meikkisienellä. En pese sitä. Leikkaan saksilla "likaantuneen" osan pois silloin tällöin.
Vierailija kirjoitti:
Tämä 47v. mamma käyttää aina meikkisientä.
Mineraalimeikkiin päädyin vuosikymmenen alussa ja sille on sivellin, jota välillä pesen. Aiemmin käytin vaahtomuovisia sieniä Guerlainin meikkivoiteiden kanssa, olivat periaatteessa kertakäyttöisiä, kun kukin sivu (3) oli käytetty.
levitän meikkivoiteen beautyblenderillä. Pesen sen joka käytön jälkeen huolellisesti meikinpoistoaineella ja säilytän puhtaassa paikassa.
Käytän meikkiä vain viikonloppuisin, joten jaksan pitää huolen sienen puhtaudesta.
Vierailija kirjoitti:
Mineraalimeikkiin päädyin vuosikymmenen alussa ja sille on sivellin, jota välillä pesen. Aiemmin käytin vaahtomuovisia sieniä Guerlainin meikkivoiteiden kanssa, olivat periaatteessa kertakäyttöisiä, kun kukin sivu (3) oli käytetty.
Mineraalimeikki täälläkin ja kahta erikokoista kabukisivellintä käytän. Pesen kyllä turhan laiskasti, ehkä kerran kuussa :D
Käytän meikkaamiseen halvempaa versioita Beautyblenderistä ja tykkään kovasti. Taidankin lähteä meikkaamaan
Useimmiten käytän meikkisivellintä. Mulla on niitä useampia , joten joka päivä (kun meikkaan) käytän hygieniasyistä eri sivellintä. Kerralla pesen kaikki noin kerran viikossa tai kahdessa, riippuen siitä kuinka monta meikitöntä päivää on ja loppuuko siveltimet kesken.
Sientä olen joskus kokeillut, mutta ei ollut mun juttu. Sormilla onnistuu kyllä mutta ei ehkä niin tasaisesti kuin haluaisin.